Ataerkil aile düzenini savunan herkese "kadın düşmanı" yaftası yapıştırmak doğru mu?

Yani bir insanın samimiyetle kadınların aile hayatı içinde erkek egemenliğini kabullenmelerinin kendilerinin de yararına olduğunu savunamaz mı?

Yani mesela erkeklerin kaba kuvvetinin üstün olduğunu kimse inkar etmiyor ve bundan dolayı kimse kimseyi kadın düşmanı olmakla suçlanıyor. bu durumda aileyi yönetmek için gerekli yetenekler bağlamında da cinsiyetlerden birinin daha üstün olduğunu ve aile düzeninin de buna göre şekillenmesini savunmak ve bunun da erkek cinsiyeti olması gerektiğini düşünmek kadın düşmanlığı olarak kabul edilmek zorunda olmamalı.

Ataerkil aile düzenini savunan herkese "kadın düşmanı" yaftası yapıştırmak doğru mu?
Cevapla