Yani bir insanın samimiyetle kadınların aile hayatı içinde erkek egemenliğini kabullenmelerinin kendilerinin de yararına olduğunu savunamaz mı?
Yani mesela erkeklerin kaba kuvvetinin üstün olduğunu kimse inkar etmiyor ve bundan dolayı kimse kimseyi kadın düşmanı olmakla suçlanıyor. bu durumda aileyi yönetmek için gerekli yetenekler bağlamında da cinsiyetlerden birinin daha üstün olduğunu ve aile düzeninin de buna göre şekillenmesini savunmak ve bunun da erkek cinsiyeti olması gerektiğini düşünmek kadın düşmanlığı olarak kabul edilmek zorunda olmamalı.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Eşitlik ilkesine aykırı diyorlar halbuki eşitlikte adaletsizlik vardır, eşitlik saçmalıktır, eşitlik topluma ihanettir. Feminizm 2000'lerden sonra popüler hale geldi bugünkü toplumun hali ortada.
Doğru
Neye hak verdiğini tam anlamadım