Liseden bir arkadaşım evleniyormuş ona yazdım ama beni davet etmedi Ne yapmalıyım?

Hiç Facebook'tan konuşmadığım bir kız naber nasılsın falan yazdım sabah cevap yazmış iyiyim sen nasılsın evleniyormusun hayırlı olsun yazdım sağ ol teşekkür ederim yazdı insan nezaket icabı bile olsa der değil mi buyur gel canım ama nezaketen bile olsa demedi kasıtlı olarak yaptı sanki siz olsanız ne anlarsınız sonra pişman oldum keşke yazmasa mıydım dedim?

Liseden bir arkadaşım evleniyormuş ona yazdım ama beni davet etmedi Ne yapmalıyım?
Cevapla