AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
100Cevap
Ailenizi kimse için karşınıza almayın, enayi misiniz
Yağmurdan kaçarken doluya tutulmaya benzer biraz bu iş
Üniversite bitir , bir meslek ve iş sahibi ol. Acele etme, şeytanı işe karıştırma.
Yani böyle zamanlarda hata ihtimali daha yüksek oluyor. Dikkat et derim
Arada böyle bir düşünce geliyor ama def ediyorum bu düşünceyi 😄😄
sırf bir şeyden kurtulmak için biriyle evleniyorsan yani aşk evliliğiyse çok sıkıntı yaşarsın
Ben bir baba olmak için iki evdekilerden kurtulmak için evlendim
Yağmurdan kaçarken doluya tutulmak var bir de oradan bakmak lazım sonra baba evini de ararsın.
Yani iyi biriyse olur ama iyice huyunu suyunu öğren içkisi kumarı var mı yokmu
Bende istiyorum ama ciddi kişi çıkmıyor gerek yaşımı bahane eden oluyor ki yaşıma göre çok genç duruyorrum. Hayatım hep sporun içinde geçtiği için yaşitlarima bakiyom cidden ben iyimisim ddiyom😀
Masallah
Tabi ki hayır. Bana göre evlilik hayatın en kritik noktasıdır. Özgürleşmek adına böyle bir yola girilmemelidir. Çok kötü sonuçlar doğurabilir. Bence 'aileden kurtulmanın!' daha mantıklı yolları aranmalı. Başka bir şehirde iş, okul vb. gibi.
Bir gün öyle bir imtihan yaşarsın ki ailenin kıymetini anlarsın ama yine sen bilirsin. Mutlu olamazsın diye bir şey yok. Evlen istiyorsan.
Ailen sana dar ediyor seni istemiyor elin adamı niye seni istesin niye sana daha beterini yapmasın bir düşün
Öfkeni anlıyorum özelini bilmiyorum ama düzelmen için dua edebilirim sabırlı olmalısın
Evlilik kurtulmak için kaçılacak yer değil, bu da yeni moda oldu, evliliği iyice oyuncak ettiniz, ailenden bıktıysan bi iş bul kendine yeni hayat kur
Aferin
Ben öyle yaptım ve daha beterini yaşadım. Yapma derim.
Ne yapabilirim
Elinden geldiğince çalışıorsan calıs ve kendine evine çık çünkü zor aynı evde de sıkkıntı
Kendi evime çıkmama asla izin vermezler
ne tür tartısmalar yasanıyor genlde hıcmı anlasamıyosun
Annem her şeyime laf atıyor her şeyi bana öğretmeye çalışıyor küçücük şeyi bile öğretmeye çalışıyor artık bunaldım feraceme çok takılıyor onun isteğine göre benim giyip cikarmami istiyor ki giymemi de istemedi
İlk almaya karar verdiğim zaman boyunca beni çok oyaladı okadar çok oyaladı ki almamam için 2 ay sürdü bu
Bende bunu cok yasadım yas buyudukce de zorlasıyo ama evlılık kacıs degıl ıyısıne denk gelırsen tabı mutlu olursun ama tam tersı olursa cok kötü pişman olurusn
Sonra en son inatla bir ferace aldım
Allah yardımcın olsun
Seninde iyi karar vermelısın hayatına mal oluyor
Kesinlikle teşekkür ederim sanırım en iyisi ölmek bazen ölüm düşünceleri aklımdan geçmiyor değil ama ölümden de korkuyorum
Onları dinleme sakın kuzum. Ne kadar erken aile evinden ayrılırsan o kadar iyidir. Birey olursun. Baktın olmuyor boşanırsın ayrı eve çıkarsın. Bir büyüğün olarak söylüyorum.
Aynen boşanmak aynen bu ülkenin erkeğinden kurtulmak istiyorsan kefen giyeceksin
@wearekılinay ona göre birini seçeceksin önceden anlaşacaksın gidip tas kafa keko kanka öküz hanzo biriyle evlenirsen öldürür tabii ki seni.
Kız görücü usulü evlenir yüksek ihtimal
Aileden kurtulmak için evlenilmez. eğer böyle bir şey yaparsan kendine zarar veririsin. Kurtulmak isteyip daha kötüsü olabilir. bu yüzden sağlıklı düşün derim.
Aynı durumu bende yaşıyorum ama çözüm bulmak çok zor. Eğer gerçekten cesaretin varsa evlen veya evlenmeden uzaklaşmaya bak. Bende o yürek olmadığı için maalesef yapamıyorum.
Sen cok kucuksun sakin boyle bi hata yapma
Ben yaptım okula ara verdim bı kaç yıl duzenimi kurana kdr ztn çalışıyordum hala çalışıyorum en azından kendi paramı kazanıyorum basım agrimiyor (sevgiliyiz suanlik yaza evlencez)
Hadi evlendi diyelim ne biliyorsun ailenden daha kötü olmayacağını sonuç da ailenle geçen Bi yılların var iy ya da kötü bide yene başlayacağın yıllar var düşünmek gerekir tartmak gerekir bence
Hayır okulunu okuman gerekiyor önce ayaklarımızin üzerinde durmalıyız biliyorum zor ama imkansız değil mücadele et her şey altın tepside sunulmuyor bazen cabalamamiz gerekiyor
Ben evlendim sakın yapma seks yapiyoruz ama zevk alamıyorum
Çünkü o sadece bedenini kullanıp kendine zevk verme odaklı eğer seni dusunseydi gayette zevk verirdi bir daha onunla seks yapma aq zevk almadığın şeyi neden yapıyorsun?
Yağmurdan kaçarken doluya tutulmak. Bende düşünüyorum bunu
Hayır yağmurdan kaçarken doluya tutulmak gibi bişey olur
Ben bulsam sirf kurtulmak icin gerekirse on kari alirim
🤣🤣🤣🤣
Birinci sen olursun 😂😂
Ayipppp oluyor hocam benim erkek arkadaşım var 😵😵
Sen bilirsin ama evleneceğin kişiyi de iyice tanıman lazım belki o da baskıcı biri çıkar hayatın zindan olur kendi paranı biriktir ayrı eve çık çalışmaya başla kendine yeni hayat kur
Bazen bende uzaklaşmak istiyorum bir süre sonra çekilmez oluyor
Ben o şekilde erken yaşta evlendim eşim Narsist çıktı pişman oldum
uyumlu birini bulursan evlenilir. hangi burçsun?
Yağmurdan kaçarken doluya tutulma da ama kendi yuvanı düzenini kurmak güzel bir şey
Hayır. İş güç ve para sahibi olup ayrı eve çıkılabilir. Sırf böyle bir sebep için ömürlük hatalar yapmayın geri dönüşü olur ama onun izlerini bir ömür boyu silemezsin.
Param olsa bile ailem izin vermez
Daha derin bir çukurun içine girmiş olabilirsin. Riski yüksek bir seçim olur. Tastamam güven ve teslimiyet şart bence.
O evlilikler mutsuz oluyor çevremden bildiğim kadariyla
Balım dikkat et de yağmurdan kaçarken doluya yakalanma aile ne olursa ailedir ama evlendiğinde bu sorunlarının azalacağını sanıyorsan yanılıyorsun
Yağmurdan kaçarken doluya tutulmayacaksan belki. Evleneceğim kişide aynı hissiyatı dana yaşatabilir. Mantıklı bir davranış olmaz
Aileden kurtulmak için evlenilmez evlendigin adamın babandan beter olmayacağını nerden biliyorsun çok seviyorsundur o başka
Evlenelim özgür bir yaşam sunuyum sana dilediğin gibi, yaşa istersen aldat ben sana sonuna kadar sadık kalcam cuckold erkeğim cünkü
Artık belli bir yaşa gelmişiz, elbette kendi başımıza bir hayat istemek hakkımız. Sürekli bir koşuşturmaca, kovalamaca, yoruyor.
Sakın tatlım.!! Yağmurdan kaçarken doluya tutulma
Yanlış evlilik hayatını karartabilir. Bak tecrübeyle sabit, kurtulmam yıllarımı aldı
O evleneceğin kişi nasıl biri o önemli
Kötü denk gelirse cehennem, iyi denk gelirse cennet olabilir
Hayır kendinle yalnız kal ama sırf bunu yapmak için yapma hata yaparsın
Üniversite oku bitir atan başka şehire taşın
Koca ocağı daha rahat olacak diye bi garanti yok en güzeli kendi özgürlüğün
Bence kesinlikle hayır mümkünse ayrı eve çıkmaya çalış mümkün değilse sabret
Aile önemlidir eşte önemli ama aileni bırakamazsın sonuçta birgün gene karşına çıkarlar.
Sakın çok saçma sonra birinden kurtulmak için ailenle evlenmek zorunda kalabilirsin
Aile evi gibisi yoktur bence ben bı omur yasayabilirim babamın yanında prensesler gibi
Oluversin diye yapma evliliği. Hayatını yakmış olursun
abla yapma annem yapmış ve şimdi çok pişman bizim de psikolojimizi mahvetti
20 milyon bekar var evlenmek kolay mı sence? Evlilik kimse istemiyor artık…
bu hataya düşüp pişman olan nice genç var iyi düşün
Bi arkadaşım aynı hatayı yaptı7 aylık hamile baba ıcana dondu
Daha kötü bir kader istiyorsan evleninir
Yağmurdan kaçarken doluya tutulmak denir buna
Ben de yaptım aynısını buldum yurt dışından gittim şimdi hiç biriyle görüşmüyorum beni aşağı çeken insanlar
Nasıl buldun kız he deyince oluyor mu 😅
Çok hatalı bi davranış bence
2025 teyiz ya evlenmek yerine ayrı eve çıkabilirsiniz
Bana saçma geliyor
İş bulup eve cık ben oyle yapacağım
Hayır. Evlilik daha zor bence
Çoğu kız bunu tercih ediyor