Ayrımcılık mı yapıyor sizce ne yapmalıyım?

Dün kardsm bi parfm sıktı asırı kadınsı koku. Kendisi resit bile degil. Böyle afrodizyaklı seyler sıkma daha ciceksi kullan dedim. Annem hemen o bana benzıyor zevkleri dedi. Mesela cok sinirli gecen biseyi kırdı ben gidip çöpe attım koskoca konsol kırıldı. O bana benzıyor sinirli yapcak bisi yok dedi. Banada en kücük tartısmda seni kim alır evde kalmış (25 yasinda hemsireyim) diyor. Boyum 1.75 kilom 60 beyaz tenliyim. Tüm evin temizliği bende yemek yapmam sadece 3+1 evde 18 yasında kardesm asla is yapmaz onun odasını da annem yapar. Tek yaptıgı okul-ev-sevgiliyle gezme. Ben onun yasında siddet bile görüyodum agzımı acamazdım. Ailem 18 imde ayrıldı bbam maddi manevi yok 10 senedir hic görüsmedik. Kiralar cok pahalı ayrı eve cıkamam adam desen yok olsada ben erkeklerden nefret edıyorum koca delisi deilim nolcak bilmiyorum
Ayrımcılık mı yapıyor sizce ne yapmalıyım?
Cevapla