Sizce bu ayrımcılık mı bana mı öyle geliyor?

Eşimle pandemi döneminde evlendim nikahla evlendim düğün yapmadılar ama pandemi bitti 1 sene sonra herkesin düğünleri oldu esimin ailesi bize yapmadi parasi Şu an daha fazla var en azından bir mahalle düğünü yapcak kadar ya da müzikli bir yemek ama elti gelio Şu an bana ona yapmaya ve akrabasından destek almaya uğraşıolar sizce bu doğrumu? Neden böyle yapıyorlar?

Sizce bu ayrımcılık mı bana mı öyle geliyor?
Cevapla