Bu yapılan ayrımcılık değil mi, sizce ben mi abartıyorum:/ ?

Bana mesajlara hemen dönmüyor, her seferinde bir bahane buluyor: “1 dk işim var”, “annem arıyor” vs. Sonra da engel basıyor. “Sana hemen engellemedim” diye yalan söylüyor. Ama diğer kıza bunların hiçbirini yapmıyor; onun mesajlarına anında bakıyor. Aynı ortamdayız, aynı arkadaş grubundayız ama bana karşı böyle davranması gerçekten canımı acıtıyor. Sizce ben haklı değil miyim?
Bu yapılan ayrımcılık değil mi, sizce ben mi abartıyorum:/ ?
Cevapla