Eşimle her gün kavga ediyoruz ne yapmalıyım kizlar?

Biraz uzun plabilir ama farklı bir sekilde hislerimi snlatamadim lütfen sonuna kadar okumanızı rica ediyorum...

18yasindayim eşim 30 yaşında 3aylik evliyim ama çok kavga ediyoruz bana bir çok konuda yardımcı oluyor eşim temizlik vs. Ben biraz unutkanim ve bazen bazı şeyleri unutabiliyorum ve eşim bana ben sana demedim mi dikkatli ol falan diyo tamam diyorum ama yine aynısı oluyo ve en son kavgada ben trip atiyorum o iymisin ne oldu demiyo gel bana sarıl benimle ilgilen falan benim iilgimi çekmeye calisiyo bende hayır diyorum sonra atesleniyo sen beni dinlemiyorsun dün falan ve en ağır olanida "Sen benimle para için evlendin istediğimi alsın okutsun bana bakdin sonra 2 3 yıl sonra ayrılırım diyorsun" diyo bana vuruyo hiç bir sorusuna cavap vermedigim için saçlarımı yoluyo sonrada gelip bana ilacımı veriyo icmiycem dedim yüzüğünü cikartdi ya içersin benim dediğimi yaparsın ya da ayrılalım dedi ben ilacı içtim ama ondan sonra onun bana dokunma sondan falan korkmaya başladım bana dukununca eşim sevdigim adam değilde başka biri gibi geliyordu 2saat falan olunca geçti o duygu sonra sarılıp uyuduk barıştık hatta ama bu olaylar her kavgada başka bir boyut alıyor ne yapmalıyım bilmiyorum...

Eşimle her gün kavga ediyoruz ne yapmalıyım kizlar?
Cevapla