Antidepresan kullanma konusunda fikriniz nedir?

Migren + depresyon teşhisi...

4-5 ay önce bu teşhisle antidepresan yazdı doktor, aldım ama kullanmadım. aslında hala kullanmak istemiyorum :\

başım felaket ağrıyor... nerdeyse her gün...

antidepresan kullanmak konusunda sizin fikriniz nedir?
Antidepresana evet
HAYIR
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
EFEXOR XR 37.5 mg
Antidepresan kullanma konusunda fikriniz nedir?
Cevapla