Yüksek ego sahibiyim.. siz egolu musunuz?

Gerçekten çok yüksek bir egom var..

bir işi yapmaya kalkarsam kesinlikle başarırım..

bir kızı tavlamaya kalkarsam kesinlikle tavlarım.. öyle yakışıklı bir adamda değilim..

kendi kişiliğimin hayranıyım..

Kendimi aptal biri olarak görüyorum aslında ama diğer insanların daha aptal olduğunu düşünüyorum zeki insanların sayısı çok az..

peki siz egolu musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
egoist olmanın güzel bir şey olduğunu düşünenleri görüyorum..
bence yanılıyorlar..
kendimi de övmek için değil kötü bir huy olduğunu düşündüğüm için kendimi gizledim..
Güncellemeler
+1 yıl
egoistler bir adım öne
Güncellemeler
+1 yıl
Hala egoluyum :D
Yüksek ego sahibiyim.. siz egolu musunuz?
Cevapla