İLK KEZ GECE BİRLİKTE OLAN ERKEK SONRA NEDEN KAÇAR, KENDİNİ SUÇLU HİSSEDİYOR ANLIYORUM AMA KEŞKE GELİP BENİMLE KONUŞSA?

5 vakit namaz kılıyor, ailesi de muhafazakâr. Annesi, ablası hepsi kapalı. Ben ise açığım, yaşantı olarak tam zıttıyız aslında. Belki de bu yüzden zaten kafam hep karışıktı.


7 aydır sevgili olduğum biri. Fiziksel olarak hep mesafeliydi; ilişki yaşama konusunda geri dururdu, bu konuda prensipleri olduğunu söylerdi. Alkol de içmezdi, benim içmemden de hoşlanmazdı. Bu yüzden onun yanındayken içmemeye dikkat ederdim bende


Ama dün gece arkadaşlarla dışarıdayken birden onu içerken gördüm. Yüzünü buruştura buruştura, sanki istemeye istemeye içiyordu. Gece ilerledikçe ikimiz de dağıldık ve ilk kez birlikte olduk. Sabah hiçbir şey söylemeden kalkıp gitti.


Ne mesajlarıma dönüyor ne de aramalarıma cevap veriyor. Sadece 1 saat önce “kafamı topladıktan sonra arayacağım seni, şu an değil” diye mesaj atmış. Şu an arkadaşlarıyla birlikteyim ama onlara da cevap vermiyor. Gerçekten çok karışığım. Ne düşündüğünü, ne yapmaya çalıştığını anlayamıyorum. Bu tavrı beni aşırı çaresiz bıraktı.

İLK KEZ GECE BİRLİKTE OLAN ERKEK SONRA NEDEN KAÇAR, KENDİNİ SUÇLU HİSSEDİYOR ANLIYORUM AMA KEŞKE GELİP BENİMLE KONUŞSA?
Cevapla