Varlikli bir erkegin seçici olmasini doğru buluyormusunuz?

Yillarca çaliştim. Aile şirketimiz var pederin 12 dairesi var. Arsalar vsler saymiyorum haliyle mal varligi bi hayli var sayilir. (haliyle bunlar bana kalicak ömrümüz olursa tabi). Insanlar evlenecegim için sürekli kizlar öneriyor. Bir çok ailenin gözünün üzerimizde oldugunu farkediyorum hani kizimi vereyim olaylari işte anladiniz ancak durum böyle olunca benimde insanlara bakiş açim degisiyor. Bunlar gariban olsam boyle yaparmiydi dusunceleri ve para için herşeyin boylesine rahat gelismesi acikcasi canimi sıkıyor. Alip evlenecegim tüm ömrümü gecirecegim insanin tamamen para odakli beni sevdigini dusunmek beni coook buyuk dusuncelere sokuyor. Ben isterim ki (yakisilli biriyimdir) beni önce siradan bir erkek bilsin calisan ekmegini kazanan mal varligindan habersiz biri olarak sevsin sonra gercegi ogrenince mutlu olsun. Inanin bu buyuk bir dert 2 yildir icimi kemiriyor. Paylasmak istedim

Varlikli bir erkegin seçici olmasini doğru buluyormusunuz?
Cevapla