Erkek daha çok seven taraf olmalı mantığına katılıyor musunuz?

Ben bu sebepten iliskimi bitirdim. Ben onu cok seviyordum ama o benimle benim sevgim icin birlikte gibiydi. Sevdigini söyleyemiyordu. İyi ve düzgün biriydi ailesine kadar tanıştırdı. Ama ilgi ve sevgi göstermiyordu.

Ben de daha fazla dayanamayıp ayrildim. Bir erkek kızı en az kizin kendisini sevdiği kadar sevmeli. Kızın daha cok sevdiği iliskilerde o kiz cok yıpranıyor. Siz ne düşünüyorsunuz?

Erkek daha çok seven taraf olmalı mantığına katılıyor musunuz?
Cevapla