Gezdiğini yediğini içtiğini paylaşanlara nasıl bakıyorsunuz?

Bir arkadaşım var. 35 yaşında kad8n. Evlenmemiş, evlenmeyecekmiş de. meslek filan da yapmıyor ama parası var, sürekli gezme peşinde, yok işte kültürel aktivitelere katılıyor, bir yerlere gidiyor paylaşıyor filan, hayatı bunlardan ibaret gibi paylışıyor. ne yaşıyor sizce bu?

Gezdiğini yediğini içtiğini paylaşanlara nasıl bakıyorsunuz?
Cevapla