Bence çok ayıp olan var olmayan var hadi diyelim alacak durumu var ama o anda cani cekti alamıyor gece gördü alamayacağı vakit gördü cani cekti bence bu konularda ince düşünmek gerek kimse sizi aaa bak ne yiyor diye tebrik etmez. Eskiden bi konunun içinde yedigimiz biseyden bahsederken ayıptır söylemesi şunu yedik içtik derdik utana sıkıla ki ben hâlâ oyleyim ve benim gibi olan insanlar da var yok değil ama gerçekten insanlar çok değişti bu ufak bir örnek ama artık saygısız düşüncesiz kötü insanlar olmaya başladık toplum olarak ve normal karşılanıyor bunlar çok üzücü ben hep rahatsiz olurum bisey aldim yaptim derken özellikle maddiyatla ilgili şeylerde