İkisini de bir türlü getiremiyorum helppp gerççekten helpp. Yetişş ya Selena, Perihan teyze, Betüş peri artık hanginiz müsaitse bıktık ya 😒😒

İkisini de bir türlü getiremiyorum helppp gerççekten helpp. Yetişş ya Selena, Perihan teyze, Betüş peri artık hanginiz müsaitse bıktık ya 😒😒

Diyet zor değil aslında. Biz zorlaştırıyoruz kilo vereceğiz diye vucudumuzun sesini dinlemiyoruz. Önemli olan az yemek değil ki. Yiyeceksin tıka basa yiyeceksin ama sağlıklı yiyerek. Diyelim bir gün sağlıksız beslendin diyetin bittiği anlamına gelmiyor bu. Sağlıksız beslendiğin öğünden sonra salata ve çorba ile Günü kapatırsın. Önemli olan dengelemek 🌸
Vücudumuzun tatlıya da ihtiyacımız var. Kendimizi kısmamamız gerek.
Hahahah yaşandı maalesef 2 saat kardiyo yapıp künefe yemeye gitmiştim 🤦♀️
siz yine de dediğimi yapın yaptığımı yapmayın 😅
Adminim Hande ne diyorsa doğrudur yiyin gitsin tatlı. Güzelliğinizin hacmi artsın😄
Biri bana böyle söylese diyetin adını ağzıma almam hahaha 😀
Bide @DoraMaar bide adminim beni tahminen ne zaman fenomen yaparız 🙂 bir de yanında modluk olsa hiç fena olmazdı
Hahaha sen de ye Hande. Etliyim, butluyum, mutluyum jdjdjjd😂
Kendini sevmek saymak sana yardim eder...
Sen kendini sevmediğin için nefîsine harcanan bir kurbansın cınımmm.
Ben bir cinim şimdi beyninin içinde beni iyi dinle!
İyi bir cin olmak için kendini önce bir cin olarak belle ve kötü olmamak için yememeyi dene!
Diyet demek yememektir su ile yaşamaktir ufak kırıntılar ile nefis terbiye etmektir!
Eşek kadar kız olmuşsun hiç mi güç yok sende ruhâni olarak?
Öyle nick başına a harfi kolay!
Sen vücudunun administratörü ol böceğim belki kendinin sihirbazı olursun 💞
Diyete sadık kalmak gerçekten daha zor. bende diyet yapıyorum 1 aydır. özellikle sürekli aç hissetmek çok zor durum. sanki ramazan ayında gibisin oldukça zorlayıcı durumdur benim için tabi insulin direnci olanlar için çok daha zordur çünkü yemek yesen bile çok sık acıkıyorsun maalesef. :/
Ay sonunu getirmek daha zor bence para daha çok sıkıntı yaratıyor diğeri tamamen böyle aslında kendini sınırlandırmak ile alakalı olan bir şey evde ne var ne yok her şey güzelce ye daha sonra dolapta bir şey kalmayınca zaten kilo veriyorsun yeter ki alışveriş yapma djdkd
Cevap
14Cevap
Ay sonunu getiremediğinden dolayısıyla diyete de sadık kalıyorsun
Ya hayata bir kere geliyoruz ne diyeti ne ay sonusu göm gitsin
Diyete sadık kalmak daha zor. Ah o tatlı krizlerim beni bitiriyor 😪
Her şeyi hesaplarım. Harcamaları vs ayarlarım. Muhtemel kredi kartı borcunu dahi hesaplarım. Hiç daha atlatmadım. Yoksa iller karışırsa çok canım sıkılıyor :) diyet kolay iş 🙂
İkiside birbiriyle yarışır hangisi öne geçer belli değil
Ben yiyorum içiyorum kilo alamıyorum bana her yol Ankara ..
Diyete sadık kalmak daha zor. 8 gündür diyetteyim 3.5 kilo verdim harika jsjjd
Ay sonunu getirmek biraz değil çok zor malum
İkiside çok zor benim için.
Ikisi de zor olan bir şey sormuşsunuz:)
İkisi de zor bence 😂
Diyete sadık kalabilmek
Ay sonunu getirmek
Allah sağlik versin gerisi kolay.
plana sadik kal
Sadık kalmak daha zor...
Diyete sadık kalmak daha zor
Diyete sadık kalmak benim icin mucize.😂
İkisi de çok zor.
Diyete sadık kalmak.
İkisi de zor değil
İkiside
Ayın sonunu getirmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?