Kocamı ailesinin sömürmesinden nasıl kurtarabilirim?

Arkadaşlar babası vefat edeli 3 yıl oluyor. Annesi ve 20 yaşında erkek kardeşi var annesi emekli maaşı + 4 ev kirası alıyor bize en en ufak bir katkıları yok aksine arabası bozuluyor küçük oğlunun altınını bozdurmak yerine eşimin altınını bozduruyor (araba küçüğe kalıcak ) evlerin 1inin kirası bizim hakkımız ama vermiyor eşim kendi çalıştığıyla geçiniyor üstelik küçük oğlunu eşimin yanına çalışmaya gönderiyor eşim ağzıyla diyor bir halta yaramıyor işte diye ama geldiği için günlük 1 bin tl veriyor… Kardeşi de tam bir sinsi para konusu dışında abisini aramaz sormaz , annesi de bana neler etti hala ediyor saygısızsın şu bu diyor ne yaptım diyorum yok nişanlıyken mutfağa girip çıkmamışımda vs abuk subuk şeyler… Boşanmamızı istediğini ağzıyla yazmıştı görmüştüm inkar ediyor tabi… Ama beni istemediğini açıkça söylüyor 36 haftalık hamileyim dağa torununa 1 iğne almadı… Eşim bir ara maddi sıkıntıya düştü bir kez olsun para ihtiyacınız var mı demedi, bebek masraflı iş herkes biliyor bir kez ne lazım demedi… Biz kendi düğünümüzü kendimiz yaptık neymiş o kiralar kardeşinin düğünü için birikiyormuş falan filan… Uzak dursun istiyorum ama yüzsüzler kardeşi boşum bugün geleyim çalışmaya diyor sırf para için… Zaten yeterince hakkımızı yiyorlar dur demek istiyorum artık

Kocamı ailesinin sömürmesinden nasıl kurtarabilirim?
Cevapla