Aşağıda söylediğim gibi bir süreçten geçsen ne yapardin?

Merhaba ben 30 yaşındayım bu yasa kadar çeşitli psikolojik sıkıntılar yaşadım surekli psikiyatriye gittim. ilk başta sosyal fobi olarak lisede başlamıştı sıkıntılarım. Sonra temizlik takıntısı vs devam etti. Pandemi zamanından beri de panik atak tarzı hastalık hastalığı türünden sıkıntılar yaşıyorum ve bu süreçten çok yoruldum. Kurtulmaya çalıştıkça daha çok batıyorum sanki. Kendimi bazen insanlar kanser ile uğraşıyor Allah büyük dert vermesin diye teselli etsem de bu psikolojik sıkıntılar beni ele geçirmiş durumda. Su an işsizim kısa bir çalışma hayatım oldu. Asla çalışmaktan kaçan bir insan değilim ama sanki ben bir işe girersem orada asiri sıkılacağımı başıma birsey geleceğini düşünüyorum hep. bu korku içimden gitmiyor. Herseyden asiri sıkıldım birsey yapmamaktan da sıkıldım bunu sadece yaşayan anlar psikolojik sıkıntı da insanı ele geçirince bırakmıyor fiziksel rahatsızlık gibi. Kimseyle iletişimim de yok. Bu sıkıntı korkularla evleneceğimi de düşünmüyorum çok boş bi halin içindeyim kısacası hayat çok zor geliyor çabalayacak mecalim yok gibi intihar da edemem Allah korkum var ne yapacağımı bilemiyorum sadece artik. yardimci olursanız sevinirim

Aşağıda söylediğim gibi bir süreçten geçsen ne yapardin?
Cevapla