Ben evlendim boşandım. İlk aşkım evlenelim diyor, ama annesinden gizli, çocuk olunca söyleriz diyor. Çok saçma değil mi sizce de?

Annesi ta o zaman da istememişti, ömrü hayatında hiç görmediği birini yani beni sevmiyormuş. Bu da anlatıyor bunları. O hiç evlilik yapmamış benim de bi oğlum var. Bu da hep annesini konuşur, annem her şeye değer falan diyor. Dedim o zaman annenle mutlu olun, dünya ananın etrafında dönmüyor. Haksız mıyım?
Ben evlendim boşandım. İlk aşkım evlenelim diyor, ama annesinden gizli, çocuk olunca söyleriz diyor. Çok saçma değil mi sizce de?
Cevapla