Ailelerimiz istiyor diye evlendik ama eşimin bana pasaklı demesini aşamıyorum. Abartıyor muyum?

Aileler istiyor diye evlendik, ikimizde 23 yaşımızdayız. Birbirimizi çok önceden tanıyoruz, ilkokulda aynı sınıftaydık.
Saçım bitlenmişti küçükken, sınıfta benimle pasaklı diye dalga geçiyordu.
Ailelerimiz evlenin dediğinde de bana “senin gibi bir pasaklıyla evlenmek kötü olacak” falan dedi.
6-7 ay geçti evlendiğimizden beri. Öpüşmedik bile. O bana pasaklı dedi diye bende yaklaşamadım.
Ama şimdi kendisi sırnaşmaya çalışıyor, hastalandığında ona sarılmamı istiyor, kedileri severken ben “kediye gösterdiğin ilgiyi bile göstermiyorsun” diyor. Yılbaşı gecesinde de sarhoşmuş gibi davranıp sarılarak uyudu bana. Ama sarhoş değildi içkiden eksilmemişti 😅

Artık yakın davranmaya başlasam mı bende? Pasaklı lafından ötürü böyleyim. Şakadan da demiş olabilir tabi bilmiyorum birdaha söylemedi zaten öyle
Ailelerimiz istiyor diye evlendik ama eşimin bana pasaklı demesini aşamıyorum. Abartıyor muyum?
Cevapla