Güncellemeler
1 yıl
Yahu onu değil kendinizi yorumlayin. Etki olmasın diye kendimi bile yazmadım detaya, verdiğiniz cevaplara bak 🤣
Güncellemeler
1 yıl
Artık son güncel hakkım olduğuna göre kendimden bahsedeyim. Ben 1 yıldan fazla sanırım çalışmıyorum bir yerde 😅 hatta 1 yıl olmadan bile bana afakanlar basmaya başlıyor, yine aynı işyeri yine aynı ortam aynı insanlar, rutin iş sıkıcı gelmeye başlıyor ve bir sebeple zaten değişiklik yapıyorum, bu kadar süre imkansız çalışamam bir yerde, değişim iyidir🤣
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Niye ayrıldı orası meçhul ama şu var zaten bir kac sene ara verdiydi diziden ayrilanlar oldu bir tekno ayrilmadi
Ya onu değil kendimizi yorumlayalim cevap?
Sooruyu görmedim görseli görünce onu soruyorsan sandım aklım oraya gitti
Sana soruyu cevaplamam cok bir işim yok hiç çalışmadım ama şu var eger kendi işim olsaydi kendi işimi yapsaydım o işi yapacaktım ömür boyu asla o işi bırakmazdım çok sevdigim hatta en büyük hayalim oydu ama olmadi o olmadi başka seylerde olmadı zaten bir yandan yaş geçti artik iş konusunu hic bilmiyorum artik
Emir altında maks 4 saat bu yüzden kendi işimi yapıyorum
4 saat mi😅 sen beni de sollamişsin, rekor sendedir sanırım
Direkt kaçıyorum uğraşamam
O zaman hiç girmemelisin sen iş hayatına dediğin gibi kendi işin dışında🤣 ne iş yaparsın merak ettim
Orası bende kalsın (:
Ben de gayet istikrarlıyım. Bu kadından daha uzun süredir aynı işi yapıyor, aynı iş yerinde çalışıyorum:)
Ne büyük marifet😅
Anlaştıktan sonra emekli olana kadar çalışırım. Zaten Aylin komiserinde emeklilik yaşı gelmiş geçiyorda xjxkdk
Ay ciddi misin bir yerde insan emekliliğe kadar nasıl dayanır sıkılmaz bıkmaz yorulmazmi 🙄
Her yer aynı ise kötünün iyisini bulduktan sonra insan neden işini değiştirsin ki.
on yıl çalıştım ben aynı ofiste
10 yılın sonunda ne oldu da son oldu?
rahatsızlandım. evden devam edeyim dedim yarı maaşa. sonra daha da rahatsızlandım tamamen bırakmak zorunda kaldım
Geçmiş olsun, şu an işsiz güçsüz değilsinizdir herhalde. Geçim derdi vardır herkeste. ya da bu dediğiniz çok mu eskidendi.
ben o zamanlar kendi işimle ilgili girişimlerde bulunuyordum. pasif bir gelir modeli oluşturmuştum. işi bırakınca ona devam ettim. tam 7 yıl oldu. hala devam ediyorum kendi işime
Güzel, en güzeli bu olmuş daha da iyi olmuş gibi. Her bitiş kötü değildir zaten yeni bir başlangıç çok daha iyi olabilir. Konumuz da buydu ama bizim insanımız iş değiştirmekten her zaman korkar bunu görüyorum her sıkıntıya rağmen sonra da mutsuz insanlar. Ekonomi şu anki durum konu bu değil
benim genç arkadaşlara tavsiyem aynı iş yerinde çok çok uzun süreler geçirmemeleri yönünde olabilir. her transfer bi maaş artışıdır aynı zamanda. önemli olan bize verilmiş olan profesyonel hayat süresinde alabileceğimiz maksimum maddi faydayı sağlamak olmalı. ki bu süre sonsuz değil
Valla maddi konular için bile katlanamiyorum ben, iş her zaman bulunur para da. Değişime açık değil bizim milletimiz konu bu bana göre
iş her zaman bulunur para da. kendime şunu bi kabullendirebilsem hayatım o kadar kolay olacak ki :)
İşte bu özellik zaten sadece bende var. Ülke sizin gibi düşünüyor gördüğüm bu. Yoksa her koşulda aynı işyerinde yılları heba etmek normal değil.
evet aynen öyle. çok haklısın
Daha işe giremedim ki çalışıyım
Aman seni biliyoruz boş ver
Ben boşveremiyorum ki en az 15 senedir çalışıyor olmam gerekti hayatta çok geride kaldım
Kendi işim olduğundan ölene dek sanırım
Emekli olana kadar çalışırım
Yuh insan bıkar be
Memuriyet öyleli bir şey
Memurluk başka olabilir daha rahat keyfi bol, mesaisi az parası çok😅 hem garanti bu ayrı konu
Uzun süre çalışıyorum
İnsan bıkmaz mi ya sıkıcı bence. Yenilik değişiklik lazım
Evet sıkılıyorsun ama alışıyorsun da.
Ay yok ben alışmak değil değişiklik tercih ediyorum. Aynı rutin aynı kişiler robot gibi aynı iş sürekliliği ve aynı konsept ve duvarlar hiç bana göre değil
Kıdem tazminatı yakmak kolay değil benim için
Ha o mesele doğru, ben hiç tazminat durumuna getirmiyorum konuyu kafan rahat eyvallah diyorum🤣
Güzel kadındı aylin
Mesele bu mu🤣
Güzeldi ama rolünü iyi yapıyordu şöyle polis karım olsun isterdim 😂
Bende polis bir adam isterdim ama çapkın oluyorlar vazgeçelim🤣
Ah aylin keşke gitmeseydin neyse soruya bakacak olursak yani iş yeri güzel ve kazanıyorsam avantajları çoksa bana emekli olana kadar çalışırım mecbur bu bir çok duruma göre değişir 😌
İşte o mecburiyet sıkıntı bu ülkede, millet Zoraki oturuyor her durumda
Ama parasız hiç bir şey olmuyor be mecbur çalışcan eğer zengin değilsen herkes hayata eşit şartlarda başlamıyor ve bazıları hele Türkiye de 10 yerden kira alıp hiç bişi yapmayanlarda var üstüne ülke ekonomisi berbat hayatta kalmak için mecbur sevmediğin işte olsa yapıyorsunn işte
Ya para kaynağı illa bulunur illa karnın doyar ülkede mesele bu değil bence, değişime açık olmamak. Ekonomi son yıllarda böyle oldu bunu bahane etmeyelim
Senin fikrine saygı duyuyorum ama sana katılmıyorum bu konu da mesele sadece karın doyurmak değil ne bileyim ev araba almak hayal mesela ülkede ve ben 0 km araba alana kadar canım çıktı oda ailem de destek verdi öyle yoksa imkansızdı yani ben bu arabaya 1300000 ₺ para ödedim yurt dışında 15000 euro dolar yani
Tamam da tercihler kişiyi bağlar, bunun da bir bedeli var elbette. Milyonerlik bir araba almak ile milyonluk bir araba almak arasında fark var. Canım çıkmadan da ayağımı yerden kesebilirim hayatta daha önemli keyfim huzurum var
Bu senin bakış açın ama bireysel sonuç olarak ekonominin kötü olduğu gerçeğini değiştirmiyor
Bu ekonomi son yılların durumu fakat insanımız hep aynı ve bu ekonomi benim içinde var herkes içinde
Evet senin gibi bu durumdan mutlu olanlar da var olmayanlar da
1.5 Yıl
Bilinmez
Nasıl bilinmez, insan kendini bilmez mi
Değişken bişey
O zaman şöyle cevap ver. En uzun ne kadar süre çalıştin