
Bir insan sağlıklı yaşayabilmesi için günde ortalama kaç saat çalışması gerek?
Bu kadar salak saçma bir şarkı daha dinlemedim sözlere bir bak Allah aşkına 😂

Sabit olarak masabaşı ya da kapalı alanda sadece ve sadece 4 5 saat sonrası beni boğar sıkar ama işim gereği sağa sola gitmemi gerektiren işler ise mesaiye bile kalmam beni rahatsız etmez bu yüzden çabuk darlanıp sıkılan biri olduğum için kendimi ticarete attım
Ortalama 4 saat hepimiz için en ideali...
İnsan HER GÜN eşine, çocuklarına, hobilerine, etkinliklerine ve kendine de zaman ayırabilmeli. KARİYER haricindeki değerlerini de İHMAL ERMEMELİ. Daha stressiz yaşamalı.
Hayatımıza tamamen yerleşecek olan Home Ofis çalışma düzeni sayesinde böyle olacağını da umuyorum 🙏
Ben çalismaktan kacan bir insan degilim aksine cokta severim mızmızlanmam saate takmam hele severek yaptiktan sonra saatler pek stresli seyler insan hayatinda, Bence gittigi yeri guzellestirmek icin cabalasa insanlar her zaman bulunduklari heryerde huzur bulurlar ve saat takintilari olmaz
8 saat masa başı çalışıyorum. Hele pandemi öncesinde, öğrencilerin vizeleri gereği çıktı alımı işlerinden dolayı, tam gün 40 dk mola hariç full çalıştığım oldu. En fazla 10 saat çalışmıştım.
Cevap
58Cevap
Eğer sevdiğim bir işse bütün gün çalışabilirim. sevmediğim bir işse 1 saat bile çalışmak istemem.
Ya bütün gün evde yatıp bu şarkıyı tekrar tekrar dinleyeceksin.. ya da bütün gün çalışacaksın hangisini tercih edersin diye sorsalar? .. Bütün gün çalışmayı tercih ederim.. Bu şarkıyı dinlemek akıl sağlığına zarar vericek türden..😂😂
6 saat yeter..
İs basi..
Yarim saat kahve molasi..
İs devami..
1 saat yemek arasi..
İs toparlama...
Yarim saat kahve molasi...
İs bitirisi..
İstiklal marsi..
Kapanis;))
Bana kalırsa 8 saati geçmemeli... ama bulunduğum görev işlerde şantiye ortamı ve günlük 16 saati bulabiliyor.. Canım Türkiyem hep mümkün olsa öyle..
8 Saatin araştırılarak bulunduğu kanısındayım.
8 saatten fazlası insanlık ayıbıdır , ne yazık ki günümüzde bir çok kişi 11 12 saat çalışmak zorunda hem de asgari ücrete
Sekiz saat ideal.
fazlası sanırım sinirleri geriyor
Şarkı saçma salak ama dinlenme oranı demekki o kadar saçma salak insan var :))
En fazla 10 saat çalışmak isterim. Ama mesai ücreti normal ücretin 3 katı ise 12 saate kadar çalışabilirim.
10. Saatimi devirdim 2 saat kaldı. Djsjsj 8-9 saat ideal diye düşünüyorum. Vücut bir yerden sonrasını kaldırmıyor ve ruhen bunaliyorsun ya.
Yasal olarak 7.30 saat daha önce çalıştım, havalimanında idim. İnsan insan olduğunu, yaşadığını hissediyor resmen
5 saat. Çalıştığım birim yoğun olduğu için molaya çıkamıyoruz. Yöneticim de molaya karşı.
4 gün uyumadan çalıştığım günlerde olsu ama onu ben bilirim 😁
8 saat falan kendim 9.3 saat çalışıyorum kül kedisine dönüyorum
10saat calisiyorum gün içi. Yorgunluk ayrı gerginlik ayrı dert. 5-6olsa super olurdu
en fazla 8 olmalı..
10-12 saat insan robotlaşıyor :/
Eğer severek çalışıyorsam, saatin önemi yok. Ama eğer istemiyorsam, 1 saat bile durmak istemem 🤔
Her zaman keske 6 olsa demisimdir ama 8 den fazla calisamam
6 saat iyi olurdu..
şu an 11 saat çalışıyorum 😕
8+1
9 saat
Haftada mümkünse 5 gün
Değilse 6 gün
Üstü insani değil
Ortalama 15 dakika en fazla 20 dakika olarak ayarlamalıyız bence
Sabah 9:00 da baslayip aksam 21:00 da isten ciktigim gunleri bilirim. Bazi zamanlar da saatten bile haberimiz olmuyor.
Eskiden günde 14-15 saatten haftada 6 gün çalışıyordum
8 saat çalışıyorum yine memnun değilim. 3 vardiyalı sistem olduğundan ötürü...
Rutinimiz aylık 380 saat fakat bazı durumlarda 450 ye kadar ulaşabiliyor. gerisini siz düşünün
Çalışmaktan korkmam ama eğer iş yerinde sorunlar varsa 1 saat bile çalışmak istemem
Valla 5 saat yeter oda haftada 3 gün 😄😄
Severek yaptığım işimi saatlerce yapabilirim.
8 saatin üzerine çıkmamalı
Beş saatten sonra zaman geçmiyor
9 saat
İdeali 8 dir ama 6 olsa fena olmazdı
6 saat ideali bence ama mümkün değil tabi
45 dakika kafi. Ne az ne çok ideal.
5-6 uygun bence fazlasi verimi düşürüyor
6 saat çalışsam ne kadar iyi olur
8 saat çalışmak iyi olurdu
erken baslamak gec bitmek
Verimli calisma 6 saat olur
8 saat çalışıyorum 5 saat olsa iyiydi
Normalde 6 Polis isem 8 saat
4 saat çalışmak isterim
6 saat yeterli, Yeni Zelanda gibi.
7 saat
10 saat çalışıyorum keşke 6-7 saat olsa 😬😬
8 saat yeter ya
Sevdiğim iş olsun ömür boyu kabul
En fazla 10
7 saat yeterli
8 saat iyidir
6-7 en dazla 8
6-8 saat
Üç saat.
Maximum 8 saat
Verimli olmasını istiyorsanız
Bence insanin hic calismamasi gerekiyor
3 😂
Sevdiğim bir iş ise gece bile çalışırım
8 yeter
Bol maaş az çalışma 4 saat yeter
5 saat
8 saat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?