Neden geçmiyor bu mutsuzluk eski neşe Yok bende?

Hayatıma aşkı aldığımdan beri çok mutsuzum yani ilk 17 yaşıma yakın iken ilk sevgilim oldu ve sonra zaten 18.30 ta artık sevgili hayatı benim için bitti ama manevi olarak beni çok yordu bu ve lisenin son senesindede açığa aldım düzgün lise hayatım olmadı çok zorbalandim sonra da liseden kurtuldum derken bir anda ailevi sorunlar baya gün yüzüne çıktı evde kaldığım için evden yks ye hazırlandım ve çok zorluk çektim nerdeyse ölecektim az kalsın sonra tekrar hayata dönmeye çalıştım falan ama enerjim yok artık ailem olgun olmamı onların istediği gibi olmamı istedi oldum ve çok mutsuzum

Neden geçmiyor bu mutsuzluk eski neşe Yok bende?
Cevapla