Bu gece 12 senelik dostumla tüm bağlarımı kopardım, tavsiye ve yorumlarınızı alabilir miyim?

Hiç iyi hissetmiyorum. Ama onun düzenlediği bir etkinliğe sırf eğlencesine girmek istemiş olmama rağmen inadına benden geçmişin intikamını almaya çalıştığını anladığımdan, olması gereken bir kararı verdim. Bu zamana kadar çok tolere ettim onu. Fakat hayatımda ilk defa, savunma fırsatı bile vermedim ona... Bitirdim her şeyi.

Ben onu çoktan affettim aslında yine. Ama fark ettim ki tüm bunlar artık bana zarar veriyor. Zarar gördüğüm bağlantıda da durmamanın, dolayısıyla benim için daha hayırlı olduğu kanaatine vardım. Tüm tavsiyelerinize ve yorumlarınıza açığım.

Bu gece 12 senelik dostumla tüm bağlarımı kopardım, tavsiye ve yorumlarınızı alabilir miyim?
Cevapla