Cidden bazı insanlar sağlıklı dusunemiyor mu?

Az önce bir kadın (annemin bı arkadasi) annemi arayıp kızların evlilik düşünüyor mu dedi eğer yasimizi falan bile bilmiyorsa ne hakla böyle bir konudan bahsediyor? Belki reşit bile değiliz nerden biliyor (öyle değiliz ama yaş 19) Acayip sinirlendim her an terbiyesizleşebilirim, onlar kadar olmasa da. Annem konuşmayı çok bilmez diyor ki onlar okuyacak evlilik düşünmüyorlar. Lan mal cidden sebep sadece okumak mı? Planımız okumak olmasa verecek misin yani elin götu b0klusuna. Hiç bilmiyorum kimden bahsediliyor ama büyük ihtimalle 25 30 larında bir adam. Annem kadına yok onlar okuyacaklar diyor aptaI amip gelmiş diyor ki okuyup ne olacaklar doktor mu. O kadar beyinleri çürümüş ve hayatları sefalet içinde gecmis ki doktor olmayı öyle çok üstün, euforik, çok üstün mertebe gibi görüyorlar. Adamı hiç bilmiyorum, ismini bile bilmiyorum. Kadın diyor ki evi arabası var. Ben çulsuz, okuma hedefi olmayan biri olsam bile asla böyle bir teklifi ciddiye bile almazdım çünkü bence hiçbir insan kendini bu kadar ucuz görmemeli. Hayatını beraber geçirecegin eşini gerçek hayatta tanıyarak bilmelisin. Ayşe Fatma teyzelerin araması ile değil. Ben bir telefon üzerine gidip birileri ile evlilik hayali kuracak kadar çaresiz ucuz bir insan değilim. Eğer bir gün evlilik planı kuracak olsam, bu yaşım gerçekten olgunlaştığında, gerçek hayatta beraber olduğum, gerçekten tanıdığım, her haline şahit olduğum, kriterlerime uyan, eğitimli bir insan ile kurarım o evlilik hayalini. Yani birini sırf arabası evi var diye * halim yok. Çok çok ucuz bir düşünce. Benim ne büyük hayallerim var. Sen git ne hayaller kur, eğitimli ol, nerdeyse 3 dil bil, birçok hayalin ve bir bireyde aradığın kriterin olsun sonra Fatma ablası arasın desin ki ee senin kızlar da evlilik düşünmüyor mu hahahaahah altıma sicicam yemin ederim.
Cidden bazı insanlar sağlıklı dusunemiyor mu?
Cevapla