AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
104Cevap
herkesi beğenen var, kime göre güzel değilsin? benim beğendiğim kızı arkadaşım beğenmeyebiliyor, ya da onun beğendiğini ben beğenmeyebiliyorum
kişiye göre değişir yani :)
aynada bana bakan kişi beğenmiyor maalesef
Kendini iğrenç hissettiğin sürece bu böyle devam edecek, sen ne zaman kendini beğenirsen insanlarda o zaman seni beğenecek.
Ilgi alanım. degilsin ama erkeklerde dikkat etmiyorum
çok bakımlı ve güzel görünüyorsun bana önerebileceğin şeyler var mı :D
Ozelden yaz :D
mesaj atamıyorum ki nasıl olacak
1. xper misin?
evet maalesef
Gzililigni ac ben atiyim
tamam iki dakikalığına açıp hemen kapatıyorum
Ee yapsana hadi
açtım çabukkkk
Sayfa coktu tekrar yap yorum yazdiginda hemen bakarim ben cikmma
yapıyorum :D
herkes benim için dış güzelliğin bir önemi yok der ama çokta doğru değil
hatta hiç değil
Resim at yardımcı olalım akıl veririz. Cekingen olma. Tarzını deiştrirz cirkin insan yok
atamam ama yüzde ilk dikkatini çeken şey nedir söyleyebilirsen memnun olurum
Maddesel bişi arıosan ben zayıfmı diilmi die bakıorum. Ama illada yüz dersen kaşlara
heee ne güzel :D
Sağlam bir kişiliğin olduktan sonra gerisi boş takma kafana :)
umarım öyledir :D
Başkalarını bilmem ama benim için öyle kişiliği oturmamış biri ne kadar güzel olursa olsun soğuyorum suratına bakasım gelmiyor ama sağlam karakteri kişiliği varsa geriside öenmli değil :)
evet onu bende yaşıyorum yüzündeki güzellik uçup gidiyor bir sözle bile
aynen :) :) :)
mutlaka güzel bir yönün vardır bir de asla unutma kusursuz güzellik yoktur :)
kusurlu bir güzellik hiç olmamasından iyidir bence
bilmiyorum kendine güven problemi üst düzeyde herhalde ama seni bu şekilde seven ve beğenen birçok insan mutlaka vardır etrafında
evet var
bence etrafındakilerle mutlu olmayı denemelisin
deniyorum denemeye çalışıyorum
Ahlak önemli ahlak ama toplumun dayattığı ahlak değil onu ahlaktan saymıyorum.
haklısın o daha da önemli ama onda sorun olmadığını düşünüyorum o yüzden yazmadım :D
Benim bence mi okur musun?
çirkin kız yoktur. ya makyaj yapmayı bilmeyen kız ya da az vodka vardır.
hiç vodka yok ondandır :F
aman allahım benden başka ":F" kullanan varmış. ne anlamda kullandın acaba?
sadece yanlışıkla yapmışım :D
oysa oysa... hayallerim ve umutlarım vardı :/
üzgünüm hayallerini yıktım :(
boşversene sen ya güzel değilmiş. :D hayatını güzelleştirmeye bak. algını değiştir hayatın değişsin
erkekler dış görünüşe fazlasıyla önem veriyor ve konuştuğum insanın bu yüzden gitmesini istmiyorum hayatımı güzelleştirebilmek için aynada gördüğümün güzel olması gerek
böyle düşünürsen hiçbirşey değişmeyecek biliyorsun değil mi? sana kendini beğenmişlik yap demiyorum kendini sev sadece kendine önem ver değerli olduğunu bil. bu
bunu nasıl yapacağımı bilmiyorum
benim için hiç bir önemi yok yeterki kalp güzlliği olsun benm için çirkin kız yoktur duygusuz kız vardır..
Güzellik çok önemli bacım yapacak birşey yok kariyerine odaklan.
güzelik önemli degil konuurken karşındaki mutlu olsun gerisi boş
önemli değil diyip yalan sölemicem önemli ama herşeyi güzelliğe yormak mantıksız
Seni hiç görmediğim için yorum yapmicam ama nasılsan öyle yaşamayı ogrenmelisin yoksa hayatın boyunca mutlu olamazsin
Allah kolaylık versin ne diyim.. Ne kadar kötü durum bilemiyorum ama baktın olmuyor atla köprüden felan
Güzellik bakan gözdedir. Senin kendini beğenmen değil karşındaki kişinin beğenmesi lazım ki beğeniyorsa olay bitmiştir.
Gecici bir durumdur belki. Bende bazen mesela buara kendimi oyle hissediyorum degistirebilirsin bunu
inşallah değiştiririm ayrıca sen güzelsin :)
Eminim sende guzelsindir sadece kendini Güzel hissetmen icin birseyler eksiktir:)
ah evet olabilir :)
kafaya takılcak bir durum değil, her türlü seni seven cıkar. Erkeklere iyi görünsen abazalıktan yakınırsın, en iyisi boyle kal
haklısın rahatsız olurdum ama kendime de iyi görünmek isterdim
kendinle barısık olursan kendıne iyi gorunmus olursun. bak benm tipime kac senedır kız arkadasım yok napim ölimmi? canım sağolsun, eş dost edın boş kalırsan kafaya takarsın boş kalma
doğru yalnız kalınca kafayı yiyorum
kalma sende dünyadaki tek çirkin insan senmısın? haline şükret daha yüzü yanık insanlar napsın?
allah sabır versin
sanada :/
sen bana fotoğrafını yolla ;) genel bir analiz yapayım
Güzellik benim için baya önemli rol alıyor ama bazen diyorum güzel olan herşey çabuk bitiyor.
Sans vardr sende de boswer :-) qercktn guzellik bir yere kadar...
hahah :D evet var çirkin şansı diye boşuna demiyorlar
Aynanin gosterdigi o yansimaya imrenme yalancidir aynalar senin icini gostermezler aldatirlar ;))
bakmıyorum zaten artık
Bence dış güzellik kesinlikle önemli değil sonuçta bir süre sonra güzel olsada gidecek kalbi güzel olmalı insanın kalbi
Yalnız güzellik olmayinca simdiki devir o insanin icinide merak etmiyor
bence yanılıyorsun @burcucakirr
psikiyatra git, sana mutluluk ilacı versin yavru
senin intihar edecek gibi bir havan var
yok canım ne intiharı :D ama allah inancım olmasa 1 dk yaşamam bu bir gerçek
bak ben hergünüm zehir gibi geçerdi
ilaç aldım ve sabrederek 2 hafta kullandım
şimdi gülüp hoplayıp zıplıyom
ama durumun ağır değilse eğer öncelikle psikoloğa git
yapay mutluluk yaşamaktansa gerçek acı çekerim :D şaka şaka tek problem yüzüm
fotoğrafını at bakayım
bu kadar kasacak ne var merak ettim valla
ama "iğrenç" gibi kelimeler senin ömrünü yer
bitirdi zaten odamda aynayı kaldırdım bakamıyorum
foto atsana
yok atamam
oks
Bende senin gibiyim tipimi... yapayım Allah belamı vermiş diyorum boyumu her şeyimi.. yapayım diyorum ve intihar edesim geliyo
yok o kadarda değil sende düşünme öyle ya
Valla öyleyim
Kendi güzelden çabuk usanılır
Önemli olan gönül güzelliği
para varsa saçlarından elbiselerinden başla ilk önce.
Ben sevişeceğim kızlarda görsellige önem veririm gerisini sen düşün
amaca göre değişir tabi
güzel olmayan dger binlerce kızı düşün ve rahatlacnms
yok diğer kızlar benim gözümde güzel sadece kendime çirkin geliyorum
bunu düşünmemeeye calıs ama ffotonu merkettm
etme bence :D
Guzellik onemli tabi herkesin bir güzel yani vardır gorebilene
kaç paran l*n güzellik söyleyin alalım
Güzel olup aldatacağına, çirkin olup sadık kal :D
güzel olunca kişiliğimde bir değişme olmazdı zaten yanlış bir düşünce
He yav he ben ne kızlar tanıdım bana niye saldırıyon sana kötü bişey demedim?
bende sana kötü bir şey demedim zaten
Bende senin gibiyim ya :(
ne yapıcaz :(
hiç bilmiyorum ama erkeklerle alakalı bu benimle zamanında çok dalga geçtiler onunla alakalı nasıl yenerim hiçbilmiyorum. Ama kendine bakım yap güzel giyin vb. Ben bunları yapınca güzel hissediyorum
Bende öyleyim ama sumbus sen güzelsin
dalga geçmelere hiç anlam vermedim zaten acizlik. deniyorum her şeyi
inan değilim. gülümseyince bile kötü duruyor. Fotoğraftaki efekte çekiliş şekline bağlı olarak söylüyosun bunu.
hayır güzelsin bence çok şeker duruyorsun efekt ne kadar değiştirebilir ki? tabi ki değiştirebilir ama olduğundan çok fazla da değil :D
Arkadaşlara bakıyorum surat iafdeleri değişik değişik hepsinide yakıştırmışlar kendilerine ben 5-10 tane fotoğraf atıyolar instagrama, twittera sıksık profil değiştiriyolar 20-30 tane çekiniyorum içinden 1-2 si güzel oluyo oda artık 40 yıl profilde kalıyo boynuma asıp gezicem utanmasam :D
abi şirin tatlı belki ama güzel değilim bunun farkındayım :D
evet bende öyleyim bir de herkese soruyorum bu olur mu olmaz mı diye foto için o derece güvenmiyorum :D
sen=ben :DD
tek değilmişim :D sorun bizde değil bence bizi bu duruma getirenlerde
aynen öyle
Senin demi burnun büyük?:((
burnum küçük ama biraz havaya kalkık sevmiyorum o durumu
Burnu küçük olan güzeldir net.
burun herkese güzel bir hava katıyor ben çirkin burun görmedim hiç
Cok merak ettim küçük bir burunla güzel olmayan bir bayani özelden yazarsan sana yardimci olabilirim bakim ve güzellik bölümündeyim ben.:)
özelden yazamıyorum ki ama TAM ARADIĞIM KİŞİSİN :D
Iki saniyeliğine cik gizliden cikiliyor mu?
Çirkin kız yoktur, bakımsız kız vardır...
Bende güzel değilim ve kendimi iğrenç hissediyorum
bence sen hissetme
yapacak birşey yok... çirkinsen çirkinsindir.
evet yapamıyorum
kendini sevip güvenmeden hiçbir şey olmaz
aynaya bakmak istemiyorum nasıl sevbilirim ki
Bence sen dünyanın en güzel bayanısın.
sanmam ama teşekkürler. iltifatın abartısı da inandırıcılığını iyiden iyiye yitiriyor :D
Güzelsin guzel
sağ ol yinede :D
Her şeyi anladımda, çok acil nedir yahu?
haha :D dikkat çekmek ve başarılı olmuşum
Kesinlikle oldun. Seni her gördüğüm yerde hatırlayacağım gizli kullanıcı.
beni hiç unutmaman için yapmıştım
Planların tıkır tıkır işliyor desene...
ilk defa evet bende şaşırdım
Hayırlısı...
her şeyin
Kötü olmamak kaydıyla her şeyin...
hayırlı olan şey kötü olmaz zaten
Kötülük görecelidir. Senin işine yarayan benim işime gelmeyebilir.
evrensel ahlak yasalarına göre konuşmuyorum zaten Hak tarafından gelecek olan her şey hayırlıdır
Ya da biz kendimizi öyle avutuyoruz.
seni bilemem ama benim için öyle
duş al tiksinme kendinden
bence suyun altında boğulmalıyım
ne zamandan beri böylesin
7 aydır
majör depresyona girmişsindir psikoloğa git çıkmaza girersin yanında
komplekse girdim
bak psikoloğa git diyorum boşu boşuna hayatını zehir etme. nasıl bir hayatın var arkadaşların falan var mı
evet geniş bir çevrem var ama kalabalıklar içinde yalnızlık derler ya öyle bir şey
Kendin yaratıyorsun bunu...
Kendinle dalga geç o zaman özgüven sorunu kalmıyor
ilginç yöntem denerim :D
Dene dene bak bana çirkinlikten ölsem yakında
yok artık sen mi
He ben dünya markasıyım çirkinlikte
o zaman ben kainat
Görmeden guzel bisey diyemem fakat sukret
tabi ki her şey için şükürler olsun
Güzellik olmazsa olmaz malesef bu Türkiye de
Gogus dekoltesi ver..
acizlikten başka bir şey değil
Memeler de mi kotu?
amacım dikkat çekmek değil özgüvenim eksik ama yüzümü beğenmiyorum diye başka bir yerimi açacak kadar değil ve inancıma göre bunu zaten yapmam
Anladim bacim , uzuldum senin icin.. Allaj kolaylik versin..
Daha neler ya illa bir guzelligin vardir
bilmiyorum bence yok
Birazcik anlatirsan ortaya cikarabiliriz
nereden başlayayım
Nereden istersen dinlerim ben
insanlar çok sempatik olduğumu onları hep güldürdüğümü söylüyor çok şekersin diyorlar ama inandırıcı gelmiyor bana aynada her şey belli
Niye aynada sikinti vardir ya sende varsa bir foto atsana bakalim bir
yok atamam. zaten konuştuğum biri var o da aynı şeyleri diyor ya ben ileri derecede sorunluyum galiba
bir kendine guvenip atsaydin bakardm ozelden atmassanda cok farketmez
Çok az önemli benim için
keşke herkes böyle olsa
Çoğu kişi dışını beğenmediğinin içini merak etmez ;)
diğer dediğinle çelişkili bu
Çoğu kişi dedim ben böyle değilim ama istisnalar kaideyi bozmaz o yüzden kendimi ayırmak istemedim ;)
bence sen dünyanın en güzel kızısıııııııın
bence sen dünyanın en nazik insanısın :D
bence dışgörünüşü çok önemseme dışa çok zaman ayıranlar da içerisi eksik kalıyor dediğimi unutma :)
evet bunu bir kenara yazdım. içeriden bir şey eksildiğini sanmıyorum
bana mesaj at özelden
niçin
Foto atmanı isticektim sana objektif bir yorum yapcaktım sen bilirsin
sana en güzel fotomu atardım bu hiçte güvenilir sonuçlar doğurmazdı :D
o zmn olmaz bir en güzel bir de en çirkin foto lazım ona göre bir yorum yapmak daha mantıklı fiziğin nasıl boy kilo falan
aağğhhh boy :((( 1.57 kilo 46
boyuna göre kilon ideal ama boyun kısa uzun demiyecem ama sıkıntı olmaz fazla yüzün güzelse tabi shakira 1.57 sonuçta :)
boyuma alıştım zaten o topukluyla düzeliyor :D
EE asıl sorun ne o zmn dismorfobi falan mı oldun
evet mesela yüzümü yamuk gibi hissediyorum ama öyle değil diyorlar
Atsan sana gerçeği söylerdim şimdi senin düşüncen muhtemelen insanlar beni üzmemek için gerçeği söylemiyorlar aslında yamuk onlarda biliyor ama beni üzmemek için söylemiyorlar die düşünüyorsundur içinden :) kesin
Biraz güzel olsun ama
evet sizi de anlıyorum
Bende kendimi begenmiyorum, napacaz?
sanırım bir psikoloğa gidip düzelmemiz gerekecek
Ben psikologoda gidemem. Vakitim yok. İşten vakit yok
ben giderim sana anlatırım o zaman
Kisiye gore degisir bence. Damdan düşeni damdan düşen anlar. Istersen dinleyebilirim?
sana göre değiştirir anlatırım ben
Ozele mesaj yazar misin simdi
Güzel değilsen zekana güven
güvendiğim tek şey ama bu durumda kullanamıyorum
Kullansan çok şey değişir emin ol
zeka çok geniş kapsamlı bir şey nerede ve nereye kullandığına göre değişir ama bu konuda bana yardım edemiyor
Sen kendini geliştirip tercih eden değil tercih edilen olursan emin ol faydasını görürsün
tercih edilen kişi oldum zaten ama kendime güvenmiyorum
O zaman azcık güven kendine makyaj yap ;)
abartılı olmayan bir makyaj yaparım peki :)
Zekan burdan belli :D başkasına makyaj yap desem güzel olmak için ne bulsa sürer sen abartılı olmayacak şekilde diye kendini biliyorsun :D
maymun olmak istemem kendimi hoş görsem yeter
Buna sen karar veremezsin
Böyle dusunmemelisin.
Çözüm kese kagıdı čok uzakta arama
onuda deneyeyim
şaka ya deneme. her bayan güzeldir. Ama erkeğinin yanında tabi.
İntihar etmek çözüm olabilir
bizi bekleyen ebedi hayatı düşünmesem yapardım :)
Bana ulaşmalısın bence B-)
güzellik sırların mı var :D
Ağzını burnunu dağıtıp Estetik yapıcam :-)
komple yüz nakli yok mu
Olmaz mı. Tepene çıkıp tekmelemek kafi :-D
heee kökten çözüm yanii buda güzel :D
Ayıpsın. Sen bir de özelde gör B-)
bende öyle hissediyorum
hissetmemelisin
şakaydı şaka
inanmamıştım zaten
Fizik ve guzellik en onemlisi
neden peki
Yanima yakissin isterim
dışarıdan bakanlara vay be tam kendine göre bulmuş demesini istersin yani. peki sen aynada gördüğün kadar iyi misin ya da dışarıdan bakanlar senin hakkında aynı şeyi mi düşünüyor
Kiminnne dusundugu benim umrumdami ben kendimin farkindayim isteyen istedigini dusunsun
yanına yakışma meselesi nedir peki o da saçma biraz iç güdüsel dürtülerin fidanları bunlar
Bu benim sahsi dusuncem katilirsin katilmazsin seni baglar
tabi ki yargılamıyorum zaten