Ailemi hayal kırıklığına uğratmış gibi hissediyorum ne yapabilirim?

19 yaşındayım ve 1 abim 1 ablam var. Hepimiz Amerikan Kolejinde okuduk ve Abim Harvard Ablam ise Yale' de okudu. Ben de bu sene üniversiteye gideceğim ve başvurularımı yaptım. Babamın en büyük hayali Hepimizi Ivy League içinde olan bir üniversitede okutmaktı ama ben bunu başaramadım. Ücretli ya da burslu fark etmezdi ama yine de kabul alamadım. Notlarım yeterliydi ama sanırsam cv olarak başarısız kaldı. Şu an 4 tane Dünyadaki top 50 üniversiteden kabulum var İngiltere, Hollanda ve Kanada olarak. Ama babamın içinde hep ivy kazanmak vardı ve olmadı kendimi çok başarısız hissediyorum
Ailemi hayal kırıklığına uğratmış gibi hissediyorum ne yapabilirim?
Cevapla