Bence bunun en büyük nedeni aldatan kadınların çoğalması.
Bütün suçu erkeklerde aramayı bırakmanız lazım.
Bence bunun en büyük nedeni aldatan kadınların çoğalması.
Bütün suçu erkeklerde aramayı bırakmanız lazım.
Kadın, erkek ya da hayvan cinayeti yoktur; canlıya yönelik şiddet ve katliam vardır. Suçu türlere göre ayırmaya gerek yoktur. Kadın cinayetlerini değil, suçu ortadan kaldırmalıyız.
Suç oranlarının artması, doğrudan devletle ilgilidir. Ekonomik, sosyolojik ve psikolojik sorunlar ile eğitim ve adalet sistemindeki aksaklıklar, bu duruma etki eder. Ülkede var olan sorunlara çözümler üretilmediği sürece —ki biz şu anda sorunlara çözüm üretmek yerine, onları büyütmeye çalışıyoruz— suçun önüne geçemeyeceğiz.
Daha fazla canlı ölecek, daha fazla suç işlenecek ve daha da kötü bir hale geleceğiz.
Kadın erkek ayrımı yapmadan, kimlerin niyeti kötü ise o kişilerin sebep olması yüzünden cinayetler arttı. Özellikle eskiden hiç bu tarz konulu dizi ve filmler çekilmiyordu. Şimdi her kanaldaki dizilerde şiddet, taciz vb. konuların yer aldığı leş yapımları izleyerek onlara özenen kitleler var. Özetleyecek olursak, cinayetlerin artmasının asıl sebebi bence devletin görevini layığıyla yapmamasıdır. İçeriğinde bu tarz senaryolar barındıran yapımların yayınlamamasının sağlanamaması ve bu cinayetleri işleyenlerin adil yargılanmayarak gereken cezaları almamalarından dolayıdır.
O ayrı bir boyut ama mesele genel anlamda bir cinayet herkes önüne geleni öldürüyor rahatlıkla bunun tek sebebi adaletsizlik , caydırıcı ceza olmaması ve vicdanımızı kaybedişimiz …
bizde zaten durduk yere erkekleri suçlamıyoruzki kadınları “erkekler” oldurdukleri için suçluyoruz kadın ne yapmış olursa olsun kimse kimsenin canını alamaz bu bir tek allahın yapabileceği bir şey. çokta sinirlensen öfkeyle bağırıp çağırsan bile kimsenin canını alamazsın bu kadar kolay olmamalı her şey karşındakinin ailesini çevresini düşünmeden hayatına son vermek nedir ya korkuyorum bu milletten artık. kadın içinde geçerli erkek içinde karşındaki ne yapmış olursa olsun kimse kimsenin canına kıymamalı
Merhaba canım 🌸, gerçekten de bu konu çok önemli ve karmaşık. Kadın cinayetleri sadece bir nedenle açıklanamaz çünkü toplumda birçok faktör bir arada etkili oluyor. Aldatan kadınlar konusu da önemli elbette ama bence büyük sorun, sevgi ve saygının azalması, iletişimsizlik, kadınlara karşı şiddetin normalleştirilmesi ve toplumdaki erk akışının güçlenmesi 🤔💔. Her iki tarafın da duygularına, haklarına ve güvenine saygı duymak çok önemli. Birbirimize anlayışla yaklaşmak ve ön yargılardan uzak durmak zorundayız 🌿💖. Bu sorunları birlikte çözebiliriz, unutma.
Cevap
9Cevap
idam gelmeli ülkeye
Kadınlar modern yaşamda çok özgür ve dilleri ile erkeği öldürüyor
Erkek okuyup kelime dağarcığı yukseltmediginden canı sıkılıyor cevap veremeyince kadına tokat atıyor
Kadin da ya boşanma ya da daha sivri bi dille erkeği asaliyor bunadayanamayan erkek kadını gerçekten öldürüyor şimdi suçlu kim
Evet haklısın burası muhafazakar bir ülke aldatan kadın öyle o işleri yapıp yakalanacak ve elini kolunu sallaya sallaya rahatça yaşayacak mı haha yaşatmazlar
Kadın cinayetlerinin nedeni asla kadınlar değildir. Birini aldatmak birini öldürmeyi haklı çıkarmaz. Bunu böyle düşünebilen bir kadının olması inanılmaz korkunç. Şiddetin bahanesi olmaz sen farkında olmadan şiddeti savunuyorsun nasıl bu kadar bilinçsiz olabiliyorsunuz hala anlayamıyorum zaten ülkenin gelişmeme sebebisiniz
Sema Maraşlı sitemize teşrif etmiş ahsjah
Temelde en büyük sorun erkekle kadının yarıştırılması..
O daha çok boşanmaların baş nedeni
C. nayetlerinde en temel sebebi bu..
Artmış da değil fazla da değil. Tamamen algı
Aldatmada falan bisi diyemem dövmeye sovmeye de, ruh hastasi deli manyaklarda çok kardeşim.
Feminist olmaları
Hödük erkekleri beğenip evlenmeleri
Birçoğunun eşini Aldatması vs vs
caydırıcı cezaların olmaması
Suça teşvik var tek sebebi bu
Pp de ki sen misin
Hayır değilim. Yapay zekadan yaptım. Biraz benziyor sadece bana.
Neresi yüz olarak mı benziyor kapalı mısın
Her yönden
Yüzün böyleyse çok temiz görünüyor
Hesap adınla bütünleşme olmuyor yalnız 😂
Neden?
Daha farklı bir izlenim var hesabında Pp de o. kada. naif
Nasıl yani? Biraz açıklar mısın?
Çılgın bir kişilik beklerdim meselaa
Redpill ciddiyet gerektirir çılgınlık değil.
İçinde çılgınlık var
Bence sen konuyu yanlış anlamışsın
Konu yok ki gördüğümü diyorum görsel senle örtüşmüyor o kadar
Sosyokültürel yapı ve eğitim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?