Kadin cinayetlerinin artma sebebi sizce nedir?

Bence erkekleri çirkin diye toksik sekilde dışlayan kadınlar bizi bu hale getirdi öyle yapmasalar bence bu cinayetlerin işlenmesi bile söz konusu olmazdı
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada şiddetin her türlüsüne karşıyım unutmayın zorbalıkla bir şiddet türüdür
Güncellemeler
+1 yıl
Ruh hastaligi falan demeyin insanı ruh hastası yapan yine zorbalıktir
Kadin cinayetlerinin artma sebebi sizce nedir?
Cevapla