Boşanma davası açılmışken eşin eve gelmesi?

Anlaşmalı boşanma şekline ikna olundu imzalar atıldı duruşma günü bekleniyor. fakat boşanmak istemeyen taraf erkek, ( evliliği bitiren taraf da o, saygısızlık aldatma, psikolojik şiddet kötü söz küfür) şimdi fikrim değişsin diye bekliyor. (Değişmesinin imkanı yok) Elimde aldattığına dair somut deliller var yazışmalar vs. Fakat çocuklarımız var ve hala onlarla konuşmadık, evden temelli gitmeden önce duruşmaya kadar kalmayı rica etti bende kabul ettim. Bu süreçte eve geldiğini hatta kaldığını söyleyip anlaşmalı boşanmayı iptal etmek isteyebilir mi, öyle olduğu zaman elimdeki kanıtlar çöpe gider mi hukuken affetmiş mi olurum. Lütfen sadece yasayı bilen olursa çok iyi olur. Evi terketsem kusurlu taraf mı olurum ne yapmalıyım. Aklıma geldi bir anda çünkü normalde asla eve gelmeyen adam gelip gitmez oldu. Umut ettiklerini anlıyorum ama geri dönüşü olmadığını en net şekilde anlattım ve anladı da. Son günlerini mi huzurla geçirmek istiyor desem huzur da yok varlığından çok rahatsızım ve bu rahatsızlığımdan kendisi çok rahatsız.

Boşanma davası açılmışken eşin eve gelmesi?
Cevapla