Kendimden küçük erkekler hep yazıyor neden böyle?

26 yaşındayım ve haliyle kendimden büyük biriyle anlaşabilirim gibi hissediyorum fakat hep istisnasız 22-23 yaşlarında ki erkekler yazıyor mecburen istemiyorum. Bu bir döngü mü anlamadım gitti 🥺

Kendimden küçük erkekler hep yazıyor neden böyle?
Cevapla