28 im ama hep benden küçük erkekler bana yazıyor?

Çünkü hiç durmuyorsun derler ve çok şaşırırlar yaşıma. Max 23–24 yani. 21 diyen bile oldu 😂 o yüzden hep küçük yaş erkekler yazıyor bana konuşuyorum falan ama ergen kafasındalar ya belli ben daha olgun düşünüyorum bu belli oluyor. Erkeklerin de tipi büyük duruyor yaşları hep küçük bu zamanda Z kuşağı kızlarının da gerçi öyle. Sizce bi erkek kızdan küçük olabilir mi ilişkide benim hiçbirî olmadı maalesef hep küçüklerle konuştum 3/5 yaş küçükle ama sonu bi yere bağlanmadı
28 im ama hep benden küçük erkekler bana yazıyor?
Cevapla