Herkese selamlar iyi forumlar.
Yaklaşık 10 buçuk ay kadarlık bir ilişkim var kız iyi ve tatlı bir insan ancak aileler arasında bir uçurum var. Bizim aile taşı sıkıp suyunu çıkarıp alın teriyle, yani helal parayla kazancını sağlamış, durumu iyi ve medeni insanlardan oluşma. Anamın babamın ilgisi alakası sağolsun ben de bu ülkenin en iyi okullarında okudum kendim eşek gibi çalışıyorum herşeyimi kendim yaptım benim de halim vaktim yerimde ancak bu kızcağız tam takır kuru bakır. Hadi maddiyatı geçtim para ne kadar önemli olsa da kazanılır ama görgü ve edep diye bir şey var hayatta. Kızın hiç bir yanlışını görmedim ancak bunun öyle bir babası var ki Allah muhafaza dün tanıştık gözümü uyku tutmadı resmen. Şu yıllardır çoğunuzun oy pusulalarında kafa attığınız hortumcu hırsızlara putperest gibi puta taparcasına Tanrılarmış gibi tapıyor. Parti ortamlarında yalamadığı afedersiniz g. t, t. ş@k kalmamış üç kuruş alırım diye ama bir baltaya da sap olamamış kaç yaşına gelmiş rüşvet ve hırsızlık de edememiş anlayacağınız diğerlerinin aksine. Karısını da dayak manyağı etmiş kadını ama kızını pek seviyor işin ilginci de o. Kızı da bu mahlukatı seviyor nedense zaten ben en çok orada kıllandım hani babanı seçemezsin ama her gün anana dayak atan beş para etmez bir sefili de sevmezsin değil mi?
Her neyse ben kendimi de ailemi de sokakta bulmadım böyle bir bağnaz yaratığın bozuk kanı da elbet bulaşmıştır bir gün bir yerlerde pörtler ortada çoluk çocuk aile olmuşuzdur kalakalırız sinemalardaki hiç istemeyeceğim aile dramına dönüşür iş yani b. ka sarar. O yüzden davul bile dengi dengine ben kendime denk biriyle hayatta yoluma devam edeceğim bu yol doğru yol değil farkındayım. Ayrılma kararı verdim ancak kalkıp da kızı rencide edemem bana yakışmaz, bir şeyleri bahane edip ayrılmam gerekiyor bana şöyle zeki ama kılıfa uydurulabilir bir yalan önerir misiniz? Seneler önce burada hesabım vardı aranızda sağlam yalan makineleri var bol bol okumuştum her gece başkaları ile aldatanlar çocuk aldırıp başkasına bu senin evladın diye kiteleyenler, türlü türlü Yeşilçam var burada o yüzden bir güzellik de bana yapıverin olur mu? Bu arada kızlar dedim ama erkekler "ayrıl gitsin. mk ne takıyon kanka" der genelde o yüzden sorum size yönelikti. Yine de fikri olan buyursun beyan etsin. Boş beleş cevap da yazabilirsiniz özgürsünüz tabii ki ama durum ciddi yav bir türlü köprüyü kuramadım ben kafamda.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer