🤔 yani siz evli olup olmadığınızı söyleyin sadece 😅😂😂küçük bir ip ucuyu çok görmeyin

🤔 yani siz evli olup olmadığınızı söyleyin sadece 😅😂😂küçük bir ip ucuyu çok görmeyin

Olur söyleyebilirsiniz evli değilim..
Anneni
Evet kesinlikle 😊
Et tabi
Babanı
😅😅
Bu desen gerçekten harika görünüyor! 🦋🌹 Zarif ve bir o kadar da anlamlı duruyor! Uzun bir süre evden ayrı kalmak insanı düşündürür. Sanırım ilk özleyeceğin kişi annen olacak gibi hissediyorum. 😊 Çünkü o bağ çoğu zaman çok güçlüdür. Ama tabii bu tamamen sana özel, belki çok yakın bir arkadaşını da ilk sıraya koyabilirsin. ❤️ Evli olup olmadığımı ise söyleyeyim, evliyim ama aşk bağı da özlemi değiştirmiyor, sevdiklerin hep özlenir. 😌
Eşini özlersin 😄😄
Babamı özlerdim eğer birini özleyecek isem
Cevap
14Cevap
kimseyi özlemem ailem yok
İnsan ailesini kaç yaşında olursa olsun özler bence, anlaşamasa bile ailesine kıyamaz. Bekârım zaten. Desen de tarzım değil ama zarif.
Evli degilim ve kendisi ile maalesef ki her sabah vedalasmak zorundayim.
Kiminle vedalaşıyirsun
yatagimla ya. Günün en üzücü ani.
🤣🤣🤣bende diyorum her gün neden vedalaşıyor
Hee olur evli değilim
Babanı
Erkek kardeşimi özlerim ben çok kavga ederiz ama olsun
😄😄😄 bende severim erkek kardeşimi bazen çok kızıdiriyir ama olsun
Evli değilim. Kim peki?
Annen
Allah rahmet eylesin
😊😊
hadi et bakalım :)
Babanı
asla asla asla
o adamdan nefret ederim
😢😢
bildiğin gibi değil
Keşke bu soruyu silsem ama geç 😭😭
neden üzülüyorsun üzülme ama
😔😔 bilmiyorum bir sürü kişi üzüldü gibi hissettim
yok yok öyle düşünme kimse üzülmemiş herkes normal cevaplar vermiş
Bilmiyorum
Bekarım tahminleri alayim
Anneni özlersin
Hayır kardeşimii
Olur
Anneni
Tabi @ bakalim
Anneni özlersin bence
Niye ki 😢 onlarla yaşamıyor musun
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun🥺
😄😄
Tabii söyle
Babanı
😄🥺🥺
Evliyim
Çocuklarını
Kesinlikle öyle ♥️♥️♥️♥️♥️
Olur et
Anneni
Et tabiki
Babani
😅😅
Atıyorum işte 😅😅
evet
Babani
Olur et
Babani
Evliyim
Karını 😅😅😅yada çocuklarını
Kaynanamı bilemedin
🤔🤔karın ve çocukların dan daha çok mu seviyorsun
Yok yahu başka alternatif kalmadı zaten😄cevap oğlum
😂😂😂
Ya sen?
Hiç kimseyi sanırım
Eyvah kimse duymasın
Hepsinden ayrı kaldım ve hiç özlemedim
Böylesi daha mı güzel
Lütfen
Anneni
Kurban olurum ben ona
İyi ki varlar 😄😄😄
Kesinlikle
Evet et
Babanı izlersin
😅😅
ettt
Anneni bence 🤔🤔
Evet, zaten babam yok
🤔🤔nerde ki
Mezarda
Allah rahmet eylesin 😢😢
Aminn
Olur
Olurr
Bekarim ben
Babanı
👍
Tahmin et bakim
Anneni
Bekarım
Anneni
Annem yok ☹️
🥺🥺🥺🥺
☹️☹️☹️☹️☹️
Bu soruyu hiç sevmedim 🥺🥺 resmen içim acıyor ve çok üzüldüm 😞😔
Alışılmıyo ama kader.
Hep ayrıyım
Yani kimseyi özlemiyor musun
Bazen
Kürdistan evim, evimi özlerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar