Bazı doktorlar neden bir açıklama yapmaz?

Ya babam kemoterapi aldı. Ama halen daha kaybolmayan yerler var. Akıllı ilaca başlayacak. Başlamadan önce ışın tedavisine gitmesi gerekiyor. Doktor bir kağıt yazdı ve ışın doktoruna gönderdi. Ben de kağıdı alırken "akıllı ilaca başlamadan önce ışın tedavisini aradan çıkartmak mı istiyorsunuz doğru mu anladım" dedim.. o da "ona o doktor karar verecek. Işın tedavisi verecek mi falan i bilir" dedi.. gittim ışın doktoruna. Meğerse kağıda "ışın tedavisini kemoterapi eşliğinde mi verilmesi gerekiyor" diye göndermiş. Yani ışın tedavisi alacağı zaten kesin. Düzgün bir açıklama yapmıyor. Sonradan ortaya çıkınca açıklama yapıyor. Bana gıcık mı ne anlamadım ki

Bazı doktorlar neden bir açıklama yapmaz?
Cevapla