İkili ilişkilerde neye göre ve nasıl bir yol izlenmeli ve neye göre toplum ya da herkes haklı görülüyor?

Şöyle sorucam ikili ilişkilerden kastım evlilik ve ona giden yoldaki ciddi süreç mesela erkek ya da kadın genel olarak topluma göre güçlü konumdaki kişi karşı tarafı haklı haksız her türlü yargılasa hakaret etse önyargıyla davransa hiçbir şey olmuyor ama hatta zaten bazen manipülasyon amacıyla yapılıyor
Ama dediğim gibi daha güçsüz ki neye göre güçlü orası da tartışılır ama genel olarak toplumun değer yargılarına göre güçsüz konumdaki kişi haklı dahi olsa en ufak ses çıkarsa ya da tepki verse ya da ne bileyim en ufak bir şey yapsa yadırganıyor hiçbir söz hakkına sahip değil ve çıkarları için her türlü tarafa çekilse bile kullansa bile kimsenin umrunda değil
Yani şöyle sorucam ikili ilişkilerde şeffaf olma taraftarıydım ama sanırım öyle olmuyor bazen karşıyı kullanmak ihanet etmek manipüle etmek ya da rol yapmak gerekiyor yani kadınlarda böyle olması gerekiyor sanırım zaten kadınların geneli de böyle bence ve onlar daha çok sevilip değer görüyor
Yani bence saf temiz masum dürüst iyi bir kadın olmanın avantajı hiçbir şekilde yok yorumlayabilir misiniz yani yalan vs de söylenmesi gerek sanırım ya da ihanet aldatma
İkili ilişkilerde neye göre ve nasıl bir yol izlenmeli ve neye göre toplum ya da herkes haklı görülüyor?
Cevapla