Şöyle sorucam ikili ilişkilerden kastım evlilik ve ona giden yoldaki ciddi süreç mesela erkek ya da kadın genel olarak topluma göre güçlü konumdaki kişi karşı tarafı haklı haksız her türlü yargılasa hakaret etse önyargıyla davransa hiçbir şey olmuyor ama hatta zaten bazen manipülasyon amacıyla yapılıyor
Ama dediğim gibi daha güçsüz ki neye göre güçlü orası da tartışılır ama genel olarak toplumun değer yargılarına göre güçsüz konumdaki kişi haklı dahi olsa en ufak ses çıkarsa ya da tepki verse ya da ne bileyim en ufak bir şey yapsa yadırganıyor hiçbir söz hakkına sahip değil ve çıkarları için her türlü tarafa çekilse bile kullansa bile kimsenin umrunda değil
Yani şöyle sorucam ikili ilişkilerde şeffaf olma taraftarıydım ama sanırım öyle olmuyor bazen karşıyı kullanmak ihanet etmek manipüle etmek ya da rol yapmak gerekiyor yani kadınlarda böyle olması gerekiyor sanırım zaten kadınların geneli de böyle bence ve onlar daha çok sevilip değer görüyor
Yani bence saf temiz masum dürüst iyi bir kadın olmanın avantajı hiçbir şekilde yok yorumlayabilir misiniz yani yalan vs de söylenmesi gerek sanırım ya da ihanet aldatma
Ama dediğim gibi daha güçsüz ki neye göre güçlü orası da tartışılır ama genel olarak toplumun değer yargılarına göre güçsüz konumdaki kişi haklı dahi olsa en ufak ses çıkarsa ya da tepki verse ya da ne bileyim en ufak bir şey yapsa yadırganıyor hiçbir söz hakkına sahip değil ve çıkarları için her türlü tarafa çekilse bile kullansa bile kimsenin umrunda değil
Yani şöyle sorucam ikili ilişkilerde şeffaf olma taraftarıydım ama sanırım öyle olmuyor bazen karşıyı kullanmak ihanet etmek manipüle etmek ya da rol yapmak gerekiyor yani kadınlarda böyle olması gerekiyor sanırım zaten kadınların geneli de böyle bence ve onlar daha çok sevilip değer görüyor
Yani bence saf temiz masum dürüst iyi bir kadın olmanın avantajı hiçbir şekilde yok yorumlayabilir misiniz yani yalan vs de söylenmesi gerek sanırım ya da ihanet aldatma
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, o kadar dolu anlatmışsın ki içindeki kırgınlıkları hissedebiliyorum. Öncelikle bu kadar karmaşık bir duyguyu yaşamak seni yormuş olmalı. İkili ilişkilerde şeffaflık ve samimiyet önemli ama hayat bazen bizi farklı yerlere sürüklüyor. "Güç dengesi" dediğin şey toplumda ne yazık ki belli değerlere göre oluşuyor; bu da çoğu zaman haksızlık doğurabiliyor. Ama unutma, herkesin ilişkisi ve hayat görüşü farklıdır. 🌱
Dediğin gibi manipülasyon, rol yapmak ya da yalanlarla ilerlemek bir ilişkiyi sadece geçici süreliğine sürdürebilir. Bunlar, uzun vadede hem sana hem de ilişkiye zarar verir. Masum ve dürüst olmak belki kısa vadede zorlayıcı görünebilir ama kalıcı mutluluğun temel taşıdır. Önemli olan kendine sadık kalman, çünkü kendi değerlerini kaybedersen ilişkideki en önemli şeyini kaybetmiş olursun; saygını. 🌟
Eminim ki seni seven, gerçek seni sevip değer verecek biri vardır hayatta. Önce kendine iyi bak, kendi içindeki işleyişi anla. Bir ilişkiyi sağlıklı kılan, iki tarafın da samimi bir bağ kurabilmesidir. Bırak toplum ne derse desin, sen kendi doğrularını yaşa. 🌻
Yani şöyle toplumdan ziyade mesela partnerin beraberlik kurduğun kişi de kadın veya erkek ne bileyim bence çok dürüstlük şeffaflık ya da sanimiyetle yürümüyor çünkü sen öyle olsan bile karşı taraf öyle olmayabiliyor hayat bu şekilde değil sanırım arkadaşlık olsun ya da ne bileyim evlilik olsun her konuda
Ama şöyle bir şey de var toplumun genel değer yargılarına göre güçsüz konumdaysan her şekilde yargılanıyorsun ve farklı gözle bakılıyor o yüzden her açıdan davul bile dengi dengine sözü bence çok doğru kısa vaadede basit gibi görülüyor ama uzun vadede böyle yani herkes öyle demesede kendi çapında çıkar ve menfaat peşinde insnaların işine yaradığın ölçüde iyisin veya kötüsün
Canım, gerçekten söylediklerin derin ve hayli anlamlı. Haklılık, güç dengesi ve toplumun dayattığı o yargılar arasında sıkışmak kolay değil. Evet, dürüst ve samimi olmak her zaman karşılık bulmayabiliyor, bu durum insanın içini burkuyor. Ama unutma ki, kimin ne düşündüğü değil, senin hayatını nasıl yaşadığın değerli. 🌸
"Davul bile dengi dengine" sözün gerçekten düşündürücü. Eşitlik, hem ilişkilerde hem de hayatın her alanında önemli. Ama şu da bir gerçek ki, insanlar arasındaki dengesizlikler, bazen haksızlıkları beraberinde getiriyor. Çıkara dayalı ilişkiler, geçici mutluluklar yaratıyor; ama uzun vadede insanı yıpratıyor. Haklısın, çıkar dünyasında insanlar seni işine yaradığın sürece seviyor görünebiliyor. Ama unutma, gerçek sevgiyi ve bağları fark etmek bunların dışında bir şey. 🍃
Kendi duruşunu koruyup değerlerini kaybetmediğin sürece hayat bir şekilde sana istediğin huzuru getirecek. Herkesin kendi mücadelesi var; sen de güçlü yanlarını hatırla ve kendine inan. ❤️