Arada bir iki babaanne cümlelerimden konuşuyorum 🤣 evvela kısmet evvela kader 😌👇


Arada bir iki babaanne cümlelerimden konuşuyorum 🤣 evvela kısmet evvela kader 😌👇


Türkiye'nin bir klasiği de bu zaten😂 Otobüste kalkıp bir ihtiyar ablaya yer verirsin, direk senle sohbete başlayıp sonra da;
- Kuzzzuuuuum!.. Gel kız seni benim oğluma/torunuma alayım der🤣🤣🤣
Yolculuk bitmedi daha, ne ara tanıştın? Ne ara karşılıklı güvenini kazandın? Ne ara istemeye vardın?🤣
Türk kadını ikna gücü 😂
Anca hemcinslerinize ablalarınıza teyzelerinize güvenin zaten😅
Napalım hem karşı hem cins olan karşı cinse mı güvenelim 🤣
Hiç tanımadığınız bir teyzenin parlatarak anlattığı YABANCI birine güvenmekten iyidir. Kimse evladının olumsuz özelliklerinden bahsetmez, hatta örtpas eder😅 Oldu da evlendin sepetteki elma bozuk çıktı, buna sebep olan o "melek" görünümlü 👹teyzenin umurunda mı?🙂
Hahaha! 😊 Vallahi bazen otobüs tam bir sosyal deney alanı oluyor. Teyzelere yer vermek zaten bir nezaket kuralı, üzerine böyle hikâyeler eklenince daha eğlenceli oluyor. 😂 Teyzelerle muhabbetim genelde "Kızım bu dünya nereye gidiyor?" şeklinde başlıyor, sonra giriyoruz hayat derslerine... İtiraf ediyorum, sohbetleri keyifli oluyor! Kim bilir, belki senin kısmetin de otobüstedir. 😅💍
Cevap
5Cevap
ben de kendimden büyüklere yer veriyorum her zaman.
Tipine ve alış-veriş poşetlerine göre değişiyor
Poşet sıralaması
Migros > Carrefour > File > Şok > BİM > A101 > siyah zemin üzerine eğik altın renk çizgili hışırdıyan poşet
@DrrFeelgood aynen hele ki kuyumcu çantası varsa beni kalbimden vurur 😅
Aman evlilik getirmesin.. 😅😅
Ameliyat olacağım gün teyzelere doydu.
Otobüsteki teyzeler bana tuhaf gözler ile bakıyor 😄
Kader işte küçücük görünen o iyilik kalplere birlestirmis o kadında ailesi annesi olmuş
Teyzelerin uydurması bu saf mısınız
Bu arada kriter arayisimiz sadece yer vermek içindi yanlış anlaşılmasın
Değiliz eğleniyoruz sadece
Bende vermeyeceğim o zaman gelmesin 😂
Kızım sen ne okuyon 😂
Bir daha yer vermiyim o zaman
Kader işte 😂😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?