Eşiniz annen değil on koltuğa ben oturmalıyım derse ne tepki verirsiniz?



Ben büyüğüme saygıdan dolayı her zaman kendi isteğimle öne bindirmişimdir kaynanamı. Zaten araba tutuyor o yüzden de öne oturması gerek. Ama ben illa öne binmek isteseydim eşim kızardı kaynanama da ayıp olurdu. İstediğim olurdu belki ama vicdanım rahat olmazdı. Ne gerek var ki.. hem aabada kaynanam varsa önde otursam ne çıkar arkada otursam ne çıkar özgür olamam
Erkekler karım oturur demiş kadınlar kayinvalidem demiş çok ilginç 😃 artık oğlunun bir eşi var aklibaşinda bir kayınvalide efendi efendi arkaya geçer oturur doğru olan budur..
Oyke amerikan filmimi bu kim oturursa otursun cok mu onemli on koltuk arka koltuk. On koltuk cok onemli madem neden basbakablar cumhurbaskanlari on koltuga oturmuyor. ya da bildigin tum kodamanlarin eger bir soforu varsa kendisi arka koltuga oturur. Onede zibidiler. Benim mantigim bu.
Eşim oturur yeri geldiğinde annem oturur böyle küçük şeylerin hesabini yapan biriyle evlenmem.
Cevap
54Cevap
Zaten ayda yılda bir biner kadıncağız , büyüğe saygı ve hürmet açısından anne oturtulmali. Annemden biliyorum öyle mutlu oluyor ki. Esas gelinleri anlamıyorum niye surat yaparlar niye kavga çıkarırlar bunun için. Adam zaten sana ait , kadın istiyorsa bir kaç saat yerini ver ne olmuş yani
Annemize çok severim ama evlendikten sonra kadını yeri erkeğinin yanıdır annede oğlunu evlendirdikten sonra onun yanında değil arkasında kontrol mekanızması olacaktır bence sağlıķlı bir ilişki böyle olmalı
Çok haklı 👍
eş yardımcıdır her zaman eşinin yanında oturmalı annem zaten arabyı kim kullanıyorsa kullansın her zaman komutandır arka sağ koltuğa geçer babannem annemin yanına oturur annem için her zaman arka sağ eşim olacak kadının öyle dominant olmasını istemem
Arabaya binmeden evel eşim anne Gel. one otur der annemde ne fark eder kizim otur der sen eşimde yinede binmez annemi öne bindirir Aynı şekil ablalarimida yapıyo
Gelin olarak herzaman anneye oncelik tanimalisin eger anlayisli bir kaynanaysa gelini one oturtur. Kendi one oturuyosada bisey diyemezsin saygi sonucta
Müstakbel kayınvalidemin öyle takıntıları yok. Yanımda sevgilim olmasa, taksiye de binsek kendiliğinden arkaya oturuyor. Sıkıntı çıkacağını sanmıyorum :D
Annesi de oturabilir ben de. Ben takılmam böyle küçük şeylere. Annesine buyurun derim, düşünüp kendisi yok kızım sen otur der ise otururum. Demezse de canı sağ olsun. Bunlar önemsiz detaylar.
Annnemn Yanmda Ne İşi Var Mantık Olarak Bakarsak Gece Koynuma Kım Gırıyorsa Sokaktada Yanımda O Vardır Herzaman Arabada da Aynı Analar Arkaya Gecsın ;)
Dıreksıyonu anneme verir biz arkaya gecerız 😆😆😆😆
Veya hızlı olan kazansin 😆😆😆😆
Annem arkada oturması daha uygun
Bu konuda ısrarcı olan, yer seçen arka koltuğa geçer.. Kesin ve net.. Daha da kötüsü belediye otobüsüne talim eder.
saçma tabiki anne oldugu yerde gelin veya kız mı biner :( ayrıca ön koltugun anlamı ne yaa arkada olursa gittigi yere gec felan mı kalıyor ! mantık lutfen
Bu bir saygıdır bence annem ya da annesi istiyorsa tabiki o oturmalı. Küçük bişey de ne kavgası yaratıcam.
Donup kalirdim lafa bak yani nebicim konusuyor öyle bisey olsa tepkimi verirdim zaten
Ben utuluyorum zaten hiç unun kavgasıda olmadı yani jzjzsj
Usül budur kayin valideme sorardım onun da bana eşinin yanina sen otur demesi gerekir kendini bilen biri ise ve ben otururdum illa da oturmak isterse de problem etmezdim altı astarı araba koltuğu
otursun kayinvaldem sorun yok.. ben söför koltuğuna aliskinim zaten😎
Fark etmez ya böyle ufacık şeylere takılmayın... ölümlü dünya...
oturtacak bir annem olmadığına göre eşim oturabilir
Evlendigimde ön koltuga esim varsa yanimda annem arkada otursun nolcak :) esim yoksa annem oturur
Ön koltukta oturunca ne oluyor ki? Bu tür konular çok saçma bence.
Ego kokan hareketler bunlar, hiç gerek yok güç gösterisine
Çok boş değilmi eşim arabayı sürsün anam öne otursun ben arakaya geçerim
eşimin annen otursun anneminde eşin otursun demesini beklerim boyle bir durumda ikisi de arkaya binmeli
Böyle salakca şeyleri hala yaşayan var mi arka koltuk başka yere mi gidiyor seyahat ederken
Müziği açaŕım ilk arabanın etrafında dönerler. Müziği durdurduğumda kim ilk oturursa ön koltuğu o kazanmış olur
Bende bunu anlamıyorum arabanın her tarafı aynı yere gitmiyormu oturan otursun arkadaş 😂😂😂 birine araba sürmeyi öğretirim digeride yanina oturur miss
Arabayı ben kullanırım. Annesini de yanıma atarım. Oğlu da yürüyerek gelsin ❤😄
eşim saygılı olursa anneme yer verir zaten saygılı olmayanla evlenilmez zaten !
eşim anneme buyrun demesi annemin kabul etmemesi ve eşimin oturması..
benim kafamdaki plan gelini sag koltuga ben dreksiyona. 😂
Aile içi huzursuzluğa yeni bir sebep daha kazandırdınız. Tebrikler.
Eşim oturabilir izin veriyorum çünkü arabayı ben surerim
@Anwen34 ben daha iyi surerim bir ehliyet alayım :D
Annemin ön koltuk sevdası yok o yüzden böyle bir sorunda olmazdı😃👍
Arabam spor araba oldugu için sadece esim binebilir evlenınce 😃
Spor olunca annelere oturamiyor mu? Zihniyetini sevdiğim.
@Dark_chocolate 2 kisilik oldugu icin sadece esim binebilir dedim seker
O zaman başka açılır kapılar buyurun önden.
@Dark_chocolate ben seni one alacam 😃
Gerek yok erkek arkadaşım bindiriyor sağ olsun.
@Dark_chocolate o zaman sana ozel baska one oturtmak lazim 😃
Eşim otursun ön koltuğa,,, siz hiç öne oturan müdür vali bakan başbakan işadamı gordunüz mü
Devlet büyüklerinin aracın önüne oturduklarını hiç görmedim...
Es oturur. Anne oturdugu anda o iliski bitmis demektir.
Evlenince arabamiz olsun yeter 😂😂
Farketmez kim denk gelirse
Ne dert ettiniz arkadaş
Yazı tura atarız
Annesi otursun 🤷🏼♀️🌝
Hızlı olan kazanir derim kim kaparsa 😂😂
ikiniz de arkaya yallahhh derim
ahahaha filimdeki sahne geldi aklıma helal 😂😂😂
Nasıl isterlerse hic fark etmez
Önce oturan kazanır 😄
Ben otururum tabiki annesinin ne işi var.
böyle birşey de mi var ya
Kim oturursa otursun ya çok saçma.
Kendi aralarında halletsinler
Geç lan arka koltuğa derim
Öyle diyen bir eşten hayır gelmez
lanet olsun ben otururum arkaya derim 😂😂
onlar arabayı sürsün ben arkaya geçerim :D
ne anam ne karım ulen oraya babam oturur
Tabiki de eşim tatlım.
eşim annem kemer takmasın rahatsız olmasın
derde bak
Esim tabiki
Annesi
En İyi Cevaplar