Mesela geçmişte sigarayı bırakmak için nikotinli sakız almıştım. sonra nikotinli sakıza bağımlı oldum onu bırakmak için de sigaraya tekrar başladım. sonra ikisini de kullandım. sjsjj

Mesela geçmişte sigarayı bırakmak için nikotinli sakız almıştım. sonra nikotinli sakıza bağımlı oldum onu bırakmak için de sigaraya tekrar başladım. sonra ikisini de kullandım. sjsjj

Hayatımda öyle saçma olaylar yaşadım ki, bazen dönüp düşündüğümde “gerçekten ben mi yaşadım bunu” diye kendime soruyorum. Bazen birine inanmak, bazen boş yere birine güvenmek, bazen de çok ciddiye aldığım şeylerin aslında ne kadar gereksiz olduğunu zamanla fark etmek… Hepsi birer saçmalık gibi geliyor geriye dönüp bakınca. Ama belki de en saçma anlar, en çok şey öğretenler oluyor insana. Çünkü hayat bazen ciddiyetle değil, saçmalıkla yüzleştiriyor seni. Güldüğüm, kızdığım, anlam veremediğim ne varsa şimdi hepsi karakterime bir tuğla olmuş gibi.
Saçma olayı oldu, ben sigara kullanmıyorum iş yerinden çoğunu bana sigara uzatıyordu bende alır içerdim beni hiç etkilemiyor. Başka günlerde çalıştığım yerde masalarda sigara unutuluyor ben alıyorum keyiften içiyorum. Masalarda çıkan sigara bana çok denk geldi, o kadar çok içmesine rağmen bağımlılık olmadı sadece keyiften içiyordum, beynim uyuşmadı bazı arkadaşlar şaşırıyordu 😃
ilginçmiş :D
Durduk yere kendimi sakatladığım anlar buna iyi bir örnek olur😂
geçmiş olsun ✨
Rica ederim Suve ✨✨
Patlıcan ye Barış..😁 İçinde nikotin var hem de sağlıklı..
Tavsiye için teşekkürler :D
Rica ederim. 😁
Cevap
14Cevap
Bence stres topu dene bir arkadaşım stres topu ve kahveyle bırakmıştı.
Aklıma şey geldi diğer hemşire damaryolunun kapağını takmamıştı ve hastanın kanı her yere akmış beni çağırmıştı sonra bende hemşire hatası vs dedim kızdımda bir yandan, aradan iki ay geçti farklı servis değiştim iki kez ve birinde kapağı silikonlu (yani kapak gerekmeyen) damaryolu vardı direk serumu çıkartıp gidiyorduk ikinci gittiğim yerdeki öyle değilmiş benimde dalgınlığıma geldi serumu çıkarıp çıktım kapak açık kalmış ilk serviste kızdığım şeyi kendim yapmış oldum.
Çok oldu paraları Atatürk yönüne denk getirmeye çalışanmı dersin nüfus müdürlüğünde ojem kurusun sizinle ilgilenicem diyenmi dersin fırtınada şemsiye taşıyamaya çalışanmı dersin ahasss bol bol mevcut bende🤣😃✌️
hahahs iyiymiş güldüm 🤣🦋🙏
ahshsh o da güzelmiş :D hayatta başıma bir çok saçma şey geldi ya hangi birini sayayım salla ahdhjd
En güzeli abla boş vermek :D ahahs ✨🥂🤟
Alemsin Barış ya. Değişik olmuş😃 umarım bırakırsın ikisini de
Teşekkür ederim abi bakalım :D
Yüzme salonunda ki En yüksek tramplen den Layn Bende atlarım ne olacak ki Ben yüksekten korkmam demiştim :D sonra anladık Su Bildiğimiz kadar da yumuşak değilmiş tanasını satayım
kjsajsakjs abi ya olur öyle şeyler ikisini de bırak bence
Ben duzgun yolda bile yuruyemiyorum bazen xhxhxbcb. Hasar veriyorum durduk yere üstad
Mağazada bir müşteri rambo atletin arkasını gösterip köpek mi besliyorsunuz, köpek bundan iki ısırık almış demişti. 😂
Oldu. Mesela yürüyen merdivene sıkışan bir arkadaşım oldu. Ve merdiven onu sürükleyip götürüyordu. Rüyalarımın saçmalık seviyesi djdjjd
Bir hafta evde durup kilo veriyim dedim bir haftada kilo almısım😂😂😂 hareketsizlik bana yaramıyor😀
Pek olmadı ama evin önünde düştüm kârda, komşu kameradan çekip bana atmış komikti..
Olmaz olur mu ağzında biberonla gezen üniversite öğrencisi en garibiydi agahagac
Köyde bomboş yolda, sesssiz (boşta) geldigi icin motosiklet carpmisti 🤣
Sigarayı zorlanmadan içip hâlâ sigara bağımlılığımın olmaması
Saçma sapan cümlelerden hayatımı mahveden gülmelerden 🤣😂
Var kafamdan motor geçmişti
çok geçmiş olsun agacım
Küçükken marketden çikolata istedm diyo kendn için mi istiyon dedm evet megersem sigara sanms😔
Sjsjsjsjs hikayen bomba bro 😂
Teşekkür ederim abi 😂
Her şey yeterince sacma
Hangi birini söyleyeyim bilemedim😅
Düzgün bir şey olmadıki
Hayatım hep saçma zaten..
Oldu olduğuyla bitti
Hayatım komple saçma sapan😅
Oluyor vallaha ama gülüyorum komik geliyor
Oldu hatırlamıyorum ama sjdj
Evet oldu saçma olan kişilerdi aslında.
Oldu tabi olmaz mı hiç sadece gülüyorum artık
Ohoo her gün oluyor kankacım
Evet çok oldu
Oldu
Hayır olmadı
Olmadı galiba
Bazen saçmalık da iyidir. Diri tutar insanı.
Oldu evet
Her gün oluyo
olmuştu evet
Evet oldu
Oldu tâbi
Herşeyi
Oldu evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?