Hayatınız da yaşadığınız en saçma olay neydi?

Hayatınız da yaşadığınız bir olay var mı? Benim Covid -19 döneminde saçlarım uzundu ve sakallarım da vardı maskeden sakallarım belli de olduğu halde çalıştığım yerde veya bir sokakta ya da bir mağaza da biri çaptığında ya da bir şey soracağında kusura bakma ''kızım'' veya ''hanımefendi'' diyorlardı, en sonunda nasıl sinirim bozulduysa fırında yanlışlıkla çarpar ve kusura bakma ablacım diyen bi adama maskemi indirip sen böyle abla gördün mü abicim (hafif yüksek sesle) demiştim bi an bir sessizlik olup herkes gülmeye başlamıştı.

Hayatınız da yaşadığınız en saçma olay neydi?
Hayatınız da yaşadığınız en saçma olay neydi?
Cevapla