Ben neden hep kötü insanlara denk geliyorum?

Yaşamaktan da dünyadan da nefret eder oldum etrafımda tek bir iyi insan bile yok bıktım artık
Ben neden hep kötü insanlara denk geliyorum?
Cevapla