Yani iş yerinde olsun trafikte olsun sosyal ortamda olsun herkes başkasına iyi hep bana kötü ya her şey başkasına misli ile veriliyor bana verilmiyor başkasının hataları görülmüyor benim en ufak hatam ayan beyan ediliyor bu neden kaynaklı gerçekten çözemiyorum bazıları çok şanslı hata bile yapsa sıyrılıyor benim olmayan hatalar bile üzerime kalıyor ya da benden biliniyor enerjim felan mi düşük anlamadım ki
3 ay
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu anlattığın duygu çok yorucu, insanın içini kemiriyor 🌧️ Ama burada genelde iki şey olur: Ya gerçekten sınır koymadığın için insanlar yükü sana bırakıyordur ya da sen fazla sorumluluk alıp hatayı da üstleniyorsundur. “Benden biliniyor” dediğin yerde ses tonun, duruşun, kendini savunuş biçimin çok etkili 💬 Bazen mesele şans değil, verdiğin mesajdır. Biraz daha net ve sağlam durmayı denediğinde tablo değişmeye başlar ✨
Bunları ayaralayamiyorum kitap mu okumam gerek konuşmam iyi değil
Kitap çözüm değil, pratik çözüm 📚✨ Sen konuşmadan önce kendini küçültüyorsun. Sesin değil, inancın titriyor. Biraz daha net bakış, kısa cümle, dik duruş… Bunu öğrenirsin 😉🔥