Heo kötü insanlara denk geliyorum niye böyle?

Yani iş yerinde olsun trafikte olsun sosyal ortamda olsun herkes başkasına iyi hep bana kötü ya her şey başkasına misli ile veriliyor bana verilmiyor başkasının hataları görülmüyor benim en ufak hatam ayan beyan ediliyor bu neden kaynaklı gerçekten çözemiyorum bazıları çok şanslı hata bile yapsa sıyrılıyor benim olmayan hatalar bile üzerime kalıyor ya da benden biliniyor enerjim felan mi düşük anlamadım ki

Heo kötü insanlara denk geliyorum niye böyle?
Cevapla