Karşıma neden hep kötü insanlar çıkıyor? Sorun bende mi? Ben mi kötü birisiyim yoksa karşıma çıkanlar mı?

biriyle konuşuyorduk bir aydır falan sürekli sevgili olalım diyordu sonra çocuğun telefonunda eski sevgilisi ile olan albümü gördüm geçmiş insta storyleri cabası sonra bana videolarını izletti bana seni seviyorum diyordu ama ben sallama diyordum (kıssa bir sürede bu sözü dediği için) ama insana koyuyor abi sonra akşam sen onu unutmamışsın yoksa herşeyi silerdin dedim bana şunu dedi ben fotoğraflarımı silmem ondan nefret etmiyorum neden sileyim yaa abi ne kadar saçma hayatına yeni birisini alıyorsun onunla özel fotoğrafların duruyor ben kabul edemem boyle bir şey yani ne kadar saçma ben ona o yazsa barışırmısınız dedim bana hayır demedi sadece barışsakda yine ayrılırız dedi sonra Betül boyle olacaksa arkadaş olarak kalalım dedi bende bencede dedim yani ne bekliyor iyiki kendimi kaptırmadım ama insana koyuyor gerçekten dünden beri başım ağrıyor kendimi iğrenç hissediyorum sonra birinin sevgilisi var bana yok diyordu geçen gün ogrendim ayrıldım dediği kızla ayrılmamışlar yalan soylemiş sonra biriyle konusuyordum çocuk sadece beni eve atmak için konusuyormuş yaa gerçekten sıkıldım yemin ederim artık kimseye güvenmiyorum insan bir kere mi düzgün biri ile tanışmaz karşıma düzgün biri çıksa artık ona da inanmicak duruma geldi o kadar sıkıldım ki her seferinde aynı olayları yaşamaktan
Karşıma neden hep kötü insanlar çıkıyor? Sorun bende mi? Ben mi kötü birisiyim yoksa karşıma çıkanlar mı?
Cevapla