Çok merak ediyorum bende istemiyorum şahsen yaş oldu 27. Sizin sebeplerinizi merak ettim :)
Cevabın nedir?
Cevapla
Aile & Toplum konusunda 595 cevap paylaştı. ben daha 22 yasımdayım tüm arkadaslarım evlendi ama evlilik büyük sorumluluk daha ben kendime bakamıyorum kocama nasıl bakayım. öncelikle işimin olması lazım daha sonra bir insanı tanımak cok zor zaten. daha sonra bir kadının işi cok fazla düşün calısan bir bayan oalcagım için ev işi eve gel yemek falan filan sonra eşinle ilgilen falan filan. hesap yap. alışveriş pazar. daha sen bide cocuk demişsin cocuk en az evlilikten 2 sene sonra garanti sürem benim için cünkü ne insanlar gördüm 4 5 sene çıkıp evlenince 5 ayda boşanan. o yuzden aynı evin içinde yasamadıkca kimseyi daha cok tanıyamazsın ve gecim derdi falan üste binince insan gergin oluyor tartısmak için yer arıyor ben evladımın bu durumdan etkilenmesini istemem. hadi ayrıldık diyelim olan cocuga oluyor. ve su zamanda cocuk dünyaya getirmek için cocuga rahat bir yasam sunmak için 2 senenin rahat gecmesi lazım yani. İŞTE BEN BU DERTLERİ DÜŞÜNMEMEK İÇİN EVLENMİYORUM GERÇİ BİR SEVGİLİM BİLE YOK AMA OLSUN :)
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılZor Olduğu için korkuyorum sjsjsjs😂😂
49 Yorumla- +1 yıl
ahaha :D
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim 😊
Cevap sahibi+1 yıl@linkerboy neyden bahsediyorsun
Cevap sahibi+1 yılhttps://m.youtube.com/watch?v=aQIkzI3lNks al o zaman bu sana gelsin @linkerboy
- +1 yıl
Zor olan ne evlenmek mo gecinmek mi cocuk dogurmak mi hepsimi :)
Cevap sahibi+1 yıl@AmANTanRimm hepsi 👍özellikle çocuk dogurmak😂
- +1 yıl
Yaparken guzel ama :) evet zor ama cocuk doguran tek sen degilsin korkma binlerce milyonlarca anne var ne diyim Allah yardimcin olsun
+1 yılçünkü çocoyk demke sorumuluk maşşın 4/3 çocuğa gider evde yeni bir birey yani sizin ihtiyaçlarınızın 2 katı demek istyorum giyinimi haşlığı yemesi içmesi alışverişidir. okul masrafları diğer saya biliceğimiz masraflar da dahl edersek olay patlar + TÜRKİYE KOŞULLARI aile paketi felan diyolarda safsata 2 gün geçer oydan sonra biter. ve cinellikte bitiyr ardından sitresle birlikte ağır hastalıklar geliyor stresten sinirden dertlerden yani almanya nedne çocouk eksikliği var adamlar işi biliyor daha dün dükkana 120 yaşında alman nene geldi. işi bilyorsan yapmassın ama manevi değeride yok değil ama yapmamak daha iyidir. Htta türkiyede 471 sadece 1 çcouk yapa bilsin oda 20 ile 30 arası yüksek yaştaki insanlara yasak olmalı zaten fazlasıyla isan var hiç grek yokı bence...
01 Yorumla- +1 yıl
üf ne yazmışım =d
İnsan evlenmeden önce sadece kendisi için yaşıyor. Bütün tercihlerini kendi zevklerine, ihtiyaçlarına göre yapıyor.
Evlendikten sonra işler değişiyor tabi, artık tercihler ikinci bir kişi ve onun ihtiyaçlarını da göz önüne alarak yapılıyor. Çocuk olduktan sonra artık taraflar kendinden vaz geçiyor ve bütün tercihler onun ihtiyaçlarına göre yapılıp bütün yaşantı ına göre tekrar diZayn ediliyor :)
çocuk sahibi olmak kadın için de erkek için de dünyanın en güzel şeyi.
benzetmek gerekirse, mesela şimdi şu an , olduğunuz bulunduğunuz yerde, evinizde ofisinizde ya da arabanızda birden bire bir mucize olduğunu düşünün. İşte çocuk sahibi olmak böyle birşey :)00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
108
Cevap
174Cevap
+1 yılBen gelenekçiyim bu zamanda evlilik kurumunu herkez kendi keyfine göre yorumluyor. Yok kriter miş yok elektrik miş salak sepet şeyler. Oysa evlilik kendi kriterlerine sahip bir kurum dur. Bunlar nedir? 1saygı 2güven 3özveri 4sabır 5fedakarlık. Evliliğe karşı değilim ama ülkemin kızları ile evliliğe şiddetle karşıyım. Olur mu? Olur... Ahıska türkü ile olur. Azerbaycan türkü ile olur. Kırgız ile olur Kazak ile olur. Hatta Rus veya ukraynalı ile de olur. Ama avrupa ve sözde mıdernlik ve özgürlük edebiyatı içinde debelenen zamane kızları ile asla ve asla olmaz.
00 Yorumla
+1 yılya aslında bana göre geyik artık bu işler... bizler eski topraktaki insanlar analarımız babalarımız nasıl yasıosa öyle yasamak zorundamıyız... illa hayat doğmak cocukluk cagı ergenlik cagı üniversite cagı ve hayata atılıp evlenme cagımı bumu yani hayat...
neden bir avrupalı gibi karavanda zaman geciremiorz neden yürüyerek dünyayı gezmiorz neden halatı takıp kayalıklardan aşağı ucurumdan atlamıorz neden bisikletle turlar yapmıyoruz - neden mazoşist fantaziler yapmıorz sadece normal ilişki yasıyoruz neden hep doğana şahine biniyoruz ülkemizde ferrari lamborghini görmüyoruz
bence biz kısır bir hayata sahibiz biz salağız mal bir toplumuz :)))) işte bu yüzden evlenmek coluga cocuga sarmak istiyoruz00 YorumlaBu hayatima aldigim insanla doğru orantili oluyor benim için. Öyle bir erkek vardır ki hayatini zorlastirir bu insanla Burak evlilik sevgililigimi bitirsem diye düşünüyorm fakat öte yandan hayatimi kolaylastiran bir erkek varsa evlenip çocuk yaptigimda bana destek olacagini sorunlarla yalniz kalmayacagimi bildiğim bir insan varsa hayatimda işte o zaman korkmam evlilikten ;)
10 Yorumla
+1 yılBebekler ilk basta cok tatli ama biraz buyuyunce agliyor zirliyorlar sacma sapan haraketler var acikcasi ben kendime hakim olamamaktan korkarim hele o donemi atlatiyorsun birde ergenligi var katlanilcak sey degil. Universteye gelicek ozleyeceksin, uzuleceksin. Kendini yipratmak istiyorsan en iyi yol :) ama evlenmek guzel sey hele ki sevdiysen ve maddi manevi zorluk yasamiyorsan.
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılCok güvendiğim saygi duydugum biri vardi ayrildik. Sonra da erkeklerden soğudum zaten.
Ondan sonra da karşıma cikan biri olmadı. Ciksa da güvenmem zor olacak Bu saatten sonra.31 Yorumla- +1 yıl
Bende de öyle oldu ya
+1 yılÇoğu insan belli bir yaşına geldiğinde evlendiği için herkeste belli bir yaşa geldiğinde evlenilir gibi bir algı var. Doğ, çocuk ol, üni oku, iş bul, evlen, emekli ol şeklinde ilerlemek zorunda değil hayat herkes için. Evlilik bana zor ve boğucu bbirşey geliyor. Kendimi evlenmek zorunda hissetmiyorum sadece. Birini çok sevebilirim uğruna ölecek kadar ama evlenmek başka bişey.
10 Yorumla
+1 yılEkonomik özgürlüğümün henüz olmayışından ; sosyal eksikliğimden ; doğru kişiyi bulamama , ona kendimi iyi anlatamama ve onu iyi tanıyamama çekincemden ; toplumsal değerlerimizin zayıflamış olmasından ; sorunlarla karşılaştığımızda çözememe çekincemden ötürü evlenmeyi çok istesem de şu anda evliliğe çok uzağım.
11 Yorumla
+1 yılherşey güzel olacak hayalleri ile var oluyoruz çoçuk yaparken toplam 17 dk kadar uğraşiyoruz bunun sonucunda en az 20 senelik hayatla kontrat imzalayıp çoçuk buyutuyoruz kasıyoruz... bu kadar buyuk bır zmaan bu kadar buyuk bır ıs goze alabılenler yapsın benım gıbı bekar olma yolunda devam edenlerde susmak erdemdır yolunda devam etsın
10 Yorumla
+1 yılÇünkü biz insanların yaratılışında bu var. Severiz ve evlenmek isteriz. Mutlu, cıvıl, içerisinde çocuk sesleri olan bir yuvayı hayal etmek her sağlıklı olan insanın hayalidir. Ne yani, en sonunda kendinizle baş başa kalıp, eşsiz, çocuksuz bir hayat mı süreceksiniz? Korkunuz nedir?
10 YorumlaEvlenmekte istiyorum, çocukta... şu korkularınızı yemin kızlar... yaş olunca 27-28 bir korku geliyor bizim kızlarımıza çocuk doğurmak evlenmek biriyle hayatını birleştirmek bağlanmak nedense zor geliyor... bazısıda bunu kısıtlanmak olarak görüyor ama babanın evinde o kadar özgürmüydün dicem olmicak...
10 Yorumla94 yılında ilkokula başladım. Yıl olmuş 2015 ben hala okuyorum master öğrencisiyim. Çünkü ülke şartları bunu gerektiriyor. Daha kendi paramı adam akıllı kazanıp doya doya harcayamadım. Yaş olmuş 27. 30'dan sonra kazanacak olduğum parayla hayatımı yaşamak istiyorum. Belki 40'dan sonra evlenirim. 1 tane o zaman yapar emekliliğimi beklerim.
10 Yorumlabişekilde şikatetçiyiz dünyadan ki daha kötü bir hale gelmekte durum vahim ayrıca çocuk işi bencillik yani ne için sevdiğin bir kişiden bir parçan olsun diye ya da annenler torun istiyor ya da birileri çocugunun olmamasını kötüye yoruyor ya da ki bence en kötüsü sırf insan soyunun devamı için üretim zaten şart yani hangi yönden bakarsam bakayım bence bencillik den başka bişi değil...
10 Yorumlaavrupai ozentılık arttı , ana olmanın anlamı yıtırıldı , yok vucudum bozulur yok kılo alır veremem gbı aptalca fıkırler arttı, evlat yetıstırememe korkusu (zaten bunların yetıstırcegı cocuktan ne devlete ne mıllete fayda olur ) cok uzatmıcam bunlar cocuk mocuk dogurmasın kendılerıne faydaları yok bunların bıde cocugamı bakıcaklar...
10 Yorumla
+1 yılo kişiyle ömrümün her dakikasını birlikte geçirmek istemiyorum çünkü bazen arkadaşlarımla bile çok zaman geçirince konuşucak bir şey kalmıyor doğal olarak sıkılıyoruz bu yüzden evliliğimizin de aşkımızı bitirmesini istemem çocuk zaten şu ana kadar aklımın ucundan dahi geçmedi ben köpeklerimle mutluyum çocuklar küçükken iyi hoşta ama büyüyolar hep küçük kalmıyolar asdfjk hemde vücudumun bozulmasını istemem çatlaklar vs vs
03 Yorumla- +1 yıl
19 tabiki bunları görüş bildirmek için yazıyorum
+1 yılkızlar karşınıza düzgün biri çıkmıyor bahanesi
Erkekler iş güç geçim derdi
kızlar her naneyi yiyebileceğiniz erkekler gırla hergün biriylesiniz fakat şu ''düzgün adam'' ve ''adam gibi adam'' deyimlerinizden gına geldi hanginiz 2 yumurta kırabiliyorsunuz ki, telefonlarınız ellerinizden düşmüyor, marka kıyafet alışveriş taıkıntısı ile zor bulursunuz...11 Yorumla
+1 yılSorumluluk alamam, ayrıca o olgunlukta kadın bulmakta zor.
22 YorumlaHer şey sorumlulukta bitiyor bence de
- +1 yıl
ve olgunlukta
Aile & Toplum konusunda 876 cevap paylaştı. 22 yaşındayım daha kendime bakamıyorum bir de evlenip ev mi bakacağım? Hem herkesin anne olmasına tahammül edemiyorum ben. Daha kendisi çocuk, hiçbir şeyden anlamıyor, hayatta bir duruşu ve vizyonu yok ama çocuk doğurup büyütecek?
30 Yorumlaistemiyorum ne bilim hayatıma tepeden inme birilerini ortak edip onunla yaşama fikri falan bana pek mantıklı gelmiyor böyle çok iyiyim
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Sanırım genellikle :
- Çocuk sorumluluğu korkuttuğu için,
- Çocuk doğdumu ilk 3 yıl sosyal hayat sıgıra kadar düştüğü için,
- Kariyer meselesi, iş güç içindeyken çocuk olayı ciddi engel olarak göründüğü için,10 YorumlaAile & Toplum konusunda 893 cevap paylaştı. Çocuk yapmak içgüdüsel bir olay, öyle olmasaydı insanlık olarak neslimizi devam ettiremezdik (belki daha da iyi olurdu :))
Evlilik olayı ise sanırım açık denizlerden yorulup güvenli bir limana sığınmak gibi bir şey.11 Yorumlaohaaaa ehuehuehuehu yarıldım ya la :D soru cok guzel ama 99-63 gıbı acık ara cakmısık yorumları :D huheuehuehueh ya benım hem cınslerım herseyden anlıo arkadas yok yok adamlarda :D her eve lazımlar war ya :D
00 YorumlaKendime bakamıyorum karıya nasıl bakacam mantığı kötü.
80 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvlenmek istiyorum hatta bence gec bile kaldik. Askerlik hazirliklar vs derken anca evleniyoruz 2 ay sonra. Hemencikte cocuk yapsak insallah. Gencken olsun bitsin cocuguma nene degil grrckten anne olmk istyorm.
23 YorumlaÇalışınca çok zor oluyor ama çocuk bakımı. Çocuğum olsa bile 6 aydan sonra onu bakıcıya veya anneme bırakmakta kötü olacak gibi geliyor :/
Cevap sahibi+1 yılO konuda zaten cok katiyim. Cocugu kesinlikle anne buyutmeli. Ne kadar yakin olsa bile bakici yaa akraba bile olsa anne yerini tutmuyo. Zaten calismayi dusunmuyorum. Cicugumdan dgrrli hicbisey yok
- +1 yıl
O zaman doğur istediğin gibi derim :)
Hayatımda hayırlı doğru biri girdiğinde isterim elbette evlilik ve çocuk :)
Ama 20 yaşındayım erken henüz, okul vs.
Sorumluluk gerekiyor.20 Yorumla
+1 yılÖnceliklerim var küçükken veya birkaç yıl önce yazdığım listem vardı :D biliyorum saçma komik ama bu hala duruyor hatta en altta evlenmeden önce yazıyor :D dalga geçebilirsiniz
10 Yorumla
+1 yılCunku bir insana surekli yillarca katlanmak zor,
Kadinin sorumlulugu daha fazla,
Parami enerjimi her seyimi daha bu yasta cocuga veremem.
Ay ama cocuk da istiyorum. Kafam karisik10 Yorumla
+1 yılarkadaslar dun iliskiye girdim sevgilimle benimkiyle ic camasirim arasina pecete koydum ve esofmanda vardisevgilimde bisey yoktu adetinden bigun once iliskiye girdik bir damla esofmana akmis galiba hamile kalirmi lutfen yalvaririm yardim edin ne yapmalıyım sebgilim v ben15 yasindayizn bu iliski dun oldu
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılÇocuk yetiştirmek zor masrafı ve geçim derdi insanları üreme stresine souyor buda doğum oranlarını azaltıyor maalsef. Ayrıca çoğu insan evlilik gibi koca yükümlülük altına girmiyor özgürlüklerini yaşıyorlar güya
10 Yorumla Evliyim buraya kadar sıkıntı yok, gayet güzel. Ama çocuk olayı sıkıntı. Ömür boyu sorumluluk, iyimi olcak kötümü olcak tam bir süpriz. Eee birde tayyeap diye bir felaket var başımızda. O ölmeden hiç düşünülmez bile çocuk yapmak
00 YorumlaYaşadığımız dünyaya bir baksana, özellikle de içinde bulunduğumuz ortadoğu coğrafyasına, hayat şartlarına... Sence bu ortama yeni bir birey getirmeye gerek var mı?
00 Yorumlaİstemiyor değilim çocuk olmasını. Hatta çok fazla istiyorum ama evlendikten hemen sonra olmasını istemiyorum. Eşimle iyice gezip tozup, hayatımı yaşadıktan sonra çocuk olmasını istiyorum ve özellikle kız çocuk sahibi olmayı çok istiyorum. :)
00 Yorumlaben isterdim çünkü insanı gerçekten çok seven çok az kişi vardır çevresinde annesi babası kardeşleri ve aşık olduğu adam , çocuğum olsun anne diyerek peşimden koşsun ve beni seven bir kişi daha olduğunu bilme hissini yaşayım isterim
02 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılKız arkadaşım yok
evleneceğim kız yok
çocuk isterim fakat ona ıyı bir gelecek vaadetmem lazım buda iyi bir kariyerle olcktır.10 Yorumla Henüz sorumluluk alamayacağımı düşündüğüm için olabilir... ne evlilik ne de çocuk büyütmek öyle kolay bişi değil bilinçsiz bir evlilik tüm hayatı berbat edebilir...
10 Yorumlaİleride de düşünmüyorum, hayatımın hiçbir evresinde. Düşünce olarak cok güzel bir duygudur eminim ama o sorumluluktan çok korkuyorum, yerine getirememekten. Biraz da klasik olacak ama böyle bir dunyaya çocuk getirmek bana göre akıl kârı değil :)
00 YorumlaBu yaşta hala bekar mısınız :) Entresan çok şaşırdırm FerdaGunay Hanım muhtemelen sevgiliniz varsa açılamadığından olabilir.
Bende bekarım malesef kafa dengi bir kız bulamadım. Sevgilim çok oldu ama zaman içinde gerçek yüzlerini gösterdiler.01 Yorumla
+1 yıl1-çocuk doğurmak acı verici
2-hazır değilim
3- evleneceğim biri yok
4-çok fazla sorumluluk istiyor
5- daha hayatımı yaşayamadım ben
6- meslek sahibi olmadan evlenmem ben kimseye bağlı yaşayamam. ayrılırsak alıp başımı gidebileyim20 YorumlaEvlenmek çocuk doğurmak basit iş , sizin için önemli olan iyi bir baba adayı bulmak , karşındakini insanı bir baba bir ebeveyn olarak dusunebilmen lazım , sonra çocuk isteğiniz ağır basacaktir , yeterki doğru insanı bulun
00 Yorumla32ye kadar aynı kafadaydım ama şimdi evlenecek insan bulamıyorum. O zaman kariyeri öne sürüyordum. Şimdi hem beğenmiyorum hem beğenilmiyorum
10 Yorumla
+1 yılEvleneyim cocuk dogurayim vucudum bozulsun esim aldatsin depresyona gireyim agliyim sizliyim ve oleyim. Yasamim bu kadar ucuz degil
00 Yorumla
+1 yılMesele evlenmek cocuk sahibi olmak degil onlara bakabilmek iyi bir gelecek hazirlayabilmek bunun icinde duzenli bir is iyi bir kazanc gerekir
00 Yorumla
+1 yılHayat zor geliyor bosmalar artıyor. Kalıcı evlilik olmaması durumu. Aldatmalar ihanetler. Vs. Çoğu sebep en iyisi bekar kalmak.
00 Yorumla
+1 yılAilenin yanında rahatız ve bu rahatlık için evlenmeyi düşünmüyoruz. Doğumda çok kolay bir şey değil özellikle anne olmak bir evlat yetiştirmek bu ülkede bu nesille korkutucu.
00 Yorumla
+1 yılYapacak bir şey yok, bari çocuğuma bağlanayım, kendimi ona adayayım duygusu var çünkü. Ya da, çocuklu bir aile olunca daha mutlu olacağını zannetme.
00 YorumlaÇocuk sahibi olmak bambaşka bir duygu, kesinlikle tatmak gerek :)
Bu hayatta aşkın bir tanımı varsa o da evlattır.00 Yorumla
+1 yılEkonomiğimi düzeltmeden evlenmeyi düşünmüyorum.
E evlenince çocuk yapmayı düşünen bir bireyim. Evi geçindirme, çoçuk gereksinimleri eğitimi, e hanımın ihtiyaçları vs hepsi para.
Önce bir kendimi düzelteyim ekonomik olrak sonra evlenmek kolay.10 Yorumla
+1 yılEvlenmek kolaydır aslında aile kurmak öyle uzaktan bakıldığı gibi değildir büyük sorumlulukları vardır erkekler kariyer kurulu düzen ev araba sahibi Vs kendi hayatını garantiye almadan evlilik düşünmezler
00 Yorumla
+1 yılValla kıvırcık cocukları görünce evlenip cocuk yapasım geliyor.
fakat 4 yılım var..23 Yorumla- +1 yıl
Aynen 😊https://goo.gl/l1DOLm
- +1 yıl
@madamjLe bu tam kıvırcık diil :)
- +1 yıl
Evlenecek kız hazir mi 28 de pat diye mi evleneceksin
Ben sevdigim erkekle evlenmek istiyorum ve cocuk , o benim hersyim ♡♥♡
10 Yorumla
+1 yıldoğurmak istemiyorum değil doğuramıyorum evlenmek istiyorum ama alan yok ühü zaa ühü evde kaldım şimdi sokakta buz gibi yatmak vardı zaa
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılevlenmek sorumluluk ister sınırlama ister hayatında bunlar hem kadın hem erkek için zor durumlar, elbet evleneceğiz ama geç olsun biraz paramızı kazanıp yiyip eğlenelim sonra çocuk doğurma yaşı geçmeden de evlenmek lazım. :D
00 YorumlaBence yaş geldiğinde evlenilmeli.
Hele ki çocuk sahip olacagin en güzel şeylerden biri olmalı. Belkide en güzel tek şey :)00 YorumlaEvlenip en az 5 tane cocuk yapmak istiyorum allasen ne istememesiii :)
10 YorumlaYas 27 oldu da profilinde neden 21 yazıyor. alemin akillisi senmisin
01 Yorumla- +1 yıl
Yanlış tarih seçtim kaydolurken dalgınlıktan. Hemen bu kadar kötü algılamaya ne gerek var?
Acaba ozgurlıgune ve fiziki yapının bozulmasından mı korkuyorsun? cok guzel bir bayansın aslında cok tatlı bir çocuk olur senden;)
02 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim fakat kariyerim daha ön planda benim için :)
Valla ben hiç bir zaman evlilik ve çocuk hayalleri hayalleri kuran biri olmadım bu sorumluluk şu an için bana fazla geliyor kisacasi evlenmek için evlenmek istemiyorum
00 Yorumlaneden mi istemiyorlar? çok basit çünkü onları isteyecek adam yok da o yüzden.
10 Yorumlayaş 27 cokmu geç sanki evlenenler 24-25 inde evlenip 27 sinde çocuk yapıyolar bence normal evlen çocuk yap :D daha çıtı pıtı kızsın sanki bana moruk yav :D
02 Yorumla- +1 yıl
Çocuklar cadı gibiler ya :D
- Aile & Toplum konusunda 835 cevap paylaştı.
+1 yılistemiyorum mu dedik? bence sen sorumluluk tan kaciyosun. vücudum bozulur , çocuk la uğrayansamam falnn
00 Yorumla bir sürü evli arkadaşım var.
biri de demiyor ki
"sedef evlen, evlilik çok güzel"
:D:D:D
gelde evlen01 Yorumla- Devamını Gör (222)
Devamını Gör(267)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar