• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Neden çocuk doğurmak & evlenmek istemiyorsunuz?

FerdaGunay
FerdaGunay Takip Et
Xper 4 Yaş: 37
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Çok merak ediyorum bende istemiyorum şahsen yaş oldu 27. Sizin sebeplerinizi merak ettim :)
Neden çocuk doğurmak & evlenmek istemiyorsunuz?
Cevapla
Çocuk Soruları Evlilik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • özz35
    özz35 Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 36%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 595 cevap paylaştı.

    ben daha 22 yasımdayım tüm arkadaslarım evlendi ama evlilik büyük sorumluluk daha ben kendime bakamıyorum kocama nasıl bakayım. öncelikle işimin olması lazım daha sonra bir insanı tanımak cok zor zaten. daha sonra bir kadının işi cok fazla düşün calısan bir bayan oalcagım için ev işi eve gel yemek falan filan sonra eşinle ilgilen falan filan. hesap yap. alışveriş pazar. daha sen bide cocuk demişsin cocuk en az evlilikten 2 sene sonra garanti sürem benim için cünkü ne insanlar gördüm 4 5 sene çıkıp evlenince 5 ayda boşanan. o yuzden aynı evin içinde yasamadıkca kimseyi daha cok tanıyamazsın ve gecim derdi falan üste binince insan gergin oluyor tartısmak için yer arıyor ben evladımın bu durumdan etkilenmesini istemem. hadi ayrıldık diyelim olan cocuga oluyor. ve su zamanda cocuk dünyaya getirmek için cocuga rahat bir yasam sunmak için 2 senenin rahat gecmesi lazım yani. İŞTE BEN BU DERTLERİ DÜŞÜNMEMEK İÇİN EVLENMİYORUM GERÇİ BİR SEVGİLİM BİLE YOK AMA OLSUN :)

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Zor Olduğu için korkuyorum sjsjsjs😂😂

    4
    9 Yorumla
    • FerdaGunay
      FerdaGunay
      +1 yıl

      ahaha :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 😊

      Yorumla
    • linkerboy
      linkerboy
      +1 yıl

      Pata küte zor degil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @linkerboy neyden bahsediyorsun

      Yorumla
    • linkerboy
      linkerboy
      +1 yıl

      Mabel matizin şarkısı geldi aklima

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      https://m.youtube.com/watch?v=aQIkzI3lNks al o zaman bu sana gelsin @linkerboy

      Yorumla
    • AmANTanRimm
      AmANTanRimm
      +1 yıl

      Zor olan ne evlenmek mo gecinmek mi cocuk dogurmak mi hepsimi :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @AmANTanRimm hepsi 👍özellikle çocuk dogurmak😂

      Yorumla
    • AmANTanRimm
      AmANTanRimm
      +1 yıl

      Yaparken guzel ama :) evet zor ama cocuk doguran tek sen degilsin korkma binlerce milyonlarca anne var ne diyim Allah yardimcin olsun

      Yorumla
  • canertey19981998
    canertey19981998 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 39 , eic 60%
    +1 yıl

    çünkü çocoyk demke sorumuluk maşşın 4/3 çocuğa gider evde yeni bir birey yani sizin ihtiyaçlarınızın 2 katı demek istyorum giyinimi haşlığı yemesi içmesi alışverişidir. okul masrafları diğer saya biliceğimiz masraflar da dahl edersek olay patlar + TÜRKİYE KOŞULLARI aile paketi felan diyolarda safsata 2 gün geçer oydan sonra biter. ve cinellikte bitiyr ardından sitresle birlikte ağır hastalıklar geliyor stresten sinirden dertlerden yani almanya nedne çocouk eksikliği var adamlar işi biliyor daha dün dükkana 120 yaşında alman nene geldi. işi bilyorsan yapmassın ama manevi değeride yok değil ama yapmamak daha iyidir. Htta türkiyede 471 sadece 1 çcouk yapa bilsin oda 20 ile 30 arası yüksek yaştaki insanlara yasak olmalı zaten fazlasıyla isan var hiç grek yokı bence...

    0
    1 Yorumla
    • canertey19981998
      canertey19981998
      +1 yıl

      üf ne yazmışım =d

      Yorumla
  • coedalton
    coedalton Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41
    +1 yıl

    İnsan evlenmeden önce sadece kendisi için yaşıyor. Bütün tercihlerini kendi zevklerine, ihtiyaçlarına göre yapıyor.
    Evlendikten sonra işler değişiyor tabi, artık tercihler ikinci bir kişi ve onun ihtiyaçlarını da göz önüne alarak yapılıyor. Çocuk olduktan sonra artık taraflar kendinden vaz geçiyor ve bütün tercihler onun ihtiyaçlarına göre yapılıp bütün yaşantı ına göre tekrar diZayn ediliyor :)
    çocuk sahibi olmak kadın için de erkek için de dünyanın en güzel şeyi.
    benzetmek gerekirse, mesela şimdi şu an , olduğunuz bulunduğunuz yerde, evinizde ofisinizde ya da arabanızda birden bire bir mucize olduğunu düşünün. İşte çocuk sahibi olmak böyle birşey :)

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

108

Cevap

174

Cevap

  • EdmondDante
    EdmondDante Takip Et
    Yoda Yaş: 46
    +1 yıl

    Ben gelenekçiyim bu zamanda evlilik kurumunu herkez kendi keyfine göre yorumluyor. Yok kriter miş yok elektrik miş salak sepet şeyler. Oysa evlilik kendi kriterlerine sahip bir kurum dur. Bunlar nedir? 1saygı 2güven 3özveri 4sabır 5fedakarlık. Evliliğe karşı değilim ama ülkemin kızları ile evliliğe şiddetle karşıyım. Olur mu? Olur... Ahıska türkü ile olur. Azerbaycan türkü ile olur. Kırgız ile olur Kazak ile olur. Hatta Rus veya ukraynalı ile de olur. Ama avrupa ve sözde mıdernlik ve özgürlük edebiyatı içinde debelenen zamane kızları ile asla ve asla olmaz.

    0
    0 Yorumla
  • mazosıstadam
    mazosıstadam Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37
    +1 yıl

    ya aslında bana göre geyik artık bu işler... bizler eski topraktaki insanlar analarımız babalarımız nasıl yasıosa öyle yasamak zorundamıyız... illa hayat doğmak cocukluk cagı ergenlik cagı üniversite cagı ve hayata atılıp evlenme cagımı bumu yani hayat...

    neden bir avrupalı gibi karavanda zaman geciremiorz neden yürüyerek dünyayı gezmiorz neden halatı takıp kayalıklardan aşağı ucurumdan atlamıorz neden bisikletle turlar yapmıyoruz - neden mazoşist fantaziler yapmıorz sadece normal ilişki yasıyoruz neden hep doğana şahine biniyoruz ülkemizde ferrari lamborghini görmüyoruz

    bence biz kısır bir hayata sahibiz biz salağız mal bir toplumuz :)))) işte bu yüzden evlenmek coluga cocuga sarmak istiyoruz

    0
    0 Yorumla
  • byndkn
    byndkn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 50%
    +1 yıl

    Bu hayatima aldigim insanla doğru orantili oluyor benim için. Öyle bir erkek vardır ki hayatini zorlastirir bu insanla Burak evlilik sevgililigimi bitirsem diye düşünüyorm fakat öte yandan hayatimi kolaylastiran bir erkek varsa evlenip çocuk yaptigimda bana destek olacagini sorunlarla yalniz kalmayacagimi bildiğim bir insan varsa hayatimda işte o zaman korkmam evlilikten ;)

    1
    0 Yorumla
  • gozdederki
    gozdederki Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    Bebekler ilk basta cok tatli ama biraz buyuyunce agliyor zirliyorlar sacma sapan haraketler var acikcasi ben kendime hakim olamamaktan korkarim hele o donemi atlatiyorsun birde ergenligi var katlanilcak sey degil. Universteye gelicek ozleyeceksin, uzuleceksin. Kendini yipratmak istiyorsan en iyi yol :) ama evlenmek guzel sey hele ki sevdiysen ve maddi manevi zorluk yasamiyorsan.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Cok güvendiğim saygi duydugum biri vardi ayrildik. Sonra da erkeklerden soğudum zaten.
    Ondan sonra da karşıma cikan biri olmadı. Ciksa da güvenmem zor olacak Bu saatten sonra.

    3
    1 Yorumla
    • FerdaGunay
      FerdaGunay
      +1 yıl

      Bende de öyle oldu ya

      Yorumla
  • phantomoftheopera
    phantomoftheopera Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 75%
    +1 yıl

    Çoğu insan belli bir yaşına geldiğinde evlendiği için herkeste belli bir yaşa geldiğinde evlenilir gibi bir algı var. Doğ, çocuk ol, üni oku, iş bul, evlen, emekli ol şeklinde ilerlemek zorunda değil hayat herkes için. Evlilik bana zor ve boğucu bbirşey geliyor. Kendimi evlenmek zorunda hissetmiyorum sadece. Birini çok sevebilirim uğruna ölecek kadar ama evlenmek başka bişey.

    1
    0 Yorumla
  • nükleonBursaaa
    nükleonBursaaa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 34%
    +1 yıl

    Ekonomik özgürlüğümün henüz olmayışından ; sosyal eksikliğimden ; doğru kişiyi bulamama , ona kendimi iyi anlatamama ve onu iyi tanıyamama çekincemden ; toplumsal değerlerimizin zayıflamış olmasından ; sorunlarla karşılaştığımızda çözememe çekincemden ötürü evlenmeyi çok istesem de şu anda evliliğe çok uzağım.

    1
    1 Yorumla
    • _nibor
      _nibor
      +1 yıl

      O da senin görüşün, saygı duyuyorum..

      Yorumla
  • jasper3516
    jasper3516 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40 , eic 32%
    +1 yıl

    herşey güzel olacak hayalleri ile var oluyoruz çoçuk yaparken toplam 17 dk kadar uğraşiyoruz bunun sonucunda en az 20 senelik hayatla kontrat imzalayıp çoçuk buyutuyoruz kasıyoruz... bu kadar buyuk bır zmaan bu kadar buyuk bır ıs goze alabılenler yapsın benım gıbı bekar olma yolunda devam edenlerde susmak erdemdır yolunda devam etsın

    1
    0 Yorumla
  • beyond_two_souls
    beyond_two_souls Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45
    +1 yıl

    Çünkü biz insanların yaratılışında bu var. Severiz ve evlenmek isteriz. Mutlu, cıvıl, içerisinde çocuk sesleri olan bir yuvayı hayal etmek her sağlıklı olan insanın hayalidir. Ne yani, en sonunda kendinizle baş başa kalıp, eşsiz, çocuksuz bir hayat mı süreceksiniz? Korkunuz nedir?

    1
    0 Yorumla
  • TAMER83
    TAMER83 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    Evlenmekte istiyorum, çocukta... şu korkularınızı yemin kızlar... yaş olunca 27-28 bir korku geliyor bizim kızlarımıza çocuk doğurmak evlenmek biriyle hayatını birleştirmek bağlanmak nedense zor geliyor... bazısıda bunu kısıtlanmak olarak görüyor ama babanın evinde o kadar özgürmüydün dicem olmicak...

    1
    0 Yorumla
  • emn_krts
    emn_krts Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37
    +1 yıl

    94 yılında ilkokula başladım. Yıl olmuş 2015 ben hala okuyorum master öğrencisiyim. Çünkü ülke şartları bunu gerektiriyor. Daha kendi paramı adam akıllı kazanıp doya doya harcayamadım. Yaş olmuş 27. 30'dan sonra kazanacak olduğum parayla hayatımı yaşamak istiyorum. Belki 40'dan sonra evlenirim. 1 tane o zaman yapar emekliliğimi beklerim.

    1
    0 Yorumla
  • mavicenek
    mavicenek Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    bişekilde şikatetçiyiz dünyadan ki daha kötü bir hale gelmekte durum vahim ayrıca çocuk işi bencillik yani ne için sevdiğin bir kişiden bir parçan olsun diye ya da annenler torun istiyor ya da birileri çocugunun olmamasını kötüye yoruyor ya da ki bence en kötüsü sırf insan soyunun devamı için üretim zaten şart yani hangi yönden bakarsam bakayım bence bencillik den başka bişi değil...

    1
    0 Yorumla
  • illetius
    illetius Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    avrupai ozentılık arttı , ana olmanın anlamı yıtırıldı , yok vucudum bozulur yok kılo alır veremem gbı aptalca fıkırler arttı, evlat yetıstırememe korkusu (zaten bunların yetıstırcegı cocuktan ne devlete ne mıllete fayda olur ) cok uzatmıcam bunlar cocuk mocuk dogurmasın kendılerıne faydaları yok bunların bıde cocugamı bakıcaklar...

    1
    0 Yorumla
  • grunge_lover
    grunge_lover Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    o kişiyle ömrümün her dakikasını birlikte geçirmek istemiyorum çünkü bazen arkadaşlarımla bile çok zaman geçirince konuşucak bir şey kalmıyor doğal olarak sıkılıyoruz bu yüzden evliliğimizin de aşkımızı bitirmesini istemem çocuk zaten şu ana kadar aklımın ucundan dahi geçmedi ben köpeklerimle mutluyum çocuklar küçükken iyi hoşta ama büyüyolar hep küçük kalmıyolar asdfjk hemde vücudumun bozulmasını istemem çatlaklar vs vs

    0
    3 Yorumla
    • _HANEDAN_
      _HANEDAN_
      +1 yıl

      Kaç yasindasin?

      Yorumla
    • grunge_lover
      grunge_lover
      +1 yıl

      19 tabiki bunları görüş bildirmek için yazıyorum

      Yorumla
    • payk1889
      payk1889
      +1 yıl

      inan erkekler senden 50 kat falan daha fazla aynı kadını görmek istemez. .. buna inanıyorum.

      Yorumla
  • donjuan-erkan
    donjuan-erkan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 49
    +1 yıl

    kızlar karşınıza düzgün biri çıkmıyor bahanesi
    Erkekler iş güç geçim derdi
    kızlar her naneyi yiyebileceğiniz erkekler gırla hergün biriylesiniz fakat şu ''düzgün adam'' ve ''adam gibi adam'' deyimlerinizden gına geldi hanginiz 2 yumurta kırabiliyorsunuz ki, telefonlarınız ellerinizden düşmüyor, marka kıyafet alışveriş taıkıntısı ile zor bulursunuz...

    1
    1 Yorumla
    • Anıll94
      Anıll94
      +1 yıl

      Helal abi duygularıma tercüman olmuşsun :D

      Yorumla
  • SonerCokyakar
    SonerCokyakar Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    Sorumluluk alamam, ayrıca o olgunlukta kadın bulmakta zor.

    2
    2 Yorumla
    • FerdaGunay
      FerdaGunay

      Her şey sorumlulukta bitiyor bence de

      Yorumla
    • SonerCokyakar
      SonerCokyakar
      +1 yıl

      ve olgunlukta

      Yorumla
  • kızhesabı
    kızhesabı Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 876 cevap paylaştı.

    22 yaşındayım daha kendime bakamıyorum bir de evlenip ev mi bakacağım? Hem herkesin anne olmasına tahammül edemiyorum ben. Daha kendisi çocuk, hiçbir şeyden anlamıyor, hayatta bir duruşu ve vizyonu yok ama çocuk doğurup büyütecek?

    3
    0 Yorumla
  • CSKaplan
    CSKaplan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39
    +1 yıl

    istemiyorum ne bilim hayatıma tepeden inme birilerini ortak edip onunla yaşama fikri falan bana pek mantıklı gelmiyor böyle çok iyiyim

    2
    0 Yorumla
  • NickSize
    NickSize Takip Et
    Guru Yaş: 86 , eic 43%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Sanırım genellikle :
    - Çocuk sorumluluğu korkuttuğu için,
    - Çocuk doğdumu ilk 3 yıl sosyal hayat sıgıra kadar düştüğü için,
    - Kariyer meselesi, iş güç içindeyken çocuk olayı ciddi engel olarak göründüğü için,

    1
    0 Yorumla
  • tblisi
    tblisi Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 33%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 893 cevap paylaştı.

    Çocuk yapmak içgüdüsel bir olay, öyle olmasaydı insanlık olarak neslimizi devam ettiremezdik (belki daha da iyi olurdu :))

    Evlilik olayı ise sanırım açık denizlerden yorulup güvenli bir limana sığınmak gibi bir şey.

    1
    1 Yorumla
    • tblisi
      tblisi
      +1 yıl

      Soruyu gözünle değil başka yerine okuyunca böyle cevap veriyorsun işte..!

      Yorumla
  • ByTequila
    ByTequila Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    ohaaaa ehuehuehuehu yarıldım ya la :D soru cok guzel ama 99-63 gıbı acık ara cakmısık yorumları :D huheuehuehueh ya benım hem cınslerım herseyden anlıo arkadas yok yok adamlarda :D her eve lazımlar war ya :D

    0
    0 Yorumla
  • Titero
    Titero Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl

    Kendime bakamıyorum karıya nasıl bakacam mantığı kötü.

    8
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Evlenmek istiyorum hatta bence gec bile kaldik. Askerlik hazirliklar vs derken anca evleniyoruz 2 ay sonra. Hemencikte cocuk yapsak insallah. Gencken olsun bitsin cocuguma nene degil grrckten anne olmk istyorm.

    2
    3 Yorumla
    • FerdaGunay
      FerdaGunay

      Çalışınca çok zor oluyor ama çocuk bakımı. Çocuğum olsa bile 6 aydan sonra onu bakıcıya veya anneme bırakmakta kötü olacak gibi geliyor :/

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O konuda zaten cok katiyim. Cocugu kesinlikle anne buyutmeli. Ne kadar yakin olsa bile bakici yaa akraba bile olsa anne yerini tutmuyo. Zaten calismayi dusunmuyorum. Cicugumdan dgrrli hicbisey yok

      Yorumla
    • FerdaGunay
      FerdaGunay
      +1 yıl

      O zaman doğur istediğin gibi derim :)

      Yorumla
  • Hayatsınn
    Hayatsınn Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Hayatımda hayırlı doğru biri girdiğinde isterim elbette evlilik ve çocuk :)
    Ama 20 yaşındayım erken henüz, okul vs.
    Sorumluluk gerekiyor.

    2
    0 Yorumla
  • Derecklive
    Derecklive Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 63%
    +1 yıl

    Önceliklerim var küçükken veya birkaç yıl önce yazdığım listem vardı :D biliyorum saçma komik ama bu hala duruyor hatta en altta evlenmeden önce yazıyor :D dalga geçebilirsiniz

    1
    0 Yorumla
  • Begonvilxx
    Begonvilxx Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 35%
    +1 yıl

    Cunku bir insana surekli yillarca katlanmak zor,
    Kadinin sorumlulugu daha fazla,
    Parami enerjimi her seyimi daha bu yasta cocuga veremem.
    Ay ama cocuk da istiyorum. Kafam karisik

    1
    0 Yorumla
  • gizlidirr7362
    gizlidirr7362 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    arkadaslar dun iliskiye girdim sevgilimle benimkiyle ic camasirim arasina pecete koydum ve esofmanda vardisevgilimde bisey yoktu adetinden bigun once iliskiye girdik bir damla esofmana akmis galiba hamile kalirmi lutfen yalvaririm yardim edin ne yapmalıyım sebgilim v ben15 yasindayizn bu iliski dun oldu

    1
    0 Yorumla
  • çatlak_prof
    çatlak_prof Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Çocuk yetiştirmek zor masrafı ve geçim derdi insanları üreme stresine souyor buda doğum oranlarını azaltıyor maalsef. Ayrıca çoğu insan evlilik gibi koca yükümlülük altına girmiyor özgürlüklerini yaşıyorlar güya

    1
    0 Yorumla
  • Brynjolf
    Brynjolf Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Evliyim buraya kadar sıkıntı yok, gayet güzel. Ama çocuk olayı sıkıntı. Ömür boyu sorumluluk, iyimi olcak kötümü olcak tam bir süpriz. Eee birde tayyeap diye bir felaket var başımızda. O ölmeden hiç düşünülmez bile çocuk yapmak

    0
    0 Yorumla
  • husso
    husso Takip Et
    Guru Yaş: 47 , eic 31%
    +1 yıl

    Yaşadığımız dünyaya bir baksana, özellikle de içinde bulunduğumuz ortadoğu coğrafyasına, hayat şartlarına... Sence bu ortama yeni bir birey getirmeye gerek var mı?

    0
    0 Yorumla
  • TomFord_
    TomFord_ Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    İstemiyor değilim çocuk olmasını. Hatta çok fazla istiyorum ama evlendikten hemen sonra olmasını istemiyorum. Eşimle iyice gezip tozup, hayatımı yaşadıktan sonra çocuk olmasını istiyorum ve özellikle kız çocuk sahibi olmayı çok istiyorum. :)

    0
    0 Yorumla
  • asena68
    asena68 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    ben isterdim çünkü insanı gerçekten çok seven çok az kişi vardır çevresinde annesi babası kardeşleri ve aşık olduğu adam , çocuğum olsun anne diyerek peşimden koşsun ve beni seven bir kişi daha olduğunu bilme hissini yaşayım isterim

    0
    2 Yorumla
    • msahin35
      msahin35
      +1 yıl

      Çok güzel düşünce inşallah olur:)

      Yorumla
    • asena68
      asena68
      +1 yıl

      inşAllah

      Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Kız arkadaşım yok
    evleneceğim kız yok
    çocuk isterim fakat ona ıyı bir gelecek vaadetmem lazım buda iyi bir kariyerle olcktır.

    1
    0 Yorumla
  • hry07
    hry07 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Henüz sorumluluk alamayacağımı düşündüğüm için olabilir... ne evlilik ne de çocuk büyütmek öyle kolay bişi değil bilinçsiz bir evlilik tüm hayatı berbat edebilir...

    1
    0 Yorumla
  • selerorin
    selerorin Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    İleride de düşünmüyorum, hayatımın hiçbir evresinde. Düşünce olarak cok güzel bir duygudur eminim ama o sorumluluktan çok korkuyorum, yerine getirememekten. Biraz da klasik olacak ama böyle bir dunyaya çocuk getirmek bana göre akıl kârı değil :)

    0
    0 Yorumla
  • nclman
    nclman Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    Bu yaşta hala bekar mısınız :) Entresan çok şaşırdırm FerdaGunay Hanım muhtemelen sevgiliniz varsa açılamadığından olabilir.
    Bende bekarım malesef kafa dengi bir kız bulamadım. Sevgilim çok oldu ama zaman içinde gerçek yüzlerini gösterdiler.

    0
    1 Yorumla
    • nclman
      nclman
      +1 yıl

      bana göre kız yok ondan evlenmiyom :D

      Yorumla
  • yeşilgamze
    yeşilgamze Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    1-çocuk doğurmak acı verici
    2-hazır değilim
    3- evleneceğim biri yok
    4-çok fazla sorumluluk istiyor
    5- daha hayatımı yaşayamadım ben
    6- meslek sahibi olmadan evlenmem ben kimseye bağlı yaşayamam. ayrılırsak alıp başımı gidebileyim

    2
    0 Yorumla
  • hayat-war
    hayat-war Takip Et
    Xper 6 Yaş: 86
    +1 yıl

    Evlenmek çocuk doğurmak basit iş , sizin için önemli olan iyi bir baba adayı bulmak , karşındakini insanı bir baba bir ebeveyn olarak dusunebilmen lazım , sonra çocuk isteğiniz ağır basacaktir , yeterki doğru insanı bulun

    0
    0 Yorumla
  • halil-bey
    halil-bey Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44
    +1 yıl

    32ye kadar aynı kafadaydım ama şimdi evlenecek insan bulamıyorum. O zaman kariyeri öne sürüyordum. Şimdi hem beğenmiyorum hem beğenilmiyorum

    1
    0 Yorumla
  • ayseliaysel
    ayseliaysel Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29 , eic 36%
    +1 yıl

    Evleneyim cocuk dogurayim vucudum bozulsun esim aldatsin depresyona gireyim agliyim sizliyim ve oleyim. Yasamim bu kadar ucuz degil

    0
    0 Yorumla
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    Mentor Yaş: 42 , eic 52%
    +1 yıl

    Mesele evlenmek cocuk sahibi olmak degil onlara bakabilmek iyi bir gelecek hazirlayabilmek bunun icinde duzenli bir is iyi bir kazanc gerekir

    0
    0 Yorumla
  • BeşiktAŞK_1071
    BeşiktAŞK_1071 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl

    Hayat zor geliyor bosmalar artıyor. Kalıcı evlilik olmaması durumu. Aldatmalar ihanetler. Vs. Çoğu sebep en iyisi bekar kalmak.

    0
    0 Yorumla
  • iincitanesii
    iincitanesii Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Ailenin yanında rahatız ve bu rahatlık için evlenmeyi düşünmüyoruz. Doğumda çok kolay bir şey değil özellikle anne olmak bir evlat yetiştirmek bu ülkede bu nesille korkutucu.

    0
    0 Yorumla
  • ulasbitmis
    ulasbitmis Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 43%
    +1 yıl

    Yapacak bir şey yok, bari çocuğuma bağlanayım, kendimi ona adayayım duygusu var çünkü. Ya da, çocuklu bir aile olunca daha mutlu olacağını zannetme.

    0
    0 Yorumla
  • qυeeɴ
    qυeeɴ Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 30%
    +1 yıl

    Çocuk sahibi olmak bambaşka bir duygu, kesinlikle tatmak gerek :)
    Bu hayatta aşkın bir tanımı varsa o da evlattır.

    0
    0 Yorumla
  • Ramazankzlyll
    Ramazankzlyll Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Ekonomiğimi düzeltmeden evlenmeyi düşünmüyorum.
    E evlenince çocuk yapmayı düşünen bir bireyim. Evi geçindirme, çoçuk gereksinimleri eğitimi, e hanımın ihtiyaçları vs hepsi para.
    Önce bir kendimi düzelteyim ekonomik olrak sonra evlenmek kolay.

    1
    0 Yorumla
  • IrResistibLehlcs
    IrResistibLehlcs Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Evlenmek kolaydır aslında aile kurmak öyle uzaktan bakıldığı gibi değildir büyük sorumlulukları vardır erkekler kariyer kurulu düzen ev araba sahibi Vs kendi hayatını garantiye almadan evlilik düşünmezler

    0
    0 Yorumla
  • Afrolevent
    Afrolevent Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    Valla kıvırcık cocukları görünce evlenip cocuk yapasım geliyor.
    fakat 4 yılım var..

    2
    3 Yorumla
    • madamjLe
      madamjLe
      +1 yıl

      Aynen 😊https://goo.gl/l1DOLm

      Yorumla
    • Afrolevent
      Afrolevent
      +1 yıl

      @madamjLe bu tam kıvırcık diil :)

      Yorumla
    • devilishkronos
      devilishkronos
      +1 yıl

      Evlenecek kız hazir mi 28 de pat diye mi evleneceksin

      Yorumla
  • dayoflove
    dayoflove Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32 , eic 41%
    +1 yıl

    Ben sevdigim erkekle evlenmek istiyorum ve cocuk , o benim hersyim ♡♥♡

    1
    0 Yorumla
  • ÇokCiddiyimZaa
    ÇokCiddiyimZaa Takip Et
    Xper 1 Yaş: 37
    +1 yıl

    doğurmak istemiyorum değil doğuramıyorum evlenmek istiyorum ama alan yok ühü zaa ühü evde kaldım şimdi sokakta buz gibi yatmak vardı zaa

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    evlenmek sorumluluk ister sınırlama ister hayatında bunlar hem kadın hem erkek için zor durumlar, elbet evleneceğiz ama geç olsun biraz paramızı kazanıp yiyip eğlenelim sonra çocuk doğurma yaşı geçmeden de evlenmek lazım. :D

    0
    0 Yorumla
  • Malumkişi
    Malumkişi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bence yaş geldiğinde evlenilmeli.
    Hele ki çocuk sahip olacagin en güzel şeylerden biri olmalı. Belkide en güzel tek şey :)

    0
    0 Yorumla
  • arya18
    arya18 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 52%
    +1 yıl

    Evlenip en az 5 tane cocuk yapmak istiyorum allasen ne istememesiii :)

    1
    0 Yorumla
  • süzekçayı
    süzekçayı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Yas 27 oldu da profilinde neden 21 yazıyor. alemin akillisi senmisin

    0
    1 Yorumla
    • FerdaGunay
      FerdaGunay
      +1 yıl

      Yanlış tarih seçtim kaydolurken dalgınlıktan. Hemen bu kadar kötü algılamaya ne gerek var?

      Yorumla
  • crayzman
    crayzman Takip Et
    Xper 7 Yaş: 45
    +1 yıl

    Acaba ozgurlıgune ve fiziki yapının bozulmasından mı korkuyorsun? cok guzel bir bayansın aslında cok tatlı bir çocuk olur senden;)

    0
    2 Yorumla
    • FerdaGunay
      FerdaGunay
      +1 yıl

      Teşekkür ederim fakat kariyerim daha ön planda benim için :)

      Yorumla
    • crayzman
      crayzman
      +1 yıl

      Kariyerde yaparım de çocukta;) valla bir sır vereyim mi sana. bende sırf kendi işimi yapmak için bu zamana kadar evlenmedim;) kariyer meselesi;) ama şimdi karşıma cıkanı affetmicem:))

      Yorumla
  • aylin22
    aylin22 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Valla ben hiç bir zaman evlilik ve çocuk hayalleri hayalleri kuran biri olmadım bu sorumluluk şu an için bana fazla geliyor kisacasi evlenmek için evlenmek istemiyorum

    0
    0 Yorumla
  • gaipadam
    gaipadam Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    neden mi istemiyorlar? çok basit çünkü onları isteyecek adam yok da o yüzden.

    1
    0 Yorumla
  • Office
    Office Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    yaş 27 cokmu geç sanki evlenenler 24-25 inde evlenip 27 sinde çocuk yapıyolar bence normal evlen çocuk yap :D daha çıtı pıtı kızsın sanki bana moruk yav :D

    0
    2 Yorumla
    • FerdaGunay
      FerdaGunay
      +1 yıl

      Çocuklar cadı gibiler ya :D

      Yorumla
    • Office
      Office
      +1 yıl

      yani korktuğundan işte :D tabi öyleler çocuk işte :DD

      Yorumla
  • turkuaz6321
    turkuaz6321 Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 835 cevap paylaştı.

    istemiyorum mu dedik? bence sen sorumluluk tan kaciyosun. vücudum bozulur , çocuk la uğrayansamam falnn

    0
    0 Yorumla
  • sedefomer
    sedefomer Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    bir sürü evli arkadaşım var.
    biri de demiyor ki
    "sedef evlen, evlilik çok güzel"
    :D:D:D
    gelde evlen

    0
    1 Yorumla
    • Semih2626
      Semih2626
      +1 yıl

      sedef gel evlenek 3-5 bebek yaparık :)

      Yorumla
  • Devamını Gör (222)
Devamını Gör(267)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Neden çocuk doğurmak & evlenmek istemiyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sadece çocuk yapmak i̇çin evlenir misin? 28 cevap verildi
Çocuk yapmak istemiyorsa neden evleniyor insan? 12 cevap verildi
EEvlenip çocuk yapmak istiyor musunuz? İstemiyorsanız neden istemiyorsunuz? 5 cevap verildi
Çocuk istemiyorsanız evlenmenin bir mantığı var mı sizce? 39 cevap verildi
Çocuk yapmak istemiyenler, sizin sebebiniz nedir? 19 cevap verildi
Evlenip çocuk sahibi olmak istemeyen var mı? 28 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kendinizle konuşurken, kendinize hakaret ediyor musunuz?
  • Sabah kahvaltısında favori içeceğiniz ne, çay mı kahve mi başka bir şey mi?
  • Elim nasıl gözüküyor?
  • Birinin senden hoşlanma, sana aşık olma ihtimalini yüzde kaç sanıyorsun?
  • Yürümek istediğiniz biri var mı?
  • Ben bu gün üzgünüm gibi sanki, siz nasıl hissediyorsunuz bakalım, gününüz güzel geçsin🧡?
  • Bu yemeği denemeyen kaldı mı?
  • En ideal erkek burcu hangisidir?
  • Selülitlerin olması vücut güzelliğini etkiler mi?
  • Mantar sever misiniz, mantarla aranız nasıl gerçekten?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨