



Bu konuda gerekli şikayet bakanlığa yapılmış. Bende instagramdan aldım bu görüntüleri. Bence hoş değil. Bi grup geveze doktor ve bence gerekli şiddetli uyarı yapılmalı. Peki bu durum sizce sosyal yozlaşmanın sonucu mu?




Bu konuda gerekli şikayet bakanlığa yapılmış. Bende instagramdan aldım bu görüntüleri. Bence hoş değil. Bi grup geveze doktor ve bence gerekli şiddetli uyarı yapılmalı. Peki bu durum sizce sosyal yozlaşmanın sonucu mu?
Doktor insan değil mi doktora da mı guvenmeyecegim cümlesi bana çok safça geliyor. Beşer şaşar ben şaşırmadım. Her meslekte var görevini makamını kötüye kullanan tipler sadece erkekler değil kadınlar da da var.
Yine savunmasız olduğumuz insanların bunu yapması üzücü. Ama dediğin gibi her meslekte çürük elma var.
Doktor insan ama görevince sapık olmamalı değilmi yemin töreni boşuna mı oluyor? Doktorluk farklı dışarıda yaşadığı sapkınlık farklı. Bunu normelleştirmemen lazım ben ameliyat olurken amcîğıma bakıp mesajlarda anlatsın istemem
@olgunbirkız normal tatlım yemin edince bir şey değişmiyor.
Bir bilsen ne yeminler bozuluyor. Sen en iyisi şeyini kadina göster emi?
Etik olarak zaten berbat bir şey her mesleğin bozuğu tehlike arz eder ve atılmalı bir de ayni oranda tasdikleyerek igrenclesmeleri bu kadar insan artigi bi araya nasil denk gelmiş
İnsanlar bir insan doktor mühendis olunca aynı şekilde ahlaklı terbiyeli bir insan da olucagini dusunuyor... açıkçası bu habere şaşırmadım sosyal yozlaşma her kesimde var
Bende sağlıkçıyım ama çoğu doktor denen kendini beğenmiş insan müsveddesi yaratıklar gerçekten kendilerini bir b***k zannediyorlar yazık cidden doktor olmuşlar ama insan olmayı becerememişler çok hekim var
Cevap
8Cevap
Maalesef öyledir.. toplum hatta herkes yozlaştı artık.. umarım gerekli cezaları alırlar diye düşünüyorum..
Erkekler her zamn ayniydilar. Onların eğitilmesi şart. Ahlaki eğitimi olmayam kaşar erkelerin durumu sonunda bu oluyor maalesef erkek anneleri umursamaz kesinlikle erkek çocuklarını yetistiremeyen cahil annelerden. Nerde böyle erkek görseniz annesinin ahlaki egitim verememesinden kaynaklı. Böyle düşünüyorum ben.
Doktorlara bile güvenilmeuecekse biz ölelim o zaman ayrıca nasıl bu kadar yoklukta olabilirler ne kadar ahlaksızca konuşmalar
doktorlara ait olduğunun ispatı var mı? 2 arkadaş bunları yapar ss alır paylaşırız buna asker savcı polis doktor kamyoncu... deriz oğlumu deriz
Olabilir tabiki ama hesap sahibi görüntüleri doktor gönderdi demiş.
demiş
bu kaale alınmaz yani
Umarım senin dediğin gibidir konu. Bende hiç istemem. Ama hatırlarsan Amerikada bi kadın doğum uzmanı döllenme esnasında kendi spermlerini kulllanmıştı. Ayrıca bebek ölümlerini hiç saymıyorum.
bak bu yöntemle şöyle de yapabilirler. yazışma görüntüsü olur ama derler ki annen babanı aldattı para karşılığı birlikte oluyor al bu da grup yazışması derler. kabul edip anneni öldürür müsün? adama saldırır mısın?
ya gerçekler başkaysa?
örnek çarpıcı olsun diye dedim
Eğer bu gerçekse bunların diplomasını iptal etmek lazım
Zaten açığa alındılar. Muhtemelen lşsansları iptal edilir. ya da devleten kovarlar.
uyarı mı bence direk diplomaları iptal edilmeli bu nedir nerde hipokrat yemini nerde denetim acilen atılmalılar ve hapis cezası verilmedlir
Bu eğitim sisteminden çıkan insan da ahlak olur mu? İsterse bakan olsun hepsi aynı...
Şikayet değil meslekten men edilmeliler.
Meslegini erbabını seçeceksin doktor bazında
Meslekten uzaklaştırılmışlar zaten
Hepsi mi?
@Benimolsadecebenim bilmiyorum o kadarını
İnşallah hepsi meslekten men edilip diplomaları iptal edilir
@Benimolsadecebenim Umarım
daha geçen hafta bu hastanedeydim bide🤦🏻♀️
Ciddi misin? Hangi hastane ki bu hastane?
Lütfen hastane adı doktor adı kullanmayalım.
Kanka zaten internete yazınca hangi hastane olduğu yazıyor niye gerildin bu kadar ftkffrfmmfnfkgkf
Benden çıkmasın. Adli vaka sonuçta.
Benim anlamadığım bu konuşmalar o grup dışına nasıl sızdırıldı feyik olma ihtimali de var tabi gerçek olma ihtimali de var
@Benimolsadecebenim Başka bir doktor tarafından atılmış. Araştırılıyor zaten ona göre görevden alınan var
Edep adap olmadıktan sonra meslek fark etmiyor
Adamların kendi sorunu bence ,
Normal valla sasirnadim hepsi böyle her meslekteki
Gerçek mi bu ya
Ben sorduğumda henüz ulusal kanallarda haber olmamıştı. Ama oldu. Maalesef.
Sapık zihniyet her yerde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?