Uzaktan bi sevgilim vardı annem ve babam istemediler aile de tek bilen amcam oda Arkamdan konuşmuş sılanın aklı çocuk aklı gibi demiş uzaktan birini sevdiğim için. annem ve babam onlara hak veriyor evet doğru diyorlar diyo annem üniversite okumadım işim yok 21 yaşındayım annem üniversite okumadığım için sen delisin aile de herkes de bunun farkında diyor artık içim de yaşama umudu hiç kalmadı napabiilirim akrabalarımdan nefret ediyorum iş bulup kaçmayı düşünüyorum sizce mantıklı mı?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(25-29)1 yılHey hey sakin ol Sıla, bende farklı bir sehire çalışmaya gittim ama, sakin ailene yüzünü dönme. Bir erkek için fazla fedakarlıklar yapma öncelikle sakin ol. Yapabileceğin işleri düşün daha önce çalıştın mi. Herkes okumak zorunda değil. İşinde gücünde çalışan bir hanımefendi olabilirsin tabi ki bakma onlara sen
014 Yorumla- 1 yıl
Dayanacak hiç gücüm kalmadı halamın kızını ovuyorlar bak okudu sen delisin diyorlar her gün ağlıyorum her gün mutsuzum
Cevap sahibi1 yılKıyamam sana başkasıyla kıyaslamak herkesin moralini bozar ama sen ağlamaya devam ettikçe bu bitmeyecek aklını başına al ve cidden mantıklı bı şekilde plan yap eminim çok akıllı bir kizsin
- 1 yıl
Çok doluyum inan ki insanın ailesinin kendisine deli demesi çok kötü sokakta ki hayvana bile kıyamıyorum üzülüyorum o kadar yumuşak kalpli biriyim ki akrablarım çok kötü geçen babamla kavga ettim annemi aradım yanında amcam ve halam vardı ben ağlarken arkadan gülüyorlardı bu vicdansızlık değil mi? annem de diyo ki senin deliligine gülüyorlar
Cevap sahibi1 yılNe delilik etmişsin ki hangi sehirdesin
- 1 yıl
Üniversite okumadım diye deli diyorlar aklın olsa okurdun diyorlar işin yok diyorlar 21 yaşında kim kendi evine çıkmış anne diyorum kovuyo beni git başımda oturma diyo oysa ki hiç zararım yok ortalığı temizliyorum getir diyorlar getiriyorum ellerim yara oldu bulaşık suyundan hep 1 yıl çalıştım elimden paramı aldılar altın yaptılar onu da ev alacaklar kendilerine onun üstüne ekleyecekler hem bana deli deyip hem paramı yiyorlar anlayacağın İstanbuldayım ben.
Cevap sahibi1 yılCanım o zaman iyi bir plan yap ve başka bı yerde çalış bunlardan kurtul
- 1 yıl
Planım var iş bulup kaçmak altınlarım var sokakta kalmam bozdururum kalırım bi yerde iki üç gün sonra maaşımla kiraya çıkarım
Cevap sahibi1 yılHangi şehire gitmeyi düşünüyorsun
- 1 yıl
İstanbul da olur ama burası pahalı Bursa gibi yerler olabilir Bursa da pahalıdır ama İstanbul ap ayrı
Cevap sahibi1 yılKocaeli falanda olabilir
- 1 yıl
Evet orası da iyi hangi işlerin önü açık alım var biliyor musun
Cevap sahibi1 yılSıla ben okul okudum ama okumak istemeddim. Sana önerim şudur bir meslek öğren başlarda farklı işler olur eline biraz para geçince meslek öğren. İlgin varsa kirpikguzellik vs o tarz estetisyenlik falan bunların belgesini al hemen iş bulursun
Cevap sahibi1 yılBence ailenden ayrılma İstanbul fena değildir. Kiralar pahalı. İşe gir evde durma. Kursa git meslek öğren canım
- 1 yıl
İnsan üniversite okumadı diyr deli mi oluyormuş
En İyi Cevaplar
su an bunları hissetmen cok normal. yasın da iyi ayrı eve cıkabilirsin is bulabilirsin. baska insanların gel benimle takıl seni kacırayım laflarına alaka olma. ya da ailenle konuş içinden ne geliyorsa soyle gerekirse kavga cıkar. içini dokmus olursun. ama iş bulup o evden çıkman şart. ayrı evi olan bir kız arkadasın varsa onunla konusup ev arkadaslıgı yapabilirsin. bunları yapmak icin durumun yoksa is bulup calısman en dogrusu. gizli gizli paranı biriktir birkac ay sonra eve cıkarsın. biraz sabretmen gerekiyor ama calısırsan kafan da dagılır. yolun acık olsun
01 Yorumla- 1 yıl
Ailemle konuşamıyorum ki delisin millet de görüyo diyorlar halbuki delilik yapacak hiç bir şeyim olmadı çok yanlızım erkek arkadaşım bile benim tarafımı tutmuyor kız arkadaşım da yok tek başıma halletmeye çalışıcam.
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, ne kadar zor bir dönemden geçtiğini hissediyorum. Ailenden ve çevrenden gelen sözler seni çok üzmüş ve yıpratmış gibi görünüyor. Bu duygunun çok normal olduğunu bilmeni istiyorum. Ama lütfen, canını yakmayı ya da kendinden vazgeçmeyi hiç düşünme. Sen değerlisin, bu dünyada bir yerin var 🌸.
Öncelikle, hislerini açıkça ifade edebileceğin bir şekilde yazmak veya biriyle konuşmak sana iyi gelebilir. Şu an bir iş bulup bağımsız olmak isteğin gayet mantıklı ama acele etme, kendine bir plan yap. Ne yapmak istediğini, hangi konuda mutlu olacağını düşün. Kendine yeni bir hayat kurabilecek güce sahipsin!
Eğer ailenle şimdilik iletişimi biraz azaltman gerekiyorsa, bunu düşün. Ama unutma ki çözüm hep olumlu yollarla bulunur. Sevginle, gücünle inat et! Çünkü sen bunu başarabilirsin! 🌟 Unutmadan, bir uzmanla konuşmak her zaman iyi gelebilir. Yalnız değilsin ❤!02 Yorumla- 1 yıl
İnsanların çocuklarını hem yücelttikleri bu dönem de benim üniversite okumadığım için deli muamelesi görmem peki?
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen1 yılCanım, bu davranışlar senin değerinle alakalı değil 🌸. İnsanlar bazen farkında olmadan acımasız olabilirler. Üniversite okumamak, bir insanın aklını ya da becerisini ölçen bir şey değil. Hayatta başarının ve mutluluğun bir tek yolu yok, bunu unutma. Kendine olan inancını kaybetme. Senin yapabileceklerin hiçbir sınırla ölçülemez 🦋. Ailenden bağımsız bir şeyler başarmak istiyorsan, bu hedefe odaklan. Ama bunu yaparken sevgi dolu, güçlü ve kendini seven o güzel yönlerini sakın kaybetme, olur mu? ❤️
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
4Cevap
Gizli Üye(30-35)1 yılSende kolaya kaçma oku çalış hayat zorluklarla dolu senin geleceğinden endişe ettikleri için o şekilde davranıyorlar hiçbir ebeveyn çocuğunun kötülüğünü istemez
02 Yorumla- 1 yıl
Deli diyorlar oysa ki hiç bi zararım yok gittim çalıştım birikim yaptım kovuldum onu da benim suçum olarak sayıyorlar sen delisin ondan kovmuşlardır diyorlar hep kötü gösteriyorlar akrabalara diyorlar hiç aklı yok diye bunları duyup yaşamaya hiç hevesim kalmıyo
Cevap sahibi1 yılOkulunu oku atan memur ol derim
Gizli Üye(25-29)1 yılIs bul ve farklı eve çık, arkadaşın varsa onunla da çıkabilirsin rahat olur.
073 Yorumla- 1 yıl
Arkadaşım yok ki kimsem yok altınlarım var birikimim ailem üstüne kondu onları alıp kaçmayı düşünüyorum tabi ilk işi de ayarlamam gerek
Cevap sahibi1 yılO zaman bir is bul ve bir yandan uyguna ev bak fırsat bulunca hallet. Erkeklere güven olmaz bunu da unutma
- 1 yıl
Yok ben tek başıma kaçmak istiyorum ona da güvenmiyorum ki zaten anlattım olan biteni ailen haklı diyo hak bile vermiyor tembelsin sen diyo büyütmüşler daha ne istiyorsun diyo bende onlar büyütmedi ben kendimi sevgiyle büyüttüm diyorum guluyo anlayacağın ona da gram güvenmiyorum haklısın kimseye güven olmaz bu hayatta
Cevap sahibi1 yılKim hak vermiyor erkek arkadaşın mı
- 1 yıl
Evet sen diyo tembelsin diyo ailen haklı diyo sen ne yaptın da kim bilir onlar böyle oldu diyo seven biri böyle mi der sence kusur arıyo Oda seven birlikte ağlayıp gülmez mi?
Cevap sahibi1 yılUzaklaş ondan hemen, seven insanin diyecegi laflar değil onlar. Hangi sehirdesin kiralar filan nasıl, hangi işleri yapabilirsin
- 1 yıl
Her işi yaparım ya ben iş seçmem ben çalışkanım askında ama bulamıyorum iş işte kolay bulunmuyo ailem anlamıyor istanbuldayım 1+1 olsa yeter gözüm çok yükseklerde değil. Evet sevdiğim insan bile öyle diyor işte
Cevap sahibi1 yılO zaman sıkıntı yok ki kolaylıkla halledebilirsin, istanbulun kira fiyatlarini bilmiyorum ama burada kuzenim 10 liraya merkezden ev tutmustu ve tek başına eve çıkmıştı. Yani sen de yapabilirsin İstanbul'da iş imkaninin yüksek olmasi lazim aslında burası küçük şehir olmasına rağmen iş oluyor
- 1 yıl
Eğer iş bulup kaçarsam beni alıkoyamazlar dimi reşitim sonuçta istediğimi yapabilirim böyle bi hakkım var yani değil mi
- 1 yıl
Dediğim gibi gözüm yüksekte değil eski bi ev bile olur yeter ki kendimle baş başa kalayım İstanbul da iş çok fakat annemler hemşire ne ol diyorlardı o yönden iş bulmak zor dedim sağlık lisesi mezunuydum ondan öyle diyolwrdı ama ben her işi yaparım kendime güveniyorum
Cevap sahibi1 yılHicbirsey yapamazlar rahatsız ederlerse de şikayette bulunabilirsin ama iyi karar ver. Konusmak istediğin ve anlatamadigin şeyler varsa da dinlerim sorun yok.
- 1 yıl
Tek sorun ailem değil ki kime güvensem sırtımdan bıçaklıyor erkek arkadaşımla birlikte olmuştuk annesine anlattı gidip annesi de afedersin ama bozulduğumu söylemiştim annesi de kandırıyordur seni inanma demiş geldi bana sen benle evlenmek için elinde tutmak için öyle diyorsun dedi annesinin bi tane sözü için beni harcadı yani kendimi anlatmaktan yoruldum artık
Cevap sahibi1 yılUzaklaş o çevreden sen aklı başında insanı deli ederler. İstanbul'da olsam yardımcı olmaya çalışırdım. Ve insanları iyi süzgeçten geçir güvenmeye gelmiyor işte
- 1 yıl
Sevgilim neden annesine inanmış olabilir sence
Cevap sahibi1 yılKafası fazla çalışmıyormus ta ondan, bazi erkekler öyle oluyor annelerine karşı
- 1 yıl
Sen kendi ailenle kötüsün diye bende mi kötü olayım senin yüzünden diyor
Cevap sahibi1 yılBencil bir insan işte en yakin zamanda yolları ayır yoksa başına çok is açar, bir şeye ihtiyacın olursa da yazmaya çekinme elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım
- 1 yıl
Beni sevmiyor değil mi :))) gel kaçalım dediğim de ben ablamı özlerim felan demişti annemler küser demişti ailesi için beni hemen satıyor
Cevap sahibi1 yılAynen öyle, evlensen kaçsan bile yariyolda birakir o seni o yüzden unut bence
- 1 yıl
Ben bile ailemden vazgeçiyorum o nasıl geçemiyor erkek bide erkekler genel de daha çok uzaklaşmak istemez mi
Cevap sahibi1 yılAynen öyle. Dedigim gibi evlensen annesinin sozunden cikamaz o, annesi bir şey der o da sana der filan parmaginda oynatmaya çalışır
- 1 yıl
Niye seviyo bu kadar sence annesini ailesini felan
Cevap sahibi1 yılAna kuzusudur bazi erkekler öyle, annesine babasina laf söyleyemez ama karisina vs gelince aslan kesilir
- 1 yıl
Onu ailesinden nasıl soğutabilirim
Cevap sahibi1 yılSogutamazsın aklın varsa uzaklaş dedigim gibi seni bitirir o gene uzaklaşmaz
- 1 yıl
Öyle mi diyorsun sen sevgilini mi seçerdin aileni mi
- 1 yıl
Aslında onlarla ilgilenme benle ilgilen felan desem bugün mesela ben bu kadar üzgünken evde kalıp beni arayıp moral vermek yerine abisinin yeni evini gezmeye gitti onlara olan bu gereksiz sevgisi artık sabrım kalmadı sevmesem giderim uğraşmam ama sevdiğim için zoruma sinirime gidiyor
Cevap sahibi1 yılSevgiliyi seçerim ben, ailem bir yere kadar
Cevap sahibi1 yılAnında sileceksin öyle insanı, zaten sen boylesin diye cepte görüyor
- 1 yıl
Bende ona diyorum ailenle mi evleneceksin diyorum ama onlar büyüttüler onlara nankör olamam seni seviyorum dite onları sevgisiz bırakamam diyo
Cevap sahibi1 yılValla daha sevgilisine sahip çıkarıyorsa erkegim demesin
- 1 yıl
Onun gözünü nasıl korkutabilirim peki ayrılmış gibi bi konuşma ne diyebilirim
Cevap sahibi1 yılAyrıl peşinde koştur zaten ya tamdan siler ya ailesinden vazgeçer
Cevap sahibi1 yılAma her iki türlü de uzulecegini garanti ederim
- 1 yıl
Niye ki
Cevap sahibi1 yılÖyle insandan hayır gelmez çünkü, hayir gelecek olsa şimdiye kadar gelirdi ve insanlari degistiremezsin
- 1 yıl
Denemekten nolucsk bide biraz saf vicdan ne yapıyo sonradan vicdanına felan oynasam işte onlarla zaman geçiriyorsun ben üzgünüm sen geziyorsun onlarla gibi
Cevap sahibi1 yılbir şey olmaz daa üzüleceğine adım gibi eminim o yüzden diyorum. Karar senin tabi ama anında yumuşatır seni gibi geliyor
- 1 yıl
Ne diyebilirim peki vicdanına oynayacak bi söz mesela
Cevap sahibi1 yılGidiyorum ben kimse yanimda degil de geç
- 1 yıl
Onlardan soğusa benim için yeterli
Cevap sahibi1 yılCok zor bee, üzülcen bak benden demesi ve öyle biri ailesinden soğumaz. Kendini bos yere üzme
- 1 yıl
Uf valla insanın zoruna gidiyo ben nasıl üzgünüm baksana nasıl mutlu ailesiyle geziyor sen olsan senin de zoruna gider
Cevap sahibi1 yılSana nasıl davraniyorsa oyle davran sende
- 1 yıl
Benim öyle mutlu olup gezeceğim ailem yok ki onun var ama güçlü gibi olan o oluyor
- 1 yıl
Nasıl davranayım
Cevap sahibi1 yılUmursama filan dusunsun biraz sonra rahatsız filan olur zaten
- 1 yıl
Hiç mesaj atmadım zaten görüldü attım 2 saat felan oldu hiç yazmadım ama ondan da hırsımı almak istiyorum ben böyle üzgünken evde durup moral vermek yerine aklı fikri gezmekte tozmakta
Cevap sahibi1 yıl2 saat once goruldu attiysa boş ver zaten sen, duzelmez o
Cevap sahibi1 yılAttiysan*
- 1 yıl
Hırsımı almak istiyorum çok sinirliyim int de kapalı geziyo şuna bak abisinin evine bakacakmış sanki abisini yıllar sonra buldu hasret giderecek ben burada mutsuzluktan ölüyorum hırsımı nasul alcam
Cevap sahibi1 yılAra ayruliyoruz de kapat
- 1 yıl
Aha yazdı dışardayız hala biz geziyoruz yazdı bende ben burada mutsuz mutsuz oturayım sen de anca gez yazdım noldu yazmış vallahi mal bu çocuk ya
Cevap sahibi1 yılAnlat herseyi firsat bu firsat
- 1 yıl
Neyi anlatayım
Cevap sahibi1 yılBurada anlattiklarini işte vicdan yaptircam dedin ya
- 1 yıl
Mal valla bak nerde mal var hem aile olarak hem sevgili bana uygun görülmüş
Cevap sahibi1 yılNe oldu ki
- 1 yıl
Abimin yanında olmam gerekiyor onu üzemem diyo
Cevap sahibi1 yılAma seni uzebilir
- 1 yıl
Anırdım valla acınacak halim var ya etrafım da yapayanlızım
- 1 yıl
Ama intikamım kötü olcak görcek
Cevap sahibi1 yılNe yapacaksın ki intikam olarak, bence hiç uğraşma vaktini boşa harcarsın
- 1 yıl
Aldatırım en güzel intikam
- 1 yıl
O sevgi vermiyorsa başkası verir
Cevap sahibi1 yılE madem ayrıl başka erkekle konusuyordum de geç ayni hesap sonuçta
Cevap sahibi1 yılEn azından kendini dusurmemis olursun
- 1 yıl
Uf bilmiyorum nefret ettim herkesten valla ne akraba ne aile meraklısısın dedim Allah belabı versin yazdım
- 1 yıl
Bu arada adın neydi
Cevap sahibi1 yılIyi işte anlar zaten, ismim Gökhan
Cevap sahibi1 yılIstersen takip atayım
- 1 yıl
At olur
Cevap sahibi1 yılAttım
Gizli Üye(36-45)1 yılKaçırayım seni kendime yanımdayken konuşamazlar 😂 evi çevir yeter her ihtiyacını karşılarım
010 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederim insan neden çocuğundan nefret eder ki benim çocuğum olsa ona biri deli dese ben ortalığı yıkardım benim annem babam onlara hak veriyor nedeni de üniversite okumamam
Cevap sahibi1 yılHerkes anne baba olamıyor işte
- 1 yıl
Önüme yemek verdikleri için çok fazla yüz vermişiz diyorlar yaparken bana mı sordular zevklerinin kurbanı yapıp ondan sonra deli akılsız şu bu
Cevap sahibi1 yılTeklifimi düşün sen 😂
- 1 yıl
Nerde yaşıyorsun ki
Cevap sahibi1 yılAnkara 'da yaşıyorum sen
- 1 yıl
İstanbul yaşın kaç
Cevap sahibi1 yıl33 senin
- 1 yıl
21
Cevap sahibi1 yılGüzel benim için😂
Aile & Toplum konusunda 686 cevap paylaştı. Olur arada öyle şeyler
01 Yorumla- 1 yıl
Napcam hiç bilmiyorum amcamı da aradım dün arkamdan konuşma yüzüme söyle dedim herkesle aram şey oldu anlayacağın ailem den akrabalar dan uzak olmak istiyorum
Gizli Üye(25-29)1 yılBi psikoloğa görün
06 Yorumla- 1 yıl
Beni yanlız dışarı salmıyorlar ki inan gidip içimi dökmeye ihtiyacım var ama :(((((;
Cevap sahibi1 yılBöyle olmaz ki ama ya biraz tepkini koy koskoca kızsın 21 yaşındasın, artık reşitsin ne yapıp yapmayacağına karışamazlar bile, psikoloğa da gidemezsin diyemezler herhalde o kadar geri kafalı değildir umarım ailen.
- 1 yıl
Gidemen diyorlar niye biliyo musun bunların yaptıklarını anlatırım aklı başında biri farkeder diye korkuyorlar
Cevap sahibi1 yılValla ne desem boş, sana sabır ve metanet diliyorum
- 1 yıl
Tepkimi koyunca deli diyorlar işte bağırıyorum çağırıyorum ben deli değilim diyorum herkes kendine baksın diyorum delisin diyorlar bide tepkimi koyunca şidette geciyolar hemen yok seni keserim öldürürüm gibi
- 1 yıl
Amin teşekkür ederim dinlediğin için kimseye güvenmemeyi öğrendim
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Akrabalarım ve annem babam yüzünden intahar etmeme ramak kaldı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer