Neden kadinlar calismak zorundaymis gibi artik bir algi oluşmayabasladi?

Büyüdükçe ev hanımligi daha iyi olduğunu düşünmeye başladım yani ama günümüzde evde oturulmasina çoğu kadın karşı cikiyo

Neden kadinlar calismak zorundaymis gibi artik bir algi oluşmayabasladi?
Cevapla