Sizce bu normal mi yoksa bana mı anormal geliyor?

Sizce 18 yaşlarında bir kızın, dolmuşta ilk kez karşılaştığı, kendisinden 6-7 yaş büyük bir erkeğe çok yakın mesafede durup bir süre sonra ona yaslanıp sonrasında ise çantasını omzundan düşürerek o adamın kucağına indirmesi, bir süre sonra ise çantasını tekrar omzuna alıp bu kez de adamı kafeslercesine adamın oturduğu koltuğun tarafındaki korkuluklara tutunarak durmaya başlayıp dolmuştan inene kadar öylece durması normal mi?
Sizce bu normal mi yoksa bana mı anormal geliyor?
Cevapla