Kadının sizden 2 yaş büyük olması sorun mudur?

Benle iki hafta mesajlasip, gayet keyifli vakit geçirdiğim hatta buluşma için uskudar da mekan ayarladigimiz kişi,

Yaşımı öne sürerek "ben evlenmeyi düşündüğüm kadının benden yaşça küçük olmasını tercih ederim." diyerek görüşmeyi kesti. Buluşmayı da iptal etti.

Kendimi çok kötü hissetmistim , gunlerce kendime gelemedim ama ne diyim canı sagolsun.

Sanaldan tanıştığım biri değildi bu arada reelde arkadaş ortamında tanıdığım biriydi. Ben adim atmistim.

Kadının sizden 2 yaş büyük olması sorun mudur?
Cevapla