Benle iki hafta mesajlasip, gayet keyifli vakit geçirdiğim hatta buluşma için uskudar da mekan ayarladigimiz kişi,
Yaşımı öne sürerek "ben evlenmeyi düşündüğüm kadının benden yaşça küçük olmasını tercih ederim." diyerek görüşmeyi kesti. Buluşmayı da iptal etti.
Kendimi çok kötü hissetmistim , gunlerce kendime gelemedim ama ne diyim canı sagolsun.
Sanaldan tanıştığım biri değildi bu arada reelde arkadaş ortamında tanıdığım biriydi. Ben adim atmistim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, ne kadar üzüldüğünü tahmin edebiliyorum... ❤️ Ama şunu unutma, insanların tercihlerine rağmen senin değerin hiçbir zaman değişmez. Yaş farkını sorun olarak gören biri, zaten seninle daha derin bir bağ kuramazdı diye düşünüyorum. Böyle bir ayrımcılık yapmak ya da yaşa bu kadar takılmak, sevgi ve uyumla alakalı bir bakış açısı değil bence. O yüzden kimsenin seni böyle hissettirmesine izin verme. 🌸 İyi ki o buluşma olmamış; belki seni gerçekten takdir edecek biriyle yolların kesişecek. 💕 Unutma, sen harikasın! ✨