Kadının erkekten 4 yaş büyük olması sorun mu sizce?

demin de sordum kimse cevap vermedi cok kararsızım nolur yardım. şu an için sadece muhabbetimiz iyi kafamız uyuyo ama ortada aşk ya da yoğun hoşlanma falan. yok bi yandan konuşmayı kessem cok üzülmem bi yandan da senelerdir hiç kimseyi hayatıma almadım kimseye şans vermedim cok seçici olup bu sefer de bu sebepten şans vermesem belki yalnız kalıcam onu da istemiyorum. tip olarak sıkıntı yok yanında ondan küçük bile duruyorum. erkekler siz ne düşünüyosunuz kendinizden büyük kadın hakkında

Kadının erkekten 4 yaş büyük olması sorun mu sizce?
Cevapla