Oyuncuları..
Elisha Cuthbert - 30.11.1982
Emile Hirsch - 13.03.1985





Aşkın yaşı yok derler ya. Siz birbirinizi sevin küçük ayrıntılar önemsiz hem 2 yaş öyle çokta büyük bir fark değil. Keyfinize bakın yaş önemsiz ama kadının erkekten uzun olması biraz sorun yaratıyor bazen öyle bir problem yoksa takma kafana küçük ayrıntılar bunlar, aşk ayrıntıyı pek sevmiyor :)
Ben 1,70 --o 1,59 boylarında
O zaman dert etme yaş kimlikte yazandan ibaret zaten dediğim gibi öyle büyük bir fark yok :) keyfine bak...
4 yaş büyük bir kadın benden hoşlanabiliyosa sorun olucağını sanmıyorum kadın sevdiyse yaşa bakmaz
anaannem ve dedem arasında 3 yıl var bir sorun olduğunu da görmedim 46 yıllık evliler <3
anneannen mi büyük... vay be... çevresindekiler nasıl olmuştu birşey dememiş o dönemler için...
evet anaannem büyük. onlarınki büyük aşkmış kim ne diyebilir
ne bileyim yaşıyorlarsa ve hala görüşüyorsan sorabilirmisin... hiç karşı çıkan veya yaşlarını önüne sorun olarak atan varmıymış... eskiden bunlar çok önemliymiş o yüzden üzerinde durdum..
evet yaşıyolar ama bulgaristandalar şimdi. bilmiyorum hiç öyle bir şeyden bahsetmediler eğer öyle bir şey olsa anlatırlardı
hmm... peki sen olsan senden 2 yaş küçük biri ile?
evlenirdim önemli olan anlaşabilmek
vay be... anlaşabilmek demek.. bu arada ben aralık 95- o ise mayıs 94 doğumlu... onun sorun yapmasından korkuyorum.. ve ondan bir adım bekliyorum
sorun yapacağını sanmıyorum ama neden bekliyosun ki belki o da çekiniyodur ya kendinden büyük birini istemezse diye
yok ben hamlemi yaptım gerisi onda... eğer o bir hamle yapmazsa ben anlayacağım ki kendinden küçük birisini istemiyor
hm tamam o zaman inşallah olur ;)
bakalım hayırlısı ise olsun yoksa... bende soğumaya başladım... aşk meşk işlerinden
daha çok gençsin ergenlikte olur böyle şeyler çok takma ;)
ergenlik mi :) evet ergenlikte de tek taraflı birşey olmuştu sonra kendimi kapattım ilişkilere şimdide bu da böyle büyümeden birşeyler yaptım eğer o bir şey yapmazsa tam alevlenmeden bitmiş olacak
Ya neden sorun olsun kadına ama ilede erkek için sorun olabilir
erkek için ne gibi sorunlar olabilir ki.. Mesela? örnek verebilirmisiniz
bende sorun yokta... o değilde benim bildiğim erkekler daha çabuk yaşlanır
hmm.. ne bileyim ben etrafımda gördüğümü söylüyorum belkide erkeklerin ağır işlerde kadınların ev hanımı olması bunu etkliyor
Beni alacağım kadın büyük konuşmak istemem ama yaşadı diyebilirm
Cevap
2Cevap
ben neden benden 4/5 yaş büyükleri daha hoş buluyorum ben mi anormalim
benim açımdan sorun olur en fazla 1 yaş küçük olabilir misal ben 21 yaşındayım 20 ile 30 arası bana uygundur.
ben 27.10.1996 doğumluyum..
hoşlandığım kız 01.01.1995 doğumlu
o kadar da fark yokmuş peki kız ne diyor bu duruma
ilk zamanlar sorun olur diyordu.. o da istiyordu ama etrafımızdakiler sorun eder diyordu... sonra bana geldi olay ileride dersin benden büyüksün die senden kücüklere bakarsın diyordu... ama ikna ettim onu bir şekilde... genede fikrinizi almak istedim
anlaştıysanız çok sıkıntı yapma derim 97'li değilmişsin sonuçta. Onlar daha liseye gitmiyor mu
anlamadım kim liseeye
97liler daha liseye gitmiyor mu diyorum
yok 97 bu sene ünviersite 1
erkek olgunsa sorun olmaz
hmm...
kadınlar benim bildiğim kendinden yaşca büyük erkeklere daha sıcak bakıyorlar.. ama cevaplar hep olumlu geliyor
Huzurum olduktan sonra varsin 5 yas buyuk olsun..
Neden olsun ki olmaz tabii
Hayır- Sorun olmaz
peki bunu sorun yapanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sorun olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar